Vigor 2200USB Router

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
unifirmke
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2003, 11:50

Heeft er iemand ervaring met deze router?

http://www.draytek.nl/vigor.php?show=2200usb

thx
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, maar dit is een type router waar je zonder problemen de Alcatel SPT USB modem kan op aan sluiten. Verder is deze router perfect compatibel met Alcatel modems en met Belgacom ADSL en Skynet ADSL.

Ik weet niet of je een specifieke vraag hebt erover ofzo?
I love it when a plan comes together!
unifirmke
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 jan 2003, 11:50

ja, ga ik ermee kunnen Netmeeten? Dus ik bel naar iemand anders. En denk je dat bestanden verzenden en ontvangen met msn 5 nog gaat lukken? Nu gebruik ik ICS van win98se met nen Avirt Voice Gateway (http://www.avirt.com/voice/content.html ) voor Netmeeting.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Hangt er vanaf. Je router moet H.323 ondersteunen.
Of je router moet UPnP-enabled zijn.. dan kan je het ook denk ik (persoonlijk moet ik niets hebben van UPnP routers/firewalls).
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Idd, je router moet dat ondersteunen anders zal het niet gaan. Ik heb nog niet bij je router specs gekeken of dat zo is, 2 little time ;-)

Ik ken routers waarmee het wel gaat en waarmee het niet gaat (oudere modellen), dus ik durf niet zomaar blindelings zeggen hoe of wat met die vigor, zult es moeten checken op hun page.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”