Afstudeerscriptie (3 minuten!)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
sanders87
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Beste bezoeker,

In mijn afstudeerscriptie onderzoek ik of bedrijven met de meerwaarde van een herkenbare groep (als leden community) hun bedrijfsoplossingen en aanbiedingen ‘’marketing wise’’ onder de aandacht willen brengen.

Groepskracht kan worden benut door overkoepelende organisaties of bedrijven met een gemeenschappelijk kenmerk. Dat kan hun vestiging op eenzelfde industrieterrein zijn. Of hun deelname aan een onderwerpsvereniging, branche organisatie, vakbeurs of thematische groep.
Het concept is krachtig en innovatief, maar stuit misschien op onvoorziene weerstand?

U zou mij enorm helpen als u in drie minuten uw visie deelt via deze enquête. De enquete is zo geformuleerd dat deze beantwoord kan worden door zowel bedrijven, koepelorganisaties, als particulieren.

Het invullen duurt zoals gezegd maximaal drie minuten en onder de volledige inzenders worden 4 waardebonnen van Bol.com verloot.

De link is:

http://edu.surveygizmo.com/s3/879557/Af ... haar-leden

Bedankt voor uw medewerking!"

Thomas Sanders

Student International Business and Languages
Hogeschool Zuyd, Maastricht
Nederland
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Thomas heeft ons, n.a.v. onze nieuwe interne procedure m.b.t. vragenlijsten verzekerd dat er een feedback komt:
Beste Gotzow,

Dank voor uw reactie. Ik ben uiteraard bereid om feedback te geven met betrekking tot de scriptie. Binnen een maand zijn de resultaten verwerkt en zal ik feedback geven. Mocht u in de tussentijd of een van de leden vragen hebben, dan mij altijd een bericht worden gestuurd.

Hartelijk dank!
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

't Zal mij benieuwen, zijn posting op Belgiumdigital is ondertussen gewist. Ik ga er van uit dat dezelfde posting op meerdere fora geplaatst werd waarbij het geen rol speelt wat de doelgroep van het forum is maar om "volk te trekken". Als er al een update komt zal het waarschijnlijk toch de laatste bijdrage zijn op dit forum :nono:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 62 keer

We hebben deze extra voorwaarden aangebracht enkel bij Userbase gerelateerde onderwerpen

Bevindingen van zo een enquete dragen dan rechtstreeks bij bij Userbase hebben we overeengekomen

Niet gerelateerde onderwerpen zullen alsnog , hier ook , niet toegestaan worden
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”