hoi allen,
de titel zegt het, ik heb 'm een klein half jaar, het is een tof toestel , tof om mee te surfen en spelletjes mee te spelen, maar 16 Gb is een beetje te krap geworden. het is een voortdurend opzetten en verwijderen van films, apps enz . Als je 'malleen voor surfen wilt gebruiken ideaal, muziek kun je mits wifi verbinding uit de cloud halen. foto's zijn wel redelijk indrukwekkend op het retina scherm .
bijhorende accessoires : twee cases met cover , dus keuze genoeg wat je kunt gebruiken. ik verkies de case met smart cover wegens totale bescherming tegen krassen en dergelijke.
er zit ook een kabel bij om de ipad aan te sluiten aan een vga-monitor. originele factuur en garantie aanwezig. Liefst af te halen bij me thuis (streek van Kortrijk) .
aankoopprijs was 479 euro met smart cover (blauw) erbij, totaal 518 euro, hij mag weg voor 350 euro. Gekocht in Lab9, Lange Steenstraat Kortrijk
groeten,
Browndwarfus.
ipad 3de generatie 16 Gb wifi
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 31 keer
Eigenlijk wil ik dat ding wel, maar Kortrijk is niet bepaald naast de deur...
Het zou kunnen dat ik volgende week een paar dagen aan de kust ben, misschien dat we dan wat af kunnen spreken.
Kan je misschien via PB een GSM nummer doorgeven?
Het zou kunnen dat ik volgende week een paar dagen aan de kust ben, misschien dat we dan wat af kunnen spreken.
Kan je misschien via PB een GSM nummer doorgeven?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 62 keer
zie gewoon dat op vlak van aankoop en biedingen eventueel alles via het forum openbaar moet gebeuren , anders volgen er sancties voor zowel de koper als verkoper
The eternal and true pessimist 

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 8 keer
hey,
de ipad is verkocht, een familielid had gehoord dat ie te koop was en zonder boe of ba meer dan de vraagprijs geboden, dus ben ik overstag gegaan,
sorry voor de eventuele andere kandidaten op dit forum, dank voor het begrip.
groeten,
B.
de ipad is verkocht, een familielid had gehoord dat ie te koop was en zonder boe of ba meer dan de vraagprijs geboden, dus ben ik overstag gegaan,
sorry voor de eventuele andere kandidaten op dit forum, dank voor het begrip.

groeten,
B.