WeePee verlaagt opzegvergoeding, schrapt on net verbindingsk

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Afbeelding

WeePee verlaagt opzegvergoeding, schrapt on net verbindingskost Pro-accounts

WeePee gaat per direct, onder impuls van de Europese richtlijnen, een aantal aanpassingen doorvoeren. Klanten die hun Pro-account willen opzeggen, kunnen dat na 6 maanden in plaats van 12. Bovendien wordt de verbrekingsvergoeding verlaagd van 350 naar 100 euro. Pro-klanten die belden naar andere Weepee-klanten, moesten daarvoor een kleine verbindingskost betalen. Die kost valt nu volledig weg waardoor de klant, ongeacht of hij pro-klant is of niet, gratis on net belt.

WeePee Telecom is een West-Vlaams telecombedrijf dat VoIP-diensten, waaronder SIP account, SMS account en nummerportatie, en ook hardware, van onder andere Siemens, levert aan zowel particuliere als zakelijke klanten. Het netwerk van WeePee is uitgebouwd over drie datacenters: twee in België (level3 - Brussel, Antwerp DC - Antwerpen) en één in Nederland (Easynet - Amsterdam).

UB Frontpage
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Wat is het verschil nu nog tussen gewone en pro accounts ?

Behalve dat bij een pro het belkrediet in een pool zit met alle lijnen dacht ik ?
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

dat je elke maand nog een "excel" krijgt toegestuurd met incoming/outgoing/reload gegevens per nummer...
dus voor "centrale" facturatie altijd handig :-)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

... dat je ook kan betalen via maandelijkse facturen, in plaats van het uploaden van vouchers.
Dit systeem blijft wel pre-pay, maar je krijgt een maandelijkse factuur (gebaseerd op je gemiddeld verbruik van de vorige periode). Bij betaling wordt dit bedrag toegevoegd aan je beltoegoed.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Neen, je krijgt geen maandelijks factuur. Er is een automatische 'reload' gebaseerd op het gemiddeld verbruik maar dit is niet noodzakelijk maandelijks.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”