Ik vernam dat Infra-X-net internet aanbiedt voor scholen, maar is er een tegenhanger in Oost-Vlaanderen die hetzelfde doet?
Momenteel zijn we klant bij zowel Telenet als EDPnet, maar de prijs van de Telenet verbinding is te hoog voor wat we krijgen.
Infra-X-net tegenhanger Oost-Vlaanderen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Geen tegenhanger want coaxnetwerk in Oost-Vlaanderen is 100% in handen van Telenet.
Er zijn wel mogelijkheden om via het Belgacom-kopernetwerk een aantal koperparen te bundelen tot een supersnelle en onbeperkte verbinding. Ik dacht dat EDPnet dit kan, als de klant dit vraagt. Dit is uiteraard alleen mogelijk als de school beschikt over een Belgacom-invoerkabel met meerdere paren.
Ofwel moet je met de scholengemeenschap en de gemeente samenzitten om gezamenlijk op glasvezel over te schakelen. Als meerdere overheidsinstanties samenwerken kan dit betaalbaar zijn.
Er zijn wel mogelijkheden om via het Belgacom-kopernetwerk een aantal koperparen te bundelen tot een supersnelle en onbeperkte verbinding. Ik dacht dat EDPnet dit kan, als de klant dit vraagt. Dit is uiteraard alleen mogelijk als de school beschikt over een Belgacom-invoerkabel met meerdere paren.
Ofwel moet je met de scholengemeenschap en de gemeente samenzitten om gezamenlijk op glasvezel over te schakelen. Als meerdere overheidsinstanties samenwerken kan dit betaalbaar zijn.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
http://www.destiny.be/ kan misschien helpen?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)