PRIME willen afzeggen maar lukt niet.

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Dus zoals de topic titel het al wilt zeggen zou ik graag stoppen met prime. Het één jaar abonnement is afgelopen en deze zou ik dus graag willen opzeggen. Heb dus naar telenet klantendienst gebeld en die zeggen dat ik nog één extra maand moet prime blijven zelf al is het contract afgelopen op 22/04/2012. Weet er iemand waar ik de voorwaarden kan vinden van PRIME ? want 2 jaar geleden hebben we prime ook eens al opgezegd en toen kon het direct vanaf de datum dat het contract was afgelopen en nu komen ze af met die 1maand extra
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ondertussen ben je wel te laat... 22/4 is al een week geleden. Best had je gewoon via een aangetekend schrijven laten weten dat je je PRIME abonnement wil stopzetten met ingang van 22/4... het verhaaltje van die maand extra lijkt me een beetje raar (tenzij het maandelijks opzegbaar is, en je dit bijvoorbeeld x-aantal maanden op voorhand moest laten weten).
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Had vorige week al via telenet site het pakket verwijdert. Maar omdat ik nog steeds na 22ste prime kon bekijken heb ik de klantendienst gebeld die me zeiden dat ik nog een maand langer moest blijven.. en het was een jaarcontract want op de factuur stond er onderaan dat het tot 22/04 men contract was van prime.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

een maand opzeg dus , lijkt me normaal
The eternal and true pessimist :D
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Probleem is opgelost :bdaysmile:
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Kwijtgescholden ?

Want posten :" Problem is opgelost " daar help je niemand mee !
The eternal and true pessimist :D
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Email gestuurd naar duco en hij vond het ook niet normaal dat ik nog een extra maand moet blijven terwijl het jaarcontract was afgelopen.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Onterrecht als je het bekijkt dat je contract voor onbepaalde duur was met een minimum van 1 jaar , daarna maandelijks opzegbaar

Moest je een contract voor bepaalde duur hebben volledig akkoord

Je hebt pas opgezegd na de maand al begonnen was , dus eerlijk zou geweest zijn voor alle partijen dat je je maand opzeg uitdeed

En "team" duco is gewoon om met kadokes te gooien :p
The eternal and true pessimist :D
digishine
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 dec 2010, 22:10
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb het opgezegd één week ervoor de nieuwe maand zou beginnen. Had dus op mijn.telenet.be Prime en een ander betaal paket verwijderd en op 22/04 was het één paket idd weg van mijn tv behalve prime stond nog steeds open.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Opzeggen dient normaal aangetekend of in een Telenet Center te gebeuren volgens de voorwaarden :roll:

Ma kom , tis weer in orde :p
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”