2de tv

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giljom
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 sep 2003, 11:29
Locatie: Belgisch Limburg
Bedankt: 2 keer

Ik heb digitale tv van Telenet en internet, nu wil een 2de tv aansluiten op de slaapkamer, moet ik daar een 2de recieven voor huren, want die kost weer 8 euro per maand, is er een andere mogelijkheid. Wij kijken nooit naar 2 te gelijk, graag uw mening

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Als je digitaal (analoog kan natuurlijk altijd) wil kijken heb je inderdaad een tweede decoder nodig... of je die moet huren is een andere vraag (kijk eens naar hun promoties, regelmatig heb je wel de kans er één - al dan niet refurbished - te kopen).

Er bestaat wel toestelletjes om je signaal draadloos door te sturen... maar één raad... blijf er zover mogelijk van weg (trouwens voor die prijs kan je een tweede decoder kopen).
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Of koop een Digibox voor (50€) EDIT - 99€. Tegenwoordig kan je opnames vna je digicorder bekijken op andere Digiboxen/corders.
Laatst gewijzigd door ddd 18 jun 2012, 15:12, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

Giljom,

Je kunt voor je tweede tv een HD Digibox kopen aan 99 euro. Met dit toestel kun je ook digitaal kijken op je tweede tv, om analoog te kijken heb je inderdaad geen decoder nodig.

Je kunt met de HD Digibox ook de opnames bekijken van je HD Digicorder.

Alle informatie hierover vind je op http://telenet.be/2712/nl/thuis/televis ... gibox-koop
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

€99 voor een digibox....

Voor €50 meer heb je een tv met ingebouwde DVB-C tuner...
http://www.vandenborre.be/tv-lcd-led-80 ... escription
Ideaal als tweede tv'tje

Als telenet het maar toeliet...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Voor €50 meer heb je een tv met ingebouwde DVB-C tuner...
http://www.vandenborre.be/tv-lcd-led-80 ... escription
Ideaal als tweede tv'tje
Ik zou mensen niet meteen een toestel aanbevelen dat geen ondersteuning heeft voor CI+ ... als Telenet het dan ooit zal toelaten ben je wederom gezien omdat het vermoedelijk een vereiste zal zijn. Trouwens DVB T/C zonder MPEG4/H.264 ondersteuning is al evenmin een aanrader naar de toekomst.
woutervh schreef:Als telenet het maar toeliet...
Oh, maar ze laten het toe... alléén zal je tevreden moeten zijn met een handjevol niet geenrypteerde zenders.
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

r2504 schreef:
woutervh schreef:Voor €50 meer heb je een tv met ingebouwde DVB-C tuner...
http://www.vandenborre.be/tv-lcd-led-80 ... escription
Ideaal als tweede tv'tje
Ik zou mensen niet meteen een toestel aanbevelen dat geen ondersteuning heeft voor CI+ ... als Telenet het dan ooit zal toelaten ben je wederom gezien omdat het vermoedelijk een vereiste zal zijn. Trouwens DVB T/C zonder MPEG4/H.264 ondersteuning is al evenmin een aanrader naar de toekomst.
woutervh schreef:Als telenet het maar toeliet...
Oh, maar ze laten het toe... alléén zal je tevreden moeten zijn met een handjevol niet geenrypteerde zenders.
Ok, uit mijn bericht viel niet af te leiden dat ik dit bericht eigenlijk bedoelde als aanklacht tegen het gesloten telenet-systeem...
Ik wilde duidelijk maken dat €99 voor een opgedrongen digibox veel geld is als je voor €50 meer een basic tv-toestel hebt.
Uiteraard wil ik hiermee de TS niet aanraden van deze tv te kopen. (zelfs nog nooit van het merk "proline" gehoord...) Was enkel als duiding, eerste tv die ik vond in die prijscategorie met DVB-C :-)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Ok, uit mijn bericht viel niet af te leiden dat ik dit bericht eigenlijk bedoelde als aanklacht tegen het gesloten telenet-systeem... Ik wilde duidelijk maken dat €99 voor een opgedrongen digibox veel geld is
Ik had het heus wel begrepen... maar minder technische mensen missen vaak de "humor" in dergelijke posts.

Telenet zou eigenlijk die Digiboxen gratis moeten geven als compensatie voor het schrappen van de analoge zenders !
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”