Hallo,
sinds kort ben ik Pay&Go (Generation Connect). Als je voor 15€ of meer oplaadt, krijg je een code om te spelen op Play&Go.
Hiermee heb ik extra belminuten gewonnen. Worden deze gewonnen belminuten eerst opgebruikt vooraleer je aan de rest van je belkrediet begint of omgekeerd? En is er een manier om de status van de extra belminuten op te vragen? Met #120# en #121# zie ik die niet staan.
Thnx,
F.
Pay&Go en Play&Gold
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
De status van die extra bonussen kan je normaal gezien opvragen in de Hello! app van belgacom op je smartphone. 

© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Die bonussen staan vermeld in de Hello Belgacom applicatie, beschikbaar voor Windows Phone, Android en iOS.
ik weet het niet zeker, maar het lijkt me aannemelijk dat eerst de bonus wordt opgebruikt, en dan pas je krediet. Je bonussen die je ontvangt met de Play&God, zijn maar 10 dagen geldig (m.u.v. het gratis krediet).
ik weet het niet zeker, maar het lijkt me aannemelijk dat eerst de bonus wordt opgebruikt, en dan pas je krediet. Je bonussen die je ontvangt met de Play&God, zijn maar 10 dagen geldig (m.u.v. het gratis krediet).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Vraagsken; iedere maand kan ik 1 keer pay&gold spelen, schattenjacht en mee de katapult.
Ik vind dat super, om de x tal maanden heb ik een gratis kinepolis ticket.
Maar mijn vraag is: wat moede mee die diamanten doen die je krijgt?
Ik heb eens op wat geklikt maar ik was goudstukken kwijt dus dat wil ik natuurlijk niet anders geraak je niet aan de 350 goudstukken voor dat kinepolisticket.
Ik vind dat super, om de x tal maanden heb ik een gratis kinepolis ticket.
Maar mijn vraag is: wat moede mee die diamanten doen die je krijgt?
Ik heb eens op wat geklikt maar ik was goudstukken kwijt dus dat wil ik natuurlijk niet anders geraak je niet aan de 350 goudstukken voor dat kinepolisticket.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 40 keer
Nu weet ik hoe het moet..... alleen..... ik zit overal rond te kijken, zegt dat ding dat die schat al gevonden is, heb er hier al 20 gevonden, nada. Mja, kweetnie wat ze dermee willen bereiken?cloink schreef:Met die diamanten activeer je een "kompas", waarmee je extra waardevolle schatkisten op het spoor kan komen.