Wel 2 kleine voorwaarden.
* Hdd kunnen inbouwen, liefst 3.5.
* ondersteuning meeste videoformaten daarbij vooral h264 en mkv.
That's all!
Groetjes wamy
Idem hier,Mathy schreef:Ik heb nog een HDX-1000 staan die re-flashed is naar Popcorn Hour (A-110). Ik zal die kortelings verkopen omdat ik overstap naar HTPC's met XBMC op om ook streaming TV van mijn satelliet af te kunnen spelen. Speelt meeste films af (ook 1080i) al heb ik de laatste maanden 1 of 2 films gehad die ik even door een MkV fixer moest trekken.
Mijn HTPC rond de A4-3400, win7 en XBMC speelt standaard toch niet alles automatisch af. De CPU heeft te weinig power voor het decoderen van hoge bitrate 1080p H.264 films. En met de standaard instellingen lukt het ook niet de films te decoderen op de grafische kaart. Je moet deblocking en nog een optie uitvinken om vloeiend beeld te krijgen. De met de A8 zou het wel werken.StarWing schreef:Waarom geen simpele HTPC ? Duurder in aankoop, maar o zoveel flexibeler, en geen gezever met niet ondersteunde formaten.
Op basis van een AMD A4-3400 cpu valt dit goed mee in prijs.
Probleem opgelost met hulp van Mathy. De optie "Use a fullscreen window rather than true fullscreen" onder Sytem=>video output moet je uitvinken. hier staat ook de reden.TomVH schreef:Raar. Op het XBMC forum zijn er ook ervaringen dat je "deblocking" (en nog een optie die ik vergeten ben) moet uitvinken in de ATI CCC als je wilt werken met hardware acceleration (XDVA) en de A4-3400. Ik heb die ervaring ook. Snelle scènes van een 20 GB 1080p H.264 film spelen niet vloeiend. Als ik GPU-z installeer zie je dan ook dat de GPU load maximaal is. Zoals gezegd zou het met de A8 wel out of the box moeten werken.
Ik kan de link naar het XBMC forum niet meer vinden waarin vermeld staat dat je de genoemde opties moet uitvinken met de A4 en A6 in combinatie met XDVA en 1080p met hoge bitrate