Sinds verleden week heb ik een Galaxy SIII, en kan ik die gratis data dus wel degelijk gebruiken. Dus met een print van de mail naar een Belgacom shop, waar men mij echter niet kon helpen, want geen SIMs op voorraad. Wel bleek dat 500Mb niet bestaat, maar 1Gb wel voor Internet Intense
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
De verkoper raadde me aan om een SIMkaart aan te vragen via de Belgacom website (http://www.belgacom.be/mijninternet). Hij zei me dat het een 4tal dagen zou duren om deze optie te activeren, en de brief met de SIMkaart te ontvangen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar tot vandaag nog geen brief gezien.
En door een stommiteit van mezelf heb il eens een hele nacht dataverkeer laten openstaan op de gsm!
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
(mijn vorige gsm was een Samsung Tocco - geen smartphone, dus.) De 'Hello' toepassing geeft nu een factuurtotaal aan van bijna 75EUR, terwijl ik normaal op 17EUR/maand zit... <slik>
Kom ik eigenlijk op 2 vragen:
- komt die SIMkaart en de 'vrije' data er op een dag?
- kan er iets gedaan worden aan die factuur?
Luc