Teletenne wordt donderdag aangekondigd

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

De Belgische tv-aanbieder Telenet maakt binnenkort haar plannen met digitale ethertelevisie (DVB-T) bekend. Samen met netwerkoperator Norkring geeft Telenet hierover een persconferentie.

De beide bedrijven geven op donderdag 21 juni een gezamenlijke persconferentie over hun plannen met digitale ethertelevisie bekend. Al eerder maakte Norkring bekend dit jaar te starten met de migratie van het Belgische ethertelevisienetwerk van DVB-T naar de verbeterde uitzendtechniek DVB-T2.

Binnenkort Telenet ook via de ether
Telenet gaat op de persconferentie de commerciële uitrol van digitale ethertelevisie aankondigen en geeft uitleg over het beschikbaar te komen zenderaanbod. De verwachting is dat Telenet ook een lanceerdatum voor het digitale ethertelevisie gaat aankondigen. Norkring legt op deze persconferentie de technische mogelijkheden van haar televisienetwerk uit.

Alleen VRT in de lucht
In Vlaanderen is op dit moment alleen de frequentiemux waarop de Vlaamse publieke omroep VRT uitzend in de lucht. De tv- en radiozenders van de VRT worden in DVB-T uitgezonden. Op de persconferentie wordt wellicht duidelijk of frequentiemux van de VRT op termijn ook naar DVB-T2 wordt gemigreerd.


Bron: http://www.totaaltv.nl/nieuws/9404/Tele ... ekend.html
Laatst gewijzigd door TomG op 17 jun 2012, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Ik hoop dat Telenet toch eens gaat kiezen voor een mogelijkheid tot het gebruik van een CI slot. Vele TV's zijn daar tegenwoordig mee uitgerust.


Maar waarschijnlijk zullen ze een USB stick of dergelijke uitbrengen die dan past op hun bestaande digicorders

http://www.adbglobal.com/medias/images/ ... 5723cx.pdf

En natuurlijk zal het een pak meer kosten dan de 9,95€ per maand bij onze bovenburen :(
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Langs de ene kant kunnen ze moeilijk meer vragen dan voor hun huidige digitaal kabelaanbod. Maar (veel) minder vragen, doet misschien een pak klanten overstappen naar Teletenne.

Misschien wordt Teletenne enkel beschikbaar voor digitale tv-klanten. Bijvoorbeeld als optie voor enkele euro's per maand.
(Ik gooi het op een akkoordje met een familielid, als het echt maar om enkele euro's gaat)


Achja, nog enkele dagen wachten en we zulle het weten.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mogen we hiermee ook de aankondiging van het einde van analoge kabel tv verwachten of is dat nog iets te vroeg?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

sardonis schreef:Ik hoop dat Telenet toch eens gaat kiezen voor een mogelijkheid tot het gebruik van een CI slot. Vele TV's zijn daar tegenwoordig mee uitgerust.


Maar waarschijnlijk zullen ze een USB stick of dergelijke uitbrengen die dan past op hun bestaande digicorders

http://www.adbglobal.com/medias/images/ ... 5723cx.pdf

En natuurlijk zal het een pak meer kosten dan de 9,95€ per maand bij onze bovenburen :(

Het zou toch beetje belachelijk zijn als je evenveel zou nodig hebben als voor digitale kabel als vandaag + een stick. Dat gaan ze natuurlijk niet doen, want het gaat alleen maar meer kosten dan.

Langs de andere kant, ze spreken over DVB-T2. Er bestaat hiervoor nog maar amper hardware (er is nog maar al bij al één grote fabrikant die een USB stick voor pc's heeft). In dat geval is het wel weer erg plausibel dat er een DVB-T2 decoder aan komt, want tv's met DVB-T2 ingebouwd zijn er bij mijn weten (nog) niet.

Ik heb trouwens een maand geleden de vraag gesteld aan de VRT wat de toekomstvisie is i.v.m. overschakeling naar DVB-T2 en kreeg toen het volgende antwoord:
Beste Tom,

Bedankt voor uw belangstelling voor onze programma's.
Voor de VRT bestaan er op dit ogenblik geen plannen om Norkring België te vragen onze programma's in HD uit te zenden. De investeringen hiervoor nodig zijn niet opgenomen in de beheersovereenkomst afgesloten tussen de Vlaamse Overheid en de VRT. Met andere woorden er is geen geld voor. Bovendien zou de VRT, indien de norm MPEG4 zouden toepassen, iedereen die bij de omschakeling naar digitale uitzendingen via de ether een settop box heeft gekocht verplichten een nieuwe box te kopen die deze norm ondersteund. Dit is niet erg klantvriendelijk.

Met vriendelijke groet,
Namens de Klantendienst VRT
Ing. Peter De Gruyter MSc.
Stafmedewerker Telecom

Auguste Reyerslaan 52, 1043 Brussel
Tel.: 32(0)2-7413111 - Fax: 32(0)2-7353704

Als telenet naar DVB-T2 gaat, gooien ze dus de compatbiliteit overhoop met alles wat er nu al op de markt is...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

TomG schreef:Als telenet naar DVB-T2 gaat, gooien ze dus de compatbiliteit overhoop met alles wat er nu al op de markt is...


Als dat geen reden is om weer eigen hardware te verplichten weet ik het ook niet meer. :twisted:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

We weten toch op voorhand al dat dit op een klucht gaat uitdraaien !
Iedereen wil de openbare omroep en de commerciële voor een kleine prijs op dvb-t, telenet gaat waarschijnlijk alles in slechte kwaliteit op de ether proppen en 15€ huur vragen voor hun decoder.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

on4bam schreef:
TomG schreef:Als telenet naar DVB-T2 gaat, gooien ze dus de compatbiliteit overhoop met alles wat er nu al op de markt is...


Als dat geen reden is om weer eigen hardware te verplichten weet ik het ook niet meer. :twisted:


Ik denk dat je de nagel op de kop slaagt, je gaat het globale publiek toch niet bewust maken dat decoders eigenlijk overbodig zijn en dat alles met een CI-kaart kan... :bang:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Wat waarschijnlijk te verwachten was van Telenet, ze zullen nooit vrije hardwarekeuze aanbieden.

Mogelijks weeral een rebranded ADB box --> http://www.adbglobal.com/products/terrestrial.html


Ik zie dat de huidige zenders voorzien zijn van een Nagravision codering dus wederom verhaal boxkey/card

BAH!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TomG schreef:Als telenet naar DVB-T2 gaat, gooien ze dus de compatbiliteit overhoop met alles wat er nu al op de markt is...


Er zijn toch een groot aantal TV's die ondersteuning hebben voor DVB-T MPEG4/H.264... maar heb geen idee in hoeverre dit compatible is met DVB-T2.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

MPEG4 kan inderdaad via DVB-T als de ontvanger het ondersteunt (eerder softwarematige kwestie). Dat wordt o.a. in Frankrijk gebruikt. Voor DVB-T2 heb je echter wel een DVB-T2 ontvanger nodig....

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door TomG op 17 jun 2012, 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Maakt het uit met welke techniek ze gaan uitzenden als je hun hardware krijgt ?
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

"krijgen" is veelgezegd eh? Het gaat erom dat je niet vrij bent om zelf een ontvanger te kopen naar keuze.

Geen Mediacenter met bijvoorbeeld een DVB-T2 kaart erin.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Na wat Wikipedia gelezen te hebben denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen met DVB-T2. Om te beginnen wordt dat enkel gebruikt voor HD TV. De VRT zal al niet versleuteld mogen uitzenden (moet voor iedere Vlaming vrij beschikbaar zijn, zonder operator specifieke apparatuur of abonnement, conform hun beheersovereenkomst).

Zelfs in de UK waar terrestrial tv wijd verspreid is, is er nog maar 1 DVB-T2 mux met hoop en al 4 HD kanalen (allemaal FTA).
Voor Vlaanderen blijft er dan maar weinig over dat Telenet achter slot en grendel kan steken via DVB-T2... VTM HD? Een kanaal van discovery channel of NGC?

Meeste zal dus wel via DVB-T gaan, aangezien er toch al tijd heel wat versleutelde kanalen zenders uitgezonden worden... Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze een CAM en smartcard gaan aanbieden voor compatibele tv's...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TomG schreef:Meeste zal dus wel via DVB-T gaan


Net andersom... enkel de huidige onversleutelde kanalen waaronder de VRT via DVB-T... al het overige via DVB-T2 en enkel via het huren van een TN decoder !
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Het idee dat DVB-T2 alleen voor HD is, is een misverstand.
Op satelliet vind je ook combinaties van DVB-S2 met SD.
Voorbeelden zijn bijv. de SD kanalen die door Télésat gebruikt worden.
Het is hetzelfde met het gebruik van H.264 (MPEG4), ook dat hoeft niet beperkt te zijn tot HD kanalen.
Door zowel DVB-T2 als H.264 te gebruiken kunnen er per mux extra kanalen geplaatst worden, en/of ze kunnen in betere beeldkwaliteit erop gezet worden.
De VRT zal wel nog een hele tijd in MPEG2, DVB-T blijven, want anders stoten ze heel veel gebruikers voor het hoofd, die dan plots een nieuwe decoder moeten kopen.
Maar alle commerciële, daar verwacht ik H.264 in combinatie met DVB-T2.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

a wat Wikipedia gelezen te hebben denk ik niet dat het zo'n vaart zal lopen met DVB-T2. Om te beginnen wordt dat enkel gebruikt voor HD TV. De VRT zal al niet versleuteld mogen uitzenden (moet voor iedere Vlaming vrij beschikbaar zijn, zonder operator specifieke apparatuur of abonnement, conform hun beheersovereenkomst).


Dit klopt toch niet helemaal. Als je EEN HD en Canvas HD wil ontvangen op de kabel van Telenet dien je sowieso eerst een analoog kabelabonnement af te sluiten met Telenet zodat het signaal tot bij jou binnenkomt. Ze mogen dan wel unencrypted zijn en te ontvangen zijn met hardware naar keuze, Telenet blijft een obstructie met hun monopoliepositie...
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Persbericht van 2 mei: "ether-TV naar een hogere versnelling"
http://www.norkring.be/downloads/20120502_%20DVB-T2.pdf
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

boulder schreef:Maar alle commerciële, daar verwacht ik H.264 in combinatie met DVB-T2.


Reken daar maar op... en naar de politiek toe kan met dan zeggen, tja er zijn nog geen receivers breed beschikbaar, dus daarom verplichten wij de huur van een toestel bij ons.

sardonis schreef:Dit klopt toch niet helemaal. Als je EEN HD en Canvas HD wil ontvangen op de kabel van Telenet dien je sowieso eerst een analoog kabelabonnement af te sluiten met Telenet zodat het signaal tot bij jou binnenkomt.


Er is geen enkele wet die zegt dat kabel TV gratis moet zijn... voor DVB-T zal het aanbod wel steeds gratis moeten zijn voor de VRT.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

r2504 (ik kan precies niet reageren op jouw bericht zelf, de reply knop ontbreekt bij dat bericht),

persoonlijk vind ik de combinatie H.264 icm. DVB-T2 een logische keuze, en dit staat los van de decoder.
Er zijn gewoon zeer weinig muxen beschikbaar per gebied, dus kun je met de beschikbare bandbreedte best zo zuinig mogelijk omspringen.
Als door het gebruik van DVB-T2 tov. DVB-T er 30% meer bandbreedte is, kan men dus ipv. bijv. 10 zenders 13 zenders aanbieden met gebruik van dezelfde bandbreedte.
Als je dan door gebruik van H.264 tov. MPEG2 nog eens dubbel zoveel zenders kunt erop krijgen, zonder dat de kwaliteit erop achteruitgaat, kom je dus op 26 uit.
Door die keuze te maken kun je dus van 10 naar 26 gaan, of je kunt een aantal zenders in HD zetten.
Ik weet niet hoeveel zenders er precies komen, en hoeveel muxen er precies zullen gebruikt worden per regio.

Maar als het gebruik van deze combinatie toelaat om zoveel extra zenders erop te plaatsen, dan ben ik daar niet echt tegen.
Stel je voor dat men bij het begin van digitale TV ook direct H.264 ingezet had (DVB-C2 was toen nog niet echt klaar), in plaats van nog de tussenstap via MPEG2 te maken, dan hadden we nu veel meer zenders, want nu zijn de SD zenders steeds in MPEG2, omdat de SD decoders ze nog zouden kunnen verwerken.

Informatieve modbreak:
(ik kan precies niet reageren op jouw bericht zelf, de reply knop ontbreekt bij dat bericht)

Om het onnodig "full quoten" tegen te gaan, hebben wij de "citeer" knop bij elke laatste post verwijderd. Indien u wil antwoorden op een bepaalde tekst kan u deze manueel kopiëren. Indien u gewoon wil antwoorden op volledige post van de vorige dient u niets te quoten ;)
TiTanium
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Ben er gelijk wa zenuwachtig van. Ik wacht al jaren op een tweede "open" systeem dat vrije hardwarekeuze toelaat.

Jammer genoeg voel ik de bui al hangen en zal Telenet weer uit dezelfde hoek komen...


Ik gok op:

1) USB stick voor bestaande bezitters van een Digicorder
2) Een nieuwe "gesloten" setopbox met paired nagra kaart

Wat denken jullie?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Waarom zouden ze een USB stick voorzien voor digicorders? Met wat als meerwaarde?
ispwatch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 427
Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
Locatie: Maaseik
Bedankt: 9 keer

Digitenne in Nederland werkt dus ook met een usb stick van 16 BG om op te nemen, van zodra je die usb stick dan in een pc steekt krijg je de melding dat het opslagmedium moet geformateerd worden, op het eerste zicht kan je de opgenomen films dus niet overzetten naar je PC want via gewone bestandsbeheerders krijg je geen files te zien.

Met het programma TopfHDRW kan je de bestanden dan weer wel van die usb stick naar je PC overzetten, extensie is .rec, gewoon af te spelen met VLC.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

sardonis schreef:Ben er gelijk wa zenuwachtig van. Ik wacht al jaren op een tweede "open" systeem dat vrije hardwarekeuze toelaat.


Kan bijna niet anders dat het een closed systeem zal zijn. Telenet kennende zal je ook hardware mogen kopen of huren.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Ik vind de titel behoorlijk misleidend, telenet kondigt immers al 3 jaar lang hun teletenne plannen aan :-)

Zal wel much ado about nothing worden.
Als er al een lanceerdatum aangekondigd zou worden die heel dichtbij ligt, dan zal het aanbod wel erg onaantrekkelijk zijn kwa prijs/kwal verhouding.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Titel is overgenomen van artikel maar je hebt daar inderdaad wel een punt.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Shoot me if I'm wrong, maar klopt het dat als je nu Teletenne 15 kunt ontvangen (Actua TV), waarbij er geluid en beeld wordt weergegeven, jouw toestel DVB-T2 compatibel is? Of heeft dit enkel te maken met het verschil tussen MPEG2 en MPEG4?
Want ik heb een DVB-T decoder van Philips, en die geeft me enkel geluid op ActuaTV, en mijn DVB-T tuner in mijn Samsung Smart TV geeft me wel beeld.

In ieder geval kan ik terugvinden in mijn specificaties van de tv dat hij DVB-T2 ondersteunt.

On-topic: ik ben ook echt een benieuwd naar de "openheid" van hun systeem, en de kostprijs per maand.
Binnen enkele maanden verhuis ik, en indien hun aanbod pakken goedkoper is dan hun kabel-variant, weet ik wel wat te nemen!
Ik heb reeds een Yagi antenne dit ik op het dak kan plaatsen, en ben ook eens benieuwd of in Kontich de Nederlandse zenders erdoor komen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Alle niet geencrypteerde zenders zitten volgens mij momenteel nog gewoon op DVB-T.

Geen idee of de andere muxen al DVB-T2 gebruiken.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Pas in de tweede helft van 2013 zou DVB-T2 operationeel worden.

Ik zie ondertussen dat VT4, VijfTV, Nickelodeon, Njam!, National Geographic Channel en Kanaal Z geëncrypteerd via de aloude DVB-T-technologie worden uitgezonden. Dit zal het zowat zijn.
Gebruikersavatar
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1764
Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
Locatie: 03BOO0
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer

iemand enig idee hoe laat de aankondiging plaats vindt?
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Hier vindt je meer informatie

http://telenet.be/3563/nl/thuis/televisie/teletenne

11,50€ per maand voor 13 zenders (waarvan er 3 free to air zijn) is belachelijk duur. Om nog maar te zwijgen van het gebrek aan vtm/2be en discovery
Laatst gewijzigd door beele op 21 jun 2012, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ik zie weer een absurd product.

138 euro / jaar = jaarcontract
Telenet hardware
13 kanalen waarvan 3 FTA (geen vmma)

Vanaf volgend jaar + 50 euro activatie.

Kijk naar Nederland digtenne, 9,5 euro voor 23 kanelen, alle grote nederlandse + bbc, op eigen hardware mogelijk + meerdere kaarten voor een kleine prijs.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

En je 2de tv ook zoveel betalen?

Blijf dan maar mooi bij analoog... Voldoende hier
Gebruikersavatar
hardyscript
Premium Member
Premium Member
Berichten: 540
Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 299 keer
Bedankt: 29 keer
Contacteer:

11,50 € is toch redelijk veel geld voor het beperkt aantal zenders.

VTM, KA2 staat niet in de lijst en dan nog te bedenken dat je EEN CANVAS gratis erbij hebt.
Steek VTM en KA2 erbij. Dan zullen mensen dit wel nemen. 138 per jaar (geen kabelkost erbij) is goedkoper.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@hardyscript: Had niet gezien dat die zenders er niet bij zaten. Serieuze misser!
Het is goedkoper als je maar naar 1 TV kijkt.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ter vergelijking digitenne in nederland

http://www.digitenne.nl/digitenne-zenders/

23 zenders, 9,50 euro en voor 12,5 1e klasse voetbal erbij.

Tsja
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

En dan nog eens geen HD... (Norkring schakelt pas volgend jaar over naar DVB-T2)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Eén, Canvas, ketnet, vt4, vijftv, acht, kanaal Z, nickolodeon, studio100TV, mtv, ment, njam en national geographic...

Triestig...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
astrocom
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2012, 18:39

pfft, gemiste kans ...
en wat met de dvb-t ontvangers die al in zoveel laptops zitten of tv's of usb-sticks met ingebouwde ontvanger? veranderd er iets voor die?

groeten,
astrocom.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

belachelijk aanbod natuurlijk, maar ligt volledig in de lijn van de verwachtingen... ze moesten iets gaan doen met hun teletenne maar het mocht vooral niet interessant zijn
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”