Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan

Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

op amazon.de staat de nexus nu nog maar 399 een vendor doet het zelfs aan 383,90 heb zo'n beetje een vermoeden dat het een bom van een telefoon zal zijn en hoop dat ze deze keer er een beter gps chipje in stoppen dan bij de s2
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Geen glonas nog de dualband wifi die de razr heeft en het design is niet echt naar mijn smaak.
Beetje een let down imho
ChelloExtremer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
Locatie: Leuven (016)
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 30 keer

de SIII heeft wel Glonass support afaik.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Het ding ziet er niet uit, als het voor de rest maar alles doet
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Kvind de S3 persoonlijk niet zo mooi. De prestaties zullen er waarschijnlijk wel zijn maar hou het toch nog een jaar op men S2 ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

De s2 is al groot, de broekzakken groeien niet evenredig mee hoor....ik kan hem nu al niet altijd meenemen in mijn broekzak.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik vind die nieuwe toestellen ook te groot. Er zijn er kleindere, maar die hebben dan weer slechtere specs.
Als ze nu eens een Android zouden maken met top-specificaties, maar met de grootte van een iPhone...
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Onlangs is toch ook de Galaxy S Advance verschenen(grootte van een iPhone, specs vergelijkbaar met een SII).
En dat net nadat ik mijn SII gekocht had, omdat de advance zo lang op zich liet wachten dat ik dacht dat ze hem gingen cancellen. :bang:
En eerlijk gezegd vind ik die SII al ietsje te groot, dus die S III lijkt mij helemaal niks.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

M'n zoon heeft sinds kort de S3 in 't blauw.
Prachtig toestel. Je kan de website's zelfs lezen zonder in te zoomen.
Het blauw is prachtig, en de achterkant blijft ook mooi (zonder veel vingervlekken).
S-voice is prachtig, quadcore geweldig, beeld enorm goed, meldingsled zeer handig, ...
En binnenkort Jelly bean erop...zeker weten.

Bovendien draagt hij het toestel in z'n 'skinny' jeans, en hij heeft geen klachten (en hij is best groot geschapen :-? )
Deze knapste smartphone is beschikbaar vanaf 562 euro. Een zeer mooie prijs dus.

Vrouwlief en ikzelf hebben allebei de S2, ook een prachtig ding (verkrijgbaar voor 375 euro (zelfs zonder de 'G') )
En ook ik heb geen probleem in m'n broek(zak), madam helemaal niet in haar 'sjakos'.
Ow ja, het is bovendien zeer handig om, de appjes die ik (toch maar eens) betaald heb, legaal op 4 smartphone's en een tablet te gebruiken.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Een 4 inch scherm is absoluut niet te groot voor in den broekzak en dergelijke meer te steken.
Vanaf een 5 inch en meer word dat al wat minder plezant :-).
De s2 heb ik ook nog gehad maar ik vond het net een plastic speelgoed smartphone en android lag me niet echt, ik geraak dit maar niet gewoon, het zit ook zo smooth in elkaar. Ik ben altijd al iemand geweest ook van; houd alles toch zo simpel mogelijk,eenvoudig :-).

De s3 vind ik mooier dan de s2.
Maar miskijk je niet altijd op die specs; voorbeeldje; de s2 heeft een 1.2ghz processor, de iphone 4s heeft een 1ghz processor maar is afgeklokt op 800mhz; de 4s is sneller dan de s2 met flash af, met flash aan zijn ze ong evensnel, ik heb nu zelfs ios 6 opsteken en surfen gaat nog wat sneller nu, ik wil maar aantonen dat vele mensen denken tis een 1.2ghz processor, die zal sowieso wel sneller zijn dan eentje van 800mhz-1ghz, da klopt dus niet altijd :-).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Plastiek, dat kan geen kwaad, als het maar degelijk is.
Bekijk maar eens een 'droptest' op youtube en je begrijpt me.

De gebruikte plastics zijn BERESTERK
(ik zit in de chemische industrie)

Mijn volgende Samsung smartphone gaat een buigbare zijn :wink:

Ook: de vrijheid van Android ligt me zeer goed, maar da's persoonlijk... zoals alles eigenlijk.

PS: naar 't schijnt komt de S3 wel iets minder 'onkwetsbaar' uit de tests dan de S2, helaas.
Maar ja, als er velen zeuren over de 'plastiek look' ...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Tja, ik begrijp wel dat er enorm veel lompe mensen op de wereld rondlopen, in 5 volledige jaren tijd heb ik slechts 2keer een smartphone (iPhone laten vallen) en telkens kon ik de val zelf nog voor een stuk breken door mijn goede reflexen + er zit veelal net een hoes ook rond, dusja, als ik zie er mensen zijn die op 2 weken tijd dat 4 keer en meer laten op de grond kletsen is teken ze er nie echt veel zorg voor dragen.

Ik ben enorm enorm voorzichtig met mijn dure smartphone, ik zal er ook meer zorg voor dragen als deze kwetsbaarder is en dat vind ik net iets positiefs, zo ga je deze ook meer in de gaten houden zodat deze niet gepikt word.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Tja...

ik GEBRUIK m'n smartphone gewoonweg waar hij voor dient:

In de auto, als GPS
Op de fiets, met GPS aan, (met een knap en toch goedkoop batterij pack van 7400mAh in m'n fietstasje)
Tijdens het 'hiken' , (en idem)
Op 't werk tijdens de middag, met m'n bureelstoel ver achterover, om wat technieuws te lezen en wat appjes op te snorren.
en ook soms ... om te telefoneren !
Ik bewaar 'm in m'n broekzak...en soms laat ik 'm wel 'ns vallen...maar als ie toch ooit stuk gaat komt er gewoon een nieuwe!
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

filipi schreef:De gebruikte plastics zijn BERESTERK
(ik zit in de chemische industrie)
tja, hoe onnozel kan je zijn om die tests te doen....het resultaat weet je toch altijd
http://www.youtube.com/watch?v=K7e9ebi41Wc
http://www.youtube.com/watch?v=ruCtfSx0zmc
http://www.youtube.com/watch?v=11zw3oh9FQM

Mijn SE X12 is zeker al 10 keer gevallen in 1 jaar tijd (zelf al fietsend)....maar werkt nog perfect en redelijk goede toestand (klein putje in display) :-D
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Arhl ik kom zot van die "drop" tests... das zo een geldverspilling...

Die dingen dienen niet om te vallen, als je geluk hebt is er niets aan, thats it...
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Heb hier een Galaxy S III liggen en wat me in het donker opvalt zijn... zwarte vlekken. Veel zwarte vlekken.
Ik begrijp dat dit niet ongewoon is bij AMOLED-schermen, maar dit is echt wel opvallend.
Afbeelding
(klik om te vergroten)

Is dit... normaal?
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Berichten: 290
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

das niet goed , terug naar de winkel er mee.
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik moet wel zeggen dat deze foto van mij het veel erger weergeeft dan het werkelijk is. Bij elk beetje licht valt het niet op, enkel in het pikkedonker bij donkere beelden. Deze foto werd gemaakt met 30 sec sluitertijd op statief en dan ook nog eens contrast sterk versterkt. Was enige manier om op foto dit zichtbaar te krijgen.
Ik zal morgen hetzelfde doen met een Galaxy S2, Galaxy S en een Nokia N8, alle drie ook AMOLED-schermen.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Rentokil bellen
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”