Userbase via Tapatalk
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 16 keer
Heb daarstraks Tapatalk op mijn smartphone gezet. Kan er mij iemand eens uitleggen, hoe ik op het userbase forum geraak, want ik geraak er niet uit. Waar zit het verstopt? Bedankt op voorhand.
Laatst gewijzigd door skipper 24 apr 2012, 14:31, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
volgens mij moet iemand eerst userbase toevoegen : http://www.tapatalk.com/plugin.php
wel handige app, maar niet veel beschikbaar voor belgie
wel handige app, maar niet veel beschikbaar voor belgie
de koe zegt boe
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
We hebben al 2 of 3 jaar TapaTalk-support.
Userbase bevindt zich in de "Others (Others)"-categorie en heet "Userbase Forum" met dit icoontje:![Afbeelding](http://tapatalk.com/logos/51f68f29-66f8-8c7a-90x90.jpg)
Userbase bevindt zich in de "Others (Others)"-categorie en heet "Userbase Forum" met dit icoontje:
![Afbeelding](http://tapatalk.com/logos/51f68f29-66f8-8c7a-90x90.jpg)
-
- Pro Member
Niet gemakkelijk te vinden. Als ik dan wil inloggen, dan krijg ik de mededeling dat ik het maximaal aantal pogingen om in te loggen overschreden heb. Los onderstaande CAPTCHA in!
ligt het aan mij of wat? Via gewone website via pc kan ik gewoon inloggen via startscherm.
ligt het aan mij of wat? Via gewone website via pc kan ik gewoon inloggen via startscherm.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Log eems in via userbase.be/forum . Dan tapatalk. Het probleem met de captche is doordat bots met je nick trachten in te loggen. Een recente update zou dit probleem grotendeels moeten verhelpen voor volgende logins.
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Gebruik reeds enige tijd Tapatalk om langs te komen op dit forum... Nog nooit echt problemen ondervonden.
Het forum vind je in principe ook vlot via de zoekfunctie...
Het forum vind je in principe ook vlot via de zoekfunctie...
- testertje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Het enige probleem dat ik regelmatig kreeg, was dat er sommige berichten blanco werden weergegeven.
In die berichten stond niets in, tot ik op antwoorden of citeer klikte, kreeg ik de quote code te zien met tekst.
Wanneer ik op het forum hetzelfde bericht las, was dit normaal leesbaar.
In die berichten stond niets in, tot ik op antwoorden of citeer klikte, kreeg ik de quote code te zien met tekst.
Victory Not Vengeance
-
- Pro Member
Als ik op smartphone uitlog via startscherm, en daarna naar het forum ga (zonder Tapatalk), dan kan ik ook niet inloggen. Krijg dan ook de CAPTCHA mededeling. Kan schijnbaar alleen aanmelden via startscherm op gewone website. Ook via pc!
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Lukt het nier via forum als je de captcha invult? Ik zal straks eens kijken of ik manueel die optie kan overriden
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Dat zou sinds de update van de TapaTalk API-level van 3 naar 4 opgelost moeten zijn http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=33943testertje schreef:Het enige probleem dat ik regelmatig kreeg, was dat er sommige berichten blanco werden weergegeven.
Klein cijfertje: we hebben zo'n 26 users die dagelijkse TapaTalk gebruiken (ik heb gemerkt dat ik daar wat statistiekjes uit kan halen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Ik had hem nog nooit tegengekomen, tof, het werkt
Verstuurd van mijn A500 met Tapatalk
Verstuurd van mijn A500 met Tapatalk
de koe zegt boe
-
- Pro Member
Heb het nog eens gecheckt. Ik kan blijkbaar ook op de pc alleen maar inloggen op userbase bij het startscherm. Niet bij de forumpagina. Daar krijg ik de captcha, en geraak ik niet verder. Ook op mijn smartphone lukt het alleen op die manier. Dus zonder Tapatalk. ![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- Pro Member
Lukt nog steeds niet. Dit komt erop: "Het was niet mogelijk je wachtwoord te converteren tijdens de forumconversie. Gelieve een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als dit probleem zich blijft voordoen, contacteer dan de beheerder".
Terug ingelogd via startscherm.
Terug ingelogd via startscherm.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Hm. Ok.
Ik ga jouw wachtwoord eens resetten, ik mail je door wat ik ingesteld heb, ok? (hopelijk klopt je mailadres nog
)
Hopelijk helpt dat...
Ik ga jouw wachtwoord eens resetten, ik mail je door wat ik ingesteld heb, ok? (hopelijk klopt je mailadres nog
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hopelijk helpt dat...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Even een oud onderwerp gebruiken... Ik heb zelf een forum en een aantal gebruikers zitten te zeuren om de tapatalk plugin te installeren... Nu vraag ik me af wat daar nu zo goed aan is en eigenlijk... Hoeveel % van de gebruikers op een groot forum als dit gebruikt dat?
-
- Elite Poster
Maar uit die statistiek valt niet te zien hoeveel van die gebruikers het forum volgen met tapatalk he? Ik surf ook wel eens met de tablet naar fora, maar dan is dat gewoon de niet mobiele versie die ik bekijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik vermoed dat die statistieken uit Tapatalk komen en dus wel degelijk informatie geven over het gebruik via Tapatalk zelf.
Ik vind het persoonlijk een zeer handige app, het is allemaal iets vlotter dan die mobiele websites en dergelijke.
Ik vind het persoonlijk een zeer handige app, het is allemaal iets vlotter dan die mobiele websites en dergelijke.
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 166 keer
- Bedankt: 89 keer
inderaad, wilde net hetzelfde zeggen. Als je zoekt op " tapatalk statistics" in Google images kom je meerdere zo een type statistieken tegen. Zal dus inderdaad Tapatalk enkel zijn. Gebruik hem zelf ook heel regelmatig.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Goh ik eigenlijk nooit. Alle fora ga ik gewoon af met m.userbase.be of de mobiele site ervan. Surft snel genoeg ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Dat komt inderdaad uit de maandelijks gemailde rapportage van Tapatalk.butskristof schreef:Ik vermoed dat die statistieken uit Tapatalk komen en dus wel degelijk informatie geven over het gebruik via Tapatalk zelf.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5200 met Tapatalk
-
- Elite Poster
Dus het is eerder een gewoonte? Ik heb voor mijn forum zelfs geen mobiele site gemaakt. Een phpbb forum heeft nu niet bepaald veel data in te laden en ik vind het vlot laden bij mobiele verbindingen, vandaar dat ik me afvraag of het de moeite waard is om daar energie in te steken.
Maar ben eigenlijk benieuwd naar hoeveel % van het totale actieve ledenbestand de site volgt met tapatalk... UB leden zijn meestal dan nog de specialere types die wat meer technologie gericht zijn, dus vandaar de vraag.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Maar ben eigenlijk benieuwd naar hoeveel % van het totale actieve ledenbestand de site volgt met tapatalk... UB leden zijn meestal dan nog de specialere types die wat meer technologie gericht zijn, dus vandaar de vraag.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Misschien - als da mag - die statistieken eens sharen? Er zijn periodes dat ik dat ook wel veel gebruik...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik zal de vraag andersom stellen: waarom niet? Tenzij je push-notifications wilt is het enkel de mobiquo-folder in je site zetten en je forum registreren, dat is't. Dus voor de moeite moet je je al niet laten tegenhouden...
-
- Elite Poster
Goh, omdat mijn technische kennis niet altijd even ver gaat wat betreft prutsen in phpbb en dat het ook weer iets is wat weer ten alle tijde moet blijven werken en als het niet (deftig) werkt, meer gezaag... Indien er maar enkele procenten zouden gebruik van maken ga ik zelfs niet de minste moeite doen om heel eerlijk te zijn... :s
Op mijn forum zijn er 600 geregistreerde leden waarvan maar een derde actief was de laatste maanden dus...
Op mijn forum zijn er 600 geregistreerde leden waarvan maar een derde actief was de laatste maanden dus...
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Perfecte instelling als admin :/
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
Gaat niet over de instelling van mij als admin...
Daarom dat ik ook graag een percentage er zou kunnen opplakken. Ik heb al zoveel miserie gehad met het phpbb forum en nog steeds eigenlijk, dat ik het wel kan missen als kiespijn als ik weer ergens uren tijd in moet stoppen omdat er weer eens iets niet meer functioneert van de modules. Dat is een hobby, niet mijn levensdoel he, ik heb naast mijn ploegenwerk ook nog een actief leven en heb al meer dan eens noodreparaties moeten doen terwijl ik eigenlijk een afspraak staan had. Zo'n dingen wil ik vermijden. Ik stop er trouwens al meer dan tijd genoeg in om berichten te lezen en antwoorden te geven op mensen hun vragen, DAT is voor mij de kern van de zaak.
Heb het hier ook een poos geleden gezien met de script kiddies, ik wil zelfs niet weten hoeveel tijd sommigen erin gestoken hebben om het terug 100% werkende te krijgen.
Dus, ipv mij de les te lezen, als maar een paar procent van de mensen tapatalk gebruiken installeer ik het liever niet... Wat niet geïnstalleerd staat kan immers ook niet defect gaan, heeft geen updates nodig,... Kortom, tijd uitgespaard die ik kan spenderen aan mensen echt verder te helpen.
Daarom dat ik ook graag een percentage er zou kunnen opplakken. Ik heb al zoveel miserie gehad met het phpbb forum en nog steeds eigenlijk, dat ik het wel kan missen als kiespijn als ik weer ergens uren tijd in moet stoppen omdat er weer eens iets niet meer functioneert van de modules. Dat is een hobby, niet mijn levensdoel he, ik heb naast mijn ploegenwerk ook nog een actief leven en heb al meer dan eens noodreparaties moeten doen terwijl ik eigenlijk een afspraak staan had. Zo'n dingen wil ik vermijden. Ik stop er trouwens al meer dan tijd genoeg in om berichten te lezen en antwoorden te geven op mensen hun vragen, DAT is voor mij de kern van de zaak.
Heb het hier ook een poos geleden gezien met de script kiddies, ik wil zelfs niet weten hoeveel tijd sommigen erin gestoken hebben om het terug 100% werkende te krijgen.
Dus, ipv mij de les te lezen, als maar een paar procent van de mensen tapatalk gebruiken installeer ik het liever niet... Wat niet geïnstalleerd staat kan immers ook niet defect gaan, heeft geen updates nodig,... Kortom, tijd uitgespaard die ik kan spenderen aan mensen echt verder te helpen.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ik snap je volledig hoor, maar Tapatalk is nu toevallig een van de dingen die het meest simpel is om te onderhouden
(zoals ik zei: letterlijk een mapje online zitten en dat is't), dus qua effectieve werkhoeveelheid is dit zeer miniem tov de potentiële meerwaarde.
-
- Elite Poster
Dan zal ik dat zeker eens bekijken van het weekend. Merci voor de info. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)