Pagina 1 van 2

bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 11:02
door darkzero
op 27/4 werd hier edpnet geinstalleerd.
op heb toen direct ook een domiciliering aangemaakt en het domi nummer doorgegeven aan edpnet via chat

op 10/5 werden m'n eerste facturen via domi betaald:
191,83€ voor setup+install, abonnement van 27/4-27/5 en abonnement van 27/5-27/6
45,94€ voor abonnement van 27/6-27/7
totaal dus 237,77€

vandaag, op 29/5, worden dezelfde facturen met dezelfde nummers nogmaals via domi van m'n rekening gehaald!
ik ben dus vandaag 237,77€ lichter dankzij edpnet.

contact met hen opgenomen en als antwoord gehad dat ik na 13u moet terugbellen naar de boekhouding, zelf langs mijn bank moet gaan, en ook de domi misschien beter kan stopzetten...
?!?!? de domi stopzetten? een domi is net handig om alles automatisch te laten verlopen want anders zou ik zelf de facturen wel eens kunnen vergeten te betalen.
men zei me ook dat ik bij de boekhouding, na 13u, een terugstorting kon vragen. dit duurt natuurlijk dagen voor ik het op m'n rekening heb.

het is het einde van de maand, ik krijg m'n loon pas halverwege volgende week, en ik heb deze week nog facturen te betalen...
ik zal dan maar tegen luminus en telenet zeggen dat ze m'n geld maar bij edpnet moeten gaan halen als ze het op tijd willen hebben zeker?!?!?

bedankt voor de miserie, edpnet :evil: :evil: :evil:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 11:11
door Ramaht
Bellen naar de bank en vragen dat ze u domiciliëring terughalen, normaal gaat dit vrij snel.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 11:17
door AnD
het is het einde van de maand, ik krijg m'n loon pas halverwege volgende week, en ik heb deze week nog facturen te betalen...
ik zal dan maar tegen luminus en telenet zeggen dat ze m'n geld maar bij edpnet moeten gaan halen als ze het op tijd willen hebben zeker?!?!?
Als het zo erg is, zeg dan de dingen op die je niet nodig hebt. Tegenwoordig moeten veel mensen hun al pijn doen omdat ze gewoon alles willen en zich te veel spiegelen met andere mensen.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 11:20
door darkzero
het is gewoon deze maand, niet een maandelijks probleem.


ben net op de bank geweest. zij kunnen niets meer doen omdat het een domi is die aangeboden en verwerkt is. het geld is maw al van m'n rekening.
het terughalen kan alleen bij nog niet verwerkte domi's, overschrijvingen die ik zelf uitvoer, visa-of bankkaartfraude, ...

dus ik zal dan maar wachten tot 13u en de boekhouding van edpnet contacteren...

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 12:26
door Petrikske
Hopelijk komt het snel in orde, gelukkig zijn ze goed bereikbaar en zijn ze vriendelijk aan de telefoon.
Hier ook al al verschillende keren dubbel betaald voor ons abonnement.
Onlangs hadden ze het zelf gezien en dan de maand nadien hadden ze dan niets aangerekend.
Deze maand was het dan weer van dattum, 2x betaald voor ons abonnenment.
Heb dan toch maar es gebeld..

Een vriendelijke en vlotte bediening gaan ver, maar ooit houd het wel op natuurlijk. 8)

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 12:33
door Jack Daniels
Reden waarom ik voor geen enkele betalingsopdracht domicilieringen invoer. Enkel mijn hypothecaire lening gaat maandelijks van mijn rekening. Voor al de rest doe ik zelf de betalingen. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en zo hou je tenminste nog wat controle over wat betaald wordt (of moet worden). Ik geef toe, een domiciliëring is handig maar o wee als het eens fout gaat, zoals in dit geval. En dan spreken we nog maar over een relatief klein bedrag.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 12:35
door darkzero
op de chat vertelden ze idd dat er deze maand problemen hadden met de bank. meerdere klanten zullen deze maand een dubbele domi krijgen. dit wilden ze oplossen door mij voor volgende maand dan een credit te geven. geen probleem voor mij, ware het niet dat ze ook de installatie, setup, en meerdere maanden (normaal bij nieuwe klant en ben ik ook volledig mee akkoord) teveel aangerekend hebben.


net, na ongeveer 15min wachten, contact gehad met de boekhouding. daar vertelde mij men doodleuk dat ik een ticket moest aanmaken met mijn rekeningnummer en dat ze het geld volgende week wel zouden overschrijven.

als men dat mij nu deze morgend al verteld had...
waarom accepteren ze alleen mijn rekeningnummer via een ticket (terwijl ze het eigenlijk al hebben in hun boekhouding!)
en waarom moet ik tot volgende week wachten??? is dit zo moeilijk voor hen om hun veroorzaakte problemen direct op te lossen???

ik heb al gehoord bij dat er bij telenet klanten problemen hebben met dubbele betalingen. omdat ik dit niet wil blijf ik weg bij die firma maar als edpnet nu ook al zo gaat beginnen...
ben nog maar 1 maand en 2 dagen klant en het begint al...
dit is voor mij hun eerste fout. bij 3 flikker ik ze buiten!

tja als ik nu facturen krijg van andere voorzieningen zoals electriciteit of water, dan zal ik ze maar doorsturen naar edpnet zeker, zij beheren blijkbaar mijn geld :evil:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 19:22
door philippe_d
darkzero schreef:ben net op de bank geweest. zij kunnen niets meer doen omdat het een domi is die aangeboden en verwerkt is. het geld is maw al van m'n rekening.
Kunnen of willen niets meer doen ?

- Indien het een domicilëring betreft via het "oude" Belgische systeem (DOM'80), dan heb je theoretisch tot 4 bankwerkdagen na inning het recht om de terugbetaling aan te vragen.
- Bij de nieuwe Europese (SEPA) domicilëringen kan je de terugbetaling aanvragen tot 8 weken na inning. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven, de bank betaalt je onmiddellijk terug, en vordert het geld van de schuldeiser.

Het grootse verschil tussen het huidige DOM'80 en het Europese systeem is het mandaat.
Nu geef jij het mandaat aan de jouw bank, in het nieuwe systeem geef je het mandaat direct aan de schuldeiser (jouw bank houdt dit niet meer bij, en is van het bestaan van zo'n mandaat zelfs niet op de hoogte). Dit systeem bestaat al langer in het buitenland (vb Duitsland).
Vandaar de langere bedenktijd. Deze terugbetalingsperiode wordt zelfs verlengd tot 13 maanden na inning, indien de schuldeiser zonder geldig mandaat geld van je rekening heeft afgehaald!

Het is dus hoogtijd dat alle oude domiciliëringen overgeschakeld worden naar het SEPA Direct Debit systeem. Bij iedere verkeerde inning, of betwist bedrag, kan je het geld onmiddelijk terugvragen aan de bank (wat je natuurlijk niet ontslaat van de verplichting om je facturen te betalen :-D ).

http://www.sepabelgium.be/nl/node/177

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 20:15
door darkzero
ik zeg maar letterlijk wat ze mij op de bank vertelden.
en eigenlijk hebben ze gelijk volgens mij. edpnet heeft de fout gemaakt dus zij moeten het ook maar rechtzetten! voor edpnet is het makkelijk om de bank dit te laten oplossen terwijl ze zelf in fout gingen. ik vind dus dat edpnet zijn verantwoordelijkheid maar moet opnemen

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 23:03
door philippe_d
Nee, ze hebben geen gelijk.
Wie de fout maakt, is voor de bank geen verschil: zij moeten jouw aanvraag voor terugbetaling accepteren (= Europese wetgeving).
De discussie over de fout is tussen jou en edpnet, maar zou wel comfortabeler zijn voor jou als je het geld reeds terug hebt :)

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 mei 2012, 23:34
door darkzero
ik heb 't niet over het feit of de bank al dan niet de terugbetaling kan doen.
ik heb 't over het feit dat edpnet een fout gemaakt heeft en dat zij deze moeten rechtzetten, en hier niet mee moeten wachten tot volgende week!

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 31 mei 2012, 12:55
door sirWard
Het klopt dat EDPnet een fout heeft gemaakt maar het is wel de plicht van jouw bank om zich aan de regelgeving te houden. ga even terug naar de bank en leg dit desnoods uit.

/off topic/ ik heb al genoeg miserie gehad en de laatste tijd ook van kennissenkring veel fouten bij de bank mogen aanhoren. Het is jouw geld en ze moeten het maar oplossen en een goede service geven als ze jouw geld willen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Mod Edit]
Verdere discussie over de SEPA domiciliëring afgesplitst naar "Geldzaken".

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 09 jun 2012, 19:54
door darkzero
ondertussen nog altijd geen terugbetaling ontvangen. het ticket dat ik aangemaakt had werd gewoon gesloten dus ik maakte een nieuw aan.
als antwoord hierop zei men gewoon dat de directie dit eerst moet goedkeuren...
als het is om geld uit mijn zakken te kloppen zijn ze snel maar om een terugbetaling te doen... ho maar... :evil:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 09 jun 2012, 21:32
door bambipower
ik zou daar toch ook allemaal veel minder tralalie rond maken.

Doen ze moeilijk om terug te betalen, dan kan je al spreken van misbruik. Misbruik ga je melden bij de politie... met je aanklacht ga je naar de bank.
En die moeten het dan maar oplossen. Ik ben ook tevreden edpnet klant.... maar facturatie loopt inderdaad verkeerd de laatste maanden. Rekeningen die ik al betaald heb, komen nogmaals binnen.... rekeningen die ik dubbel betaald heb (omdat ze ook dubbel binnenkwamen) werden gecrediteerd... maand nadien krijg ik weer een andere factuur, terwijl ik nog geld tegoed heb. Bij mij gaat het maar over kleine bedragen.... en gelukkig geen domiciliering. Rot dat het allemaal niet rechtgezet wordt uit zichzelf (ik heb ook wel andere dingen te doen, dan ganse dag te bellen). Maar toch, tevreden edpnet klant

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 10 jun 2012, 04:54
door darkzero
dus voor 240€ zou jij niet veel "tralalie" maken? ik vind dit nu niet bepaald een klein bedrag!
edpnet heeft de fout gemaakt en zij moeten het maar oplossen.
over hun internet ben ik tot nu toe tevreden maar hun boekhoudafdeling is nog slechter dan dommel, en ik kan het weten!

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 10 jun 2012, 09:58
door bambipower
ik bedoel 'tralalie' tegen edpnet.... ik zou dus aan hun ook mijn geld niet meer terugvragen. Dat heb je gedaan, en blijkt niet echt te lukken.

11 dagen verder heb je nog steeds niets teruggestort gekregen, dus moet je de volgende stappen nemen (politie - klacht - bank) en dan kan je weer verder zien, wat je ook weer verder kan doen.
Blijkbaar zijn het voornamelijk telecombedrijven die niet kunnen terugstorten :roll:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 10 jun 2012, 10:37
door xenne
Petrikske schreef:Hier ook al al verschillende keren dubbel betaald voor ons abonnement.
blijkbaar een veel voorkomend probleem? ... maakt het toch wel opzienbarend als je het mij vraagt... kan mij maar moeilijk voorstellen dat EDPnet bewust zijn klanten gaat bestelen, maar dergelijke fouten zijn toch niet geoorloofd als je het mij vraagt... domiciliëring opzeggen lijkt me dan ook ten zeerste aangeraden

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 10 jun 2012, 11:39
door Muziekbos
bambipower schreef: 11 dagen verder heb je nog steeds niets teruggestort gekregen, dus moet je de volgende stappen nemen (politie - klacht - bank) en dan kan je weer verder zien, wat je ook weer verder kan doen.
Als de zachte middelen niet helpen, dan maar de harde middelen (Politie, ombudsdienst telecommunicatie) tegen EDPnet inzetten. Als het een gekend probleem is bij hen die al meerdere keren blijkt voorgekomen te zijn, dan zou een mens / klant toch wel verwachten dat dit reeds opgelost is / werd.
Of zijn deze toestanden een veeg teken aan de wand van binnenkort financiële problemen bij EDPnet? En als EDPnet deze gissingen niet wenst, dan moeten ze zelf maar zorgen dat hun facturatie dienst in orde is. Ze zijn hier zelf voor verantwoordelijk. Een klant moet ook zijn rekeningen op tijd betalen of wordt willens nillens afgesloten. Een klant is geen krediet instelling die renteloze leningen uitschrijft.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 10 jun 2012, 11:51
door Joachim
@darkzero Je hebt gelijk dit kan echt niet, ik neem het morgen persoonlijk op met de verantwoordelijke van onze boekhouding!

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 10 jun 2012, 23:31
door Petrikske
ik houd alvast angstvallig onze bankrekening in de gaten, word er in Juni geld afgehaald na 2x via de kassa te zijn gepasseerd in Mei
dan word onmiddelijk de domiciliering opgezegd.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 14 jun 2012, 11:23
door darkzero
probleem opgelost dankzij Joachim!

bedankt!!! :beerchug:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 14 jun 2012, 11:29
door krisken
darkzero schreef: over hun internet ben ik tot nu toe tevreden maar hun boekhoudafdeling is nog slechter dan dommel, en ik kan het weten!
Maar gelukkig is de supportafdeling beter :D

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 26 okt 2012, 15:23
door lois
Ik zit in het zelfde geval, ben (tevreden) klant bij EDPNET sinds 2006, met ADSL home, met als optie onbeperkt downloaden.
Op 26-07-2012 plaatste ik een bestelling om van ADSL home over te stappen naar Newer and faster, EDPNET heeft dit verkeertlijk aanzien dat ik er nog een verbinding bij wou, en heeft dan van 4-08-2012 tot 4-11-2012 zowel ADSL en VDSL aangerekend. Op 7-09-2012 kreeg ik bovendien een aanrekening voor het verbruik van 357,886 Gig voor een bedrag van 249,88 €. Nadat ik een e-mail had gestuurd, om dit aan te klagen, kreeg ik 4 credit-nota's terug, waarin stond dat ze het teveel betaalde zouden terug betalen. Daarna kreeg ik een e-mail van de helpdesk, waarin ze zeiden dat de bedragen zouden gecrediteerd worden, en ze vroegen om mijn bankrekening nummer. Ik heb dan geantwoord, dat ze de bedragen terug mogen storten, op de rekening waar ze het vanaf gehaald hadden (en voor de zekerheid ook het nummer door gegeven).
Daarna heb ik niets meer vernomen van EDPNET, en ook geen geld terug gezien, ik heb nu zo'n 363,95€ teveel betaald, of beter hebben ze via domiciliering van mijn rekening gehaald ,domiciliering heb ik ondertussen stop gezet, en ik post mijn verhaal hier, in de hoop dat het een gunstig gevolg krijgt... lois

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 26 okt 2012, 16:33
door Joachim
Hi Lois, ik laat dit voor je uitzoeken.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 29 okt 2012, 14:40
door bambipower
nu begint het echt mijne frak uit te hangen.... als ik iets dubbel betaal, moet ik daar zelf voor bellen voordat ze dat zien. Maar als ik iets te laat betaal, dan zien ze dat wel... Ik zou nu toch wel verwachten dat als ik iets dubbel betaal (met al die dubbele facturen) dat ze dat zelf doorgeven, dat ze dat dan toch op zijn minst gaan corrigeren op de volgende factuur(uit zichzelf)... Dat is toch eerlijk zijn tov de klant...? Alé... ik kan weer alles gaan uitzoeken. Here we go again...

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 05 nov 2012, 19:30
door MarkDM
Bij de buren is op ongeveer 1 jaar tijd al 3 keer dubbel van de rekening gehaald. Edpnet wijst naar de bank, maar die zegt dat het 2 keer aangeboden werd met enkele dagen tussen. Vorige week waren ze er vlug bij en kon de bank nog herroepen.
Wie niet oplet is gezien. Dat kan zo niet doorgaan
Ofwel zeggen ze de domiciliëring op ofwel zeggen ze Edpnet volledig op.

Zijn er nog gevallen geweest vorige week ?

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 06 nov 2012, 18:26
door skills
Bij mij is het ook al de derde keer dat ze dit geflikt hebben. Ge zou bijna zeggen dat ze het moedwillig doen :evil:
Het viel mij ook op dat ze de bedragen steeds vroeger en vroeger zijn gaan beginnen innen, ondertussen betaalt ge al ruim twee maanden op voorhand.
Ik heb mijn domiciliering voor edpnet dan ook stopgezet bij de bank want ik vertrouw het voor geen haar, en dit is de enige manier om mijn geld van die dubbele betalingen terug te krijgen, want terugstorten doen ze niet. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, en er is goedkeuring van hoofd boekhouding en van de directie e n van god weet wie nog allemaalnodig. Ik zie niet goed in waarom de directie zich moet bezighouden met het terugstoren van 45 euro.
De bank wist mij ook te vertellen dat het wel degelijk edpnet is die de domiciliering twee keer doet, dus de fout is enkel en alleen bij hen te zoeken.
Soit binnenkort Telenet, en dan zullen we wel weer andere problemen hebben zeker ? :twisted:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 07 nov 2012, 00:15
door gdaivier
Ik ben altijd tevreden geweest bij edpnet maar het begint mij toch ook genoeg te worden.
Sedert de outage vorige maand staat ik op een lager profiel, zij beweren dat dat al van voordien was , maar ik beweer van niet.
Telkens mijn modem die reset en meestal als er iemand belt, toeval of gewoon ongeluk.
Buiten dit allemaal ben ik wel nog tevreden van edpnet.
Anders ga ik naar telenet :evil:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 07 nov 2012, 00:38
door krisken
Kan je ergens van iemand een bbox2 even lenen en testen ofzo?

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 07 nov 2012, 14:27
door lois
Eindelijk een beetje reactie op mijn post, ben al -blij- tussen haakjes dat ik niet alleen ben, Joachim was er snel bij, om te melden dat hij het ging nakijken, ik was wel benieuwd hoe, zo zonder mijn echte naam of klantnummer te weten. Maar er bestaan nog straffe gasten, niet dus.
Sinds mijn vorige post is er niets veranderd, op mijn ticket van 26-10-12 word blijkbaar niet gereageerd, ik probeer te bellen, maar de wachttijd is 7 minuten, laten terugbellen dan, hoop doet leven....
Op 13-09-2012 hebben ze mijn bank rekeningnr. gevraagd, dat hebben ze natuurlijk nog niet... :eek:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 07 nov 2012, 15:14
door EDPnet
Lois, we weten idd wie je bent en over welk ticket je spreekt (straf hé 8) , alleen heeft Joachim jouw post op 26/10 vergeten opvolgen. Net even navraag gedaan bij hem ... Onze excuses hiervoor. En onze responsetijd op tickets is idd helaas langer dan dat we gewend zijn, sorry. Je zal verder antwoord krijgen via jouw openstaand ticket. Beloofd. We zullen het met de collega's persoonlijk opvolgen.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 07 nov 2012, 15:30
door EDPnet
Skills, kan je misschien even klantennr of zo doorgeven, dan laten we dat ook even nakijken.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 07 nov 2012, 16:03
door lois
Bedankt, vol verwachting klopt mijn hart :banana: ,is nog wel geen 6 december, maar alla..

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 09:44
door Joachim
@ Lois, excuses, is niet mijn gewoonte, maar was het inderdaad uit het oog verloren. Als je niks van me hoort mag je me steeds een PM sturen hoor trouwens :wink:

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 12:22
door EDPnet
Gdaivier, we hebben even bij helpdesk navraag gedaan of er al feedback is over die terugval van snelheid. We komen er op terug.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 12:47
door Stormlord
Een maand na opzegging heb ik nog steeds een creditnota tegoed van EDPNET.

Ik maakte hierop een vriendelijk ticket ter herinnering, en men vermeld mij doodleuk via de support dat dat MINSTENS 8 weken duurt.

Ik betwijfel zeer dat dit wettelijk is.

Iemand?

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 13:30
door lois
Aan de andere kant, ik heb vorige week (zoals al hun klanten, denk ik) mijn abbo betaald tot 8-01-2013. :|

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 13:41
door on4bam
lois schreef:Aan de andere kant, ik heb vorige week (zoals al hun klanten, denk ik) mijn abbo betaald tot 8-01-2013. :|
Dat is mede één van de redenen dat ik op het ogenblik geen enkele domi meer heb lopen.EDPnet stuurt mij een factuurmail op de 12e van elke maand, ik voer die met netbanking in om betaald te worden 5 dagen voor vervaldag. Dit lost tevens het probleem op van teveel betaalde bedragen.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 13:49
door EDPnet
Hey Stormlord, dat antwoord van onze collega is een vergissing hoor. In uw geval gaat het hier gewoon om een CN ivm uw opzegging (door snelheidsproblemen). Die terugstorting van 19,91 komt eraan.

Re: bedragen dubbel gefactureerd :-(

Geplaatst: 08 nov 2012, 13:56
door Stormlord
Lois,

de facturatiedatum hangt af van wanneer je je internetconnectie in gebruik hebt genomen denk ik.
Niet iedereen zal dus nu tot januari 2013 hebben betaald, maar een feit is dat je wel op voorhand betaalt.

Persoonlijk vind ik dat vooraf betalen voor een dienst die niet is geleverd ook niet kan, maar dat is een facturatiesysteem dat door de meeste internetproviders en hostingproviders wordt gehanteerd. Als ik me niet vergis kan het momenteel ook wettelijk zo voor dienstverlening zoals internet access, maar eigenlijk betaal je dus iets volledig op voorhand - voor het is geleverd - en daar heb ik het toch moeilijk mee ...

Ik heb alleszins begin oktober opgezegd na >6 maanden, op basis van de nieuwe telecomwetgeving kan dit dan zonder kosten. Men heeft mijn abo sneller afgesloten dan de datum die ik eigenlijk vroeg en zelf een creditnota aangeboden voor de rest van de maand vanaf de afsluitdatum (de datum die ik had gevraagd was op het einde van de facturatieperiode), en nu heeft men na een volle maand nog steeds de creditnota niet terugbetaald en zegt men dat dat minstens 8 weken duurt en dan nog afhankelijk is van de bank. Een drogreden natuurlijk want dat kan bij gelijk welke Belgische bank makkelijk binnen enkele bankwerkdagen worden teruggestort ...