Hallo iedereen,
ik heb een paar vragen..
Zonet heb ik een MobileVikings simkaart (met nrbehoud) aangevraagd.
Ik zit nu bij Mobistar nog met een resterend My10 abbonement van 4 maanden..
Als ik nu mijn mobilevikings sim ontvang, dan moet ik deze nog eerst activeren door een sms? Klopt dit?
Daarna terug mijn mobistar sim erin steken en wachten tot het bereik wegvalt, dan is de nroverdracht enzo voltooid?
Wss ga ik van mobistar nog een brief krijgen waarin staat dat ik de resterende 4 maanden nog moet betalen? Dus 40€. Klopt dit?
Mvg
MobileVikings vragen
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
je moet de sms sturen met je oude simkaart (=aanvraag migratie), op moment dat je mobistar netwerk wegvalt steek je de MV simkaart in
je kan ook nog 4 maanden wachten om die sms te sturen, anders betaal je idd opzegvergoeding
je kan ook nog 4 maanden wachten om die sms te sturen, anders betaal je idd opzegvergoeding
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 31 jan 2012, 13:55
- Twitter: theonehitwonder
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 1 keer
Helemaal correct Xenne, bedankt! Moesten er nog bijkomende vragen zijn NHke, dan kan je steeds contact opnemen met onze helpdesk via [email protected], 078 353 033 of via het forum hier van Userbase natuurlijk
Alvast welkom!
