Het is voor een backup server die voornamelijk 's nachts zal gebruikt worden. Snelheid, stabiliteit enz zijn dus niet cruciaal. Volume en prijs wel

Ik ben momenteel ook naar iets aan het zoeken met minstens 1TB opslag. Het beste wat ik gevonden heb is momenteel een kimsufi 2G. Heb jij al iets beter gevonden?VOiD schreef:Inderdaad, na een beetje vergelijken kan ik beter een dedicated server huren ipv. m'n huidige server in colocatie te plaatsen.
Maar wel 83.60 euro... ik betaal zelfs maar de helft voor dat (besproken in de diverse online backup threads).Tim.Bracquez schreef:@meon: Kijk naar dat er naast, geen limiet.
Da's ook het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden heb...depeje schreef:Ik ben momenteel ook naar iets aan het zoeken met minstens 1TB opslag. Het beste wat ik gevonden heb is momenteel een kimsufi 2G. Heb jij al iets beter gevonden?VOiD schreef:Inderdaad, na een beetje vergelijken kan ik beter een dedicated server huren ipv. m'n huidige server in colocatie te plaatsen.
Nadeel is wel hun brakke client software. Spijtig dat er geen WebDAV mogelijk is ofzo.Tim.Bracquez schreef:@depeje: Ja, best wat leuks als het puur opslag moet zijn: http://www.ovh.fr/hubiC/ Ze zeggen dat je limiet op 10TB staat