http://datanews.knack.be/ict/nieuws/nie ... 894876.htm
Zolang je op privé grond blijft is het misschien geen probleem ? Maar blijkbaar is het ook een soort bedrijf dat men heeft (men spreekt over aandelen voor de investering), dus kan men misschien wel de nodige vergunningen bekomen (al denk ik dat je daar in Belgie alléén al 10 jaar mee bezig bent).Trojan schreef:Ik ben benieuwd of ik een vergunning krijg om de straten hier open te breken om glasvezel te leggen.
Gigabit... per aangesloten gebruiker (tenzij men ook stevig gaat overboeken). Nu ja, ik denk dat het duidelijk is dat men daar in Belgie nog niet aan toe is.Trojan schreef:Ik vraag mij ook af welke provider mij gigabit fiber kan geven voor minder dan €50.
Ik woon in een appartementsgebouw, dus ik ben sowieso al redelijk in't zak gezet.r2504 schreef:Zolang je op privé grond blijft is het misschien geen probleem ? Maar blijkbaar is het ook een soort bedrijf dat men heeft (men spreekt over aandelen voor de investering), dus kan men misschien wel de nodige vergunningen bekomen (al denk ik dat je daar in Belgie alléén al 10 jaar mee bezig bent).Trojan schreef:Ik ben benieuwd of ik een vergunning krijg om de straten hier open te breken om glasvezel te leggen.
Los van de traditionele providers zoals telenet en belgacom moet er toch een andere provider zijn die bereid is om mij gigabit fiber te leveren, eventueel als ik zelf de kabels trek en infrastructuur voorzie. (in mijn hypothetische toekomstige woning)r2504 schreef:Gigabit... per aangesloten gebruiker (tenzij men ook stevig gaat overboeken). Nu ja, ik denk dat het duidelijk is dat men daar in Belgie nog niet aan toe is.Trojan schreef:Ik vraag mij ook af welke provider mij gigabit fiber kan geven voor minder dan €50.
Zijn er dan al wel projecten van Quickie waar iets van gekomen is ?mattionline schreef:Hoe zit het eigenlijk met Quickie zijn project van ...
Njaah, veel beloven en niks doen is het motto van den Open VLD blijkbaarr2504 schreef:
Zijn er dan al wel projecten van Quickie waar iets van gekomen is ?
Verkozen door de stomme bevolking. Je zal uiteindelijk zelf de handen uit de mouwen moeten steken als je wil dat er iets verandert. Klagen helpt gegarandeerd niet.mattionline schreef:Stomme politiek hier
Door het gebrek aan beter blijven steeds dezelfde politiekers aan de macht.raf1 schreef:Verkozen door de stomme bevolking.mattionline schreef:Stomme politiek hier
De helft van het probleem is dat politieke partijen bepalen wie een verkiesbare plek krijgt. Je moet al serieuze naambekendheid hebben om tegen die organisaties in te kunnen gaan want ze opteren liever voor slechte eigen oplossingen dan de tegenstander een overwinningske te gunnen.raf1 schreef:Verkozen door de stomme bevolking. Je zal uiteindelijk zelf de handen uit de mouwen moeten steken als je wil dat er iets verandert. Klagen helpt gegarandeerd niet.mattionline schreef:Stomme politiek hier
Zie voorstel 24 (stadsontwikkeling) : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/v ... n-Berg/dvpraf1 schreef:Op gemeentegrond is de gemeente zelf bevoegd voor het openbaar domein. Het is een kwestie van de burgemeester te overtuigen.
Met een goed plan en bijhorende financiering is FTTH geen droom maar werkelijkheid. Burgemeesters zijn toch redelijke mensen?