type Medion MD 98330 en win 7
http://www.aldi.medion.com/md98330/be_nl/?refPage=aldi
Sedert vanmorgen lukt het niet meer om te surfen.
Rechts onderaan waar de netwerkverbinding getoond wordt, staat een rood kruis erover.
"Niet verbonden, er zijn geen verbindingen beschikbaar"
de toets FN tesamen met de functietoets F7. Het antennesymbooltje verschijnt dan, maar geen verandering, geen netwerkverbinding...
Ik heb al mijn router gereset, maar dit was niet nodig denk ik, de smartphone werkt wel nog met wifi en de
wlan printer ook.
Als ik het netwerkcentrum open en klik op adapterinstellingen wijzigen zie ik geen adapter..
Als ik een nieuwe verbinding wil maken zegt hij "er is geen netwerkhardware gevonden"
Voor het overige denk ik dat alles normaal werkt.
De laptop is nog garantie denk ik, valt dit zelf op te lossen? Kan ik zelf nog iets doen?
dank
Help:Geen netwerkverbinding meer met mijn laptop
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Of in apparaatbeheer de driver deïnstalleren, dan herstarten en als het goed is gaat windows de driver terug installeren.
Indien niet zal je met een ander apparaat bij de fabrikant de juiste driver moeten downloaden en installeren op uw laptop.
Indien niet zal je met een ander apparaat bij de fabrikant de juiste driver moeten downloaden en installeren op uw laptop.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Inderdaad,
in apparaatbeheer stonden wel een tiental drivers bij netwerkadapters, maar geen enkele goeie.
Vraag mij niet hoe die hierin gekomen zijn??
In de map recovery zat de goeie wlan driver. Ik heb deze opnieuw geinstalleerd en alles werkt terug.
in apparaatbeheer stonden wel een tiental drivers bij netwerkadapters, maar geen enkele goeie.
Vraag mij niet hoe die hierin gekomen zijn??
In de map recovery zat de goeie wlan driver. Ik heb deze opnieuw geinstalleerd en alles werkt terug.