Hoi,
ik vind nergens info terug of een tweede decoder nu specifiek bij Belgacom moet gekocht worden of niet Ik vind er af en toe tweedehands voor flink lagere prijs dan wat ik vermoed 'refurbished' modellen zijn op de site van Belgacom zelf. Maar kan ik deze zonder probleem aansluiten op een bestaande setup? Moet daar bijvoorbeeld ook zo'n kaartje in (zoals bij Telenet)?
Alvast bedankt!
tweede decoder
Ben je klant bij Belgacom of Scarlet ?
Ik ( met Scarlet One) zat met dezelfde vraag, en vond er elders op dit forum blijkbaar een antwoord op.
De tweede decoder moet een hd decoder zijn, en gekocht worden bij Belgacom. Op zich wil dat gerust wel doen, maar werkt dat dan ook ??
Ik zie het al zo voor me. Je komt thuis met je nieuwe aanwinst, en vol goeie moed begin je eraan, en een halve dag later moet je het opgeven omdat
het dan blijkbaar toch niet zo makkelijk blijkt te zijn . Ik spreek uit ervaring
Ik ( met Scarlet One) zat met dezelfde vraag, en vond er elders op dit forum blijkbaar een antwoord op.
De tweede decoder moet een hd decoder zijn, en gekocht worden bij Belgacom. Op zich wil dat gerust wel doen, maar werkt dat dan ook ??
Ik zie het al zo voor me. Je komt thuis met je nieuwe aanwinst, en vol goeie moed begin je eraan, en een halve dag later moet je het opgeven omdat
het dan blijkbaar toch niet zo makkelijk blijkt te zijn . Ik spreek uit ervaring
-
- Starter
Op dit ogenblik nog geen van beide. Maar bedoeling is naar Belgacom over te stappen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
decoder moet niet bij belgacom aangekocht worden. in de packprijs is huur decoder inclusief, dus indien je eigen decoder aanschaft kan je €7 aftrekken van die prijs. als je een tweedehandse koopt kan deze nog aan abonnement/lijnnummer van iemand anders gekoppeld zijn, deze registratie moet ongedaan gemaakt worden, evt via 0800 99696
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect