Hey,
Ik ben van plan mijn eigen tooltje te schrijven om de Telemeter te raadplegen, aangezien TeleFUP hier niet werkt en ik het allesbehalve goed vind werken. Ik heb gelezen dat er een SOAP interface is om de Telemeter te raadplegen, maar voor die documentatie zou je eerst een account moeten aanvragen op http://wiki.telenetservices.be/index.php/Main_Page.
Ik heb dit nu gedaan, maar heeft iemand hier ervaring mee? Hoelang duurt het voor zo'n account goedgekeurd wordt? Is de documentatie toevallig ergens anders te vinden?
Bedankt!
Telenet API
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Als ik jouw was zou ik eens op zoek gaan naar hoe je met curl werkt
geen API nodig, misschien bestaan er eenvoudigere oplossingen
geen API nodig, misschien bestaan er eenvoudigere oplossingen
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Ik weet hoe curl werkt. Maar als Telenet een API hiervoor aanbiedt, gebruik ik die liever..
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
PS: Wij kunnen de link naar de wiki niet zien omdat we niet geregistreerd zijn
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Als je hier op het forum wat zoekt denk ik dat je zelfs een voorbeeld kan vinden (en natuurlijk de wsdl).