Twee dagen later kreeg ik hiervan een bevestiging waarin stond dat op 2 mei de overschakeling ging gebeuren en dat de decoder,... kon afgehaald worden in een kialapunt vanaf 30 april.
Op 2 mei is er helemaal niets gebeurd en had ik ook nog geen decoder ontvangen. Ik contacteerde de klantendienst en daar vertelden ze mij dat er nog iet kon gebeurd zijn omdat ik eerst moest telefonisch moest gecontacteerd worden door belgacom. Die persoon heeft dat meteen alles overlopen en een LOA opgestuurd die ik moest terugmailen. Dit heb ik meteen gedaan.
Twee weken later nog steeds niets gebeurd. Dus nam ik vorige maandag nog eens contact op. Blijkbaar was er iets verkeerd gelopen door "nieuwe procedures" en was mijn bestelling geanuleerd ???
Die persoon heeft terug alles genoteerd en ging een mail opsturen. Deze mail is niet aangekomen dus heb ik dinsdag nog eens gebeld. Oops weer iets verkeerd gegaan. De dame ging de mail nog eens doorsturen en nu kwam hij wel aan. Ik heb die dus meteen ingevuld en terug gestuurd.
Vandaag wou ik eens horen of ze alles al klaar hadden en blijkbaar wou, volgens de dame van de klantendienst, Scarlet mijn nummer niet vrijgeven. Ik vroeg waarom dit zou zijn en haar antwoord was dat ze mij mss als klant niet kwijt wilden ??? Flauwekul dus.
Na overlopen van de procedurefouten heeft ze contact opgenomen met haar teamleader en nadien wist ze me te vertellen dat de aanvraag op 8 mei doorgestuurd is naar scarlet en dat de nummerdeportatie tot 3 weken op zich kan laten wachten.
Dus zou infeite de nummerdeportatie volgdende week in orde moeten zijn. Dan pas zullen ze me opnieuw contacteren om een technieker langs te sturen om de boel aan te sluiten. Benieuwd hoe dit verder zal verlopen. ik hou jullie allesins op de hoogte.
Sowieso geef ik Belgacom de tijd tot eind deze maand, als het dan nog niet ok is, dan hoeft het voor mij niet meer. Als de overschakeling al zou problematisch verloopt, dan beloofd de rest ook al niet veel goeds.
Zijn er nog personen met deze ervaring of ben ik de enige sukkelaar