providers

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Gesloten
biebabelouba

Ik kan Skynet aanbevelen. Ik ben nu al sinds 99 klant bij Skynet en ik heb behalve helemaal in 't begin en kort nadat de lijn op 3Mbit was overgeschakeld altijd al heel goede verbinding en download- en uploadsnelheden gehad (+ 300Kbyte/s down minimum en 13 up). De snelheid is na de overschakeling serieus naar beneden gegaan maar dit had te maken met het feit dat ik te ver van de centrale zat (4.6 km) en nadat ik op een andere centrale ben aangesloten (dichterbij) zit ik altijd aan de maximum (qua synchro toch). Ik moet wel zeggen dat het moment op de dag dat je downloadt en de server waarvan ook een rol spelen. Ook de overboekingsfactor zal wel meespelen.

Ik moet wel zeggen dat de Helpdesk op niet veel trekt. Ze hebben me ooit leeukweg voorgesteld om mijn systeem te formatteren toen de standaardmogelikheden waren overlopen. Als je een gerichte vrag stelt slagen ze tilt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Euh... wat is de bedoeling van deze propaganda ? Is het een antwoord op een vraag van iemand, of mis ik hier iets.

Zin trouwens al vijf jaar bij een andere provider, en de downtime is beperkt tot enkele uurtjes. Download snelheid zit constant boven het dubbele van jou.
vscomp
Plus Member
Plus Member

Voor ADSL is skynet een goeie provider ;)
De vergelijking met telenet gaat niet op he :p
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik denk dat dat eigenlijk als post achter deze topic moest hangen:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=3347
ik ga deze topic dus sluiten ;)
Gesloten