Ken schreef:Dit zou moeten werken denk ik....
Heb je ermee rekening gehouden dat VDSL2 in België - in tegenstelling tot alle andere landen in Europa buiten Duitsland -
Annex B is? Als deze Box op Annex A synct (wat ik aanneem), dan ben je de klos hoor.
Deze boxen dienen niet volgens mij niet om als CPE gebruikt te worden op een publieke VDSL2 aansluiting, maar om zelf point-to-point verbindingen te maken over langere afstanden (met andere woorden: je eigen "ROP"),
en worden gewoonlijk gebruikt per "paar"; één als "CPE" ingesteld, de andere als "CO" (via een dipswitch).
De prijs is toch ook niet min: 90 EUR (per stuk), en daarachter je eigen router. Voor die kost heb je toch al een serieuze VDSL2 modem, toch ?
PS - Als die niet "vectoring friendly" is, gaat deze Box binnen de korste tijd "verboden" zijn op het Belgacom netwerk ("verboden" zal waarschijnlijk willen zeggen: gaat geen sync krijgen van Belagcom). Van zodra vectoring actief wordt, zal Belagcom er zéér streng moeten over waken dat geen enkele vectoring "unfriendly" modem meet aan het net hangt

.