MobileVikings vragen

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
NHke
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 apr 2003, 09:56
Provider

Hallo iedereen,

ik heb een paar vragen..

Zonet heb ik een MobileVikings simkaart (met nrbehoud) aangevraagd.

Ik zit nu bij Mobistar nog met een resterend My10 abbonement van 4 maanden..

Als ik nu mijn mobilevikings sim ontvang, dan moet ik deze nog eerst activeren door een sms? Klopt dit?
Daarna terug mijn mobistar sim erin steken en wachten tot het bereik wegvalt, dan is de nroverdracht enzo voltooid?

Wss ga ik van mobistar nog een brief krijgen waarin staat dat ik de resterende 4 maanden nog moet betalen? Dus 40€. Klopt dit?

Mvg
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

je moet de sms sturen met je oude simkaart (=aanvraag migratie), op moment dat je mobistar netwerk wegvalt steek je de MV simkaart in

je kan ook nog 4 maanden wachten om die sms te sturen, anders betaal je idd opzegvergoeding
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
dorien.aerts
ISP Official
ISP Official
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2012, 13:55
Twitter: theonehitwonder
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer
Provider

Helemaal correct Xenne, bedankt! Moesten er nog bijkomende vragen zijn NHke, dan kan je steeds contact opnemen met onze helpdesk via [email protected], 078 353 033 of via het forum hier van Userbase natuurlijk :-) Alvast welkom!
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”