Onterechte inning opzegvergoeding na 2 jaar contract

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Anneke
Starter
Starter

Ik sloot op 12/07/2010 een Scarlet One contract (= duur 1 jaar). Het contract zegt dat je vanaf dan stilzwijgend verlengt en dat het contract opzegbaar is mits representeren van de opzegtermijn van 1 maand.
Mijn contract is dus al bijna 2 jaar oud waarvan 10 maanden stilzwijgend verlengt cf. contractovereenkomst.

Ik ben zeer ontevreden ben over Scalet; updates midden in een zaterdagavondfilm zijn schering en inslag, zeer veel zonder internet, modemsoms uren uit, geen hulp via helpdesk, uren lang wachten om antwoord te krijgen, ...

Daar ik verhuis wil ik hier dus opzeggen. Ik liet dat via hun opzegmailadres [email protected] weten en kreeg een mail terug dat ze dat betreuren.
Daar ik ontevreden ben doen ze me een voorstel; ik verhuis toch Scarlet mee en betaal uitzonderlijk geen verhuiskost OF ik zeg toch op en - zo staat er netjes geschreven - MOET IK WETEN DAT IK 75 EURO OPZEGVERGOEDING DIEN TE BETALEN.

DIT IS EROVER! Voor de zoveelste keer stel ik vast dat scarlet kosten aanrekent die niet mogen. Ook hun contract dat online te vinden is spreekt nergens van opzegvergoedingen. Het contract vermeldt zelfs letterlijk "maandelijks opzegbaar na verstrijken van termijn van 12 maanden"

Nog mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik zeg nu zeker het contract op en betaal in geen geval die gevraagde kosten.
Waar kan ik klacht indienen tegen deze praktijken?
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Heb je een factuur met die onterechte kost gekregen?

En heb je naar 0800 84 545 gebeld? http://www.scarlet.be/nl/klantenzone/ab ... -opzeggen/
SN33KY
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bestaan er verhuiskosten bij scarlet dan?
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

is scarlet niet zoals bij belgacom vanaf je iets verander of het nu heel extreem te zeggen er moet een puntje op de i van uw naam staan dat het contract automatisch met 1 jaar wordt verlengd.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”