inactieve TVV kaart registreren als extra kaart mogelijk?

Alles over TV via satelliet
Plaats reactie
WimmiW
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 dec 2009, 19:38
Bedankt: 2 keer

Hallo,

mijn buurman heeft sinds vorige maand zijn TVV opgezegd, maar heeft de smartcard nog in zijn bezit.

Kan ik die kaart gebruiken als extra kaart om het vlaamse pakket te ontvangen aan 2.5€/maand ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ja natuurlijk, bellen naar tvv & kaartnummer doorgeven... de kaart ga je niet moeten betalen, de activatie wel natuurlijk.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Goeie deal, want tegenwoordig kan je geen smartcard meer kopen zonder CI-module. Kostprijs: € 129,00 (+ activatie!).
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

niet correct !! gezien ze reeds geactiveerd is geweest moet je het contract overnemen, overnameformulier downloaden, copyen van jullie beide identiteitskaarten en nieuw contract tekenen. Het is enkel bij nieuwe of nog nooit geregistreerde kaarten dat er enkel de activatie van 29,50 euro moet betaald worden, een reeds gebruikte en gectiveerde smartcard kan zonder het aangehaalde formulier niet opnieuw geactiveerd worden.
Ok mogen er geen rekeningen meer openstaan, bv wegens wanbetaling want anders zal jij deze eerst allemaal moeten betalen voor aleer de kaart op uw naam wordt gezet.
in principe worden smartcards die niet meer gebruikt worden geblokkeerd, bij canaal digitaal daarentegen kan je een nederlandse kaart heractiveren en kan je gratis naar de openbare omroep ned1-2-3 kijken, in Belgie werkt dit niet.
De kaarten worden wel geupdate, de datum veranderd maar dat is het dan.....

Wanneer je een nog niet geactiveerde kaart in de ontvanger steekt en activeerd zal de datum op 01-12-2012 staan ,anders ergens in de maand juli....!
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

TVV en CD-kaarten zijn nog steeds afzonderlijk verkrijgbaar via de de shop(als je een beetje aandringd), echter men profiteerd er een beetje van en vraagt 89-99 euro.(nog steeds goedkoper dan 129 euro)
Ze verkopen de CI gewoon afzonderlijk dan, er worden meer en meer TV's met ingebouwde S-tuner verkocht en handig daarvoor dus als iemand zijn ontvanger inruilt voor de CI....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
WimmiW
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 dec 2009, 19:38
Bedankt: 2 keer

Heb ondertussen het overnameformulier gedownload, maar daar staat het volgende:

Bij overname van het contract blijft de huidige pakketkeuze geldig. Het is niet mogelijk om d.m.v. het Contractovernameformulier over te stappen naar een pakket van lagere waarde

Ik kan dit dus waarschijnlijk niet gebruiken om als extra kaartje voor het vlaamse pakket te ontvangen.
Afbeelding
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Het beste is gewoon naar de helpdesk te bellen. Ikzelf had zeer goedkoop een kaartje te pakken gekregen dat eigenlijk diende voor een set te huren (zgn. startpakket). Bij de registratie ervan kon ik niet kiezen voor de optie "ik heb al een set". Na een telefoontje met de helpdesk hebben ze dat omgezet naar een "koopkaartje" en kon ik gewoon registreren op de website. Voor hun is dat slechts een kwestie van de serienummer van de kaart aan een andere optie te linken, je bent alleen wat afhankelijk van hun goodwill.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

dan heb jij geluk gehad, vorige week geprobeerd en daarnet ook nog es, noppes dus !
Overname formulier met handtekeningen en paspoort van vorig abonnee en ikzelf....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik heb niet gezegd dat je geen overname-formulieren moest invullen! Je neemt het kaartje over van iemand anders dus dat lijkt me maar normaal.

Ik heb gezegd dat je naar de helpdesk moet bellen om te vragen het kaartje om te zetten van Full naar Extra. Bijkomende formaliteiten zal je voor lief moeten nemen.

In mijn geval was het een ongebruikt kaartje dus uiteraard moest ik geen overname-formulier invullen.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

een ongebruikt kaartje kan je zo via de site activeren en binnen de 5 dagen aanvraag opsturen of gewoon faxen en klaar...
...probleem zit hem bij de reeds gebruikte kaartjes....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
maxxxke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 217
Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:08
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

jantje81 schreef:Goeie deal, want tegenwoordig kan je geen smartcard meer kopen zonder CI-module. Kostprijs: € 129,00 (+ activatie!).

Gisteren ook ontdenkt.
Schandalig noem ik dat.
Ik heb een volledig (onafhankelijk van TVvlaanderen) set gekocht zonder smartcard.
Nu zit ik met een CI module waar ik niks mee kan doen.
Je eigen hardware gebruiken ontmoedigen ze dus.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

REr zijn nog webshops genoeg die de kaart los aan 79 € aanbieden , dan heb je volgens mij niet goed rondgkeken :wink: .
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”