Intense internet + Tablet 7 inch + TV comfort: extra 500mb?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb deze 3 items bij mij thuis. Sinds dat er nu internet overall bestaat kan ik 500 mb extra data volume krijgen via een 3g kaartje daar ik een Intense internet abonnement heb.

Ik heb reeds een 3g kaart in mijn tablet zitten met een starters abonnement waar je 250mb in de maand data volume krijg.

Ik heb 2 maanden lang die extra 500 mb data gekregen op mijn 3g simkaart die in mijn tablet zit en via de applicatie Hello was deze zichtbaar en werkend.

Nu vanaf 1 juli is die 500 mb verdwenen. Ik bel om te vragen waarom, ik heb er recht op via mijn intense internet abonnement.

Operator zegt dat dit correct is maar dit is enkel mogelijk op een andere 3g kaart dan degene in mijn tablet. Die nieuwe 3g kaart gaan ze nu opsturen !!??

Het werkt 2 maand wel en nu opeens moet ik voor die 500 mb extra een andere 3g kaart hebben en moet ik switchen om van de totale 750mb gebruikt te maken???

Ik vraag me af waar we mee bezig zijn !!!

Hopelijk kan eventueel eva mij wel helpen en dit alles terug op 1 3g kaart plaatsen zoals het wel 2 maand werkte want switchen is dikke zever !
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

bizar.... dat 3G volume moet koppelbaar zijn aan uw mobiel internet abo....

Code: Selecteer alles

Ik heb een internetabonnement in combinatie met een Mobile Internet-abonnement en de huur van een Samsung-tablet.

Wat verandert er voor mij op 16 april?

U behoudt uw abonnement en de huur van de tablet, maar uw mobiel internetvolume wordt verhoogd. Gratis en voor niks! U krijgt dus:

    100 MB extra indien u een Internet Comfort-abonnement hebt
    250 MB extra indien u een Internet Maxi- of Internet Favorite-abonnement hebt
    500 MB extra indien u een Internet Intense-abonnement hebt

Dit extra volume wordt automatisch toegevoegd aan het volume dat bij uw Mobile Internet-abonnement inbegrepen is. U hoeft dus niets te doen..
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

ik heb ook intense met 7" tablet van belgacom.

Dat internet 3G kaartje kan niet gekoppeld worden aan je gsm abonnement.
Echt wel lastig moet ik zeggen, dat is continue je sim switchen wanneer je telefonie of internet nodig hebt.

Waarom het niet kan gekoppeld worden hebben ze mij deze uitleg gegeven : het zijn nog altijd 2 verschillende firmas, belgacom en proximus, daarom is dit niet mogelijk ????

Bizarre situatie als je het mij vraagt.
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb wel zo een microchip moeten aanvragen. Ze hebben die opgestuurd, ik heb die geactiveerd en daarna gebeld naar proximus en ze hebben die 500 mb toegevoegd aan het volume van mijn tablet. Ik zie die 500 mb nu terug in hello app.

Dus samenvoegen vsn data voor tablet lukt zonder problemen en zonder te moeten switchen.

Ik zou nog ne keer bellen maar voor gsm is het misschien een ander issue.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”