Syfy

Alles over TV via satelliet
Plaats reactie
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Hey,

Ik vermoed dat er hier wel wat likeminded mensen zijn. Ik ga TV Vlaanderen nemen en ben aan het twijfelen tussen abonnementsformules. De light covert eigenlijk de kijkbehoeften van mijn vrouw. Basic lijkt meer gericht op gezinnen met kinderen en heb ik (nog) niet echt nood aan. Als ik nu echter light neem zal ik in de te voorziene toekomst toch basic nodig hebben. Ik was naar basic+ aan het zien vanwege de extra Discovery en NatGeo kanalen maar vooral voor eventueel het Syfy kanaal. Nu is mijn vraag of dat dat kanaal effectief ook "bekijkbaar" is?

Momenteel haal ik mijn sci-fi fix vooral van downloads, meerwaarde die ik zie (buiten het legale aspect) is dat ik wat meer bij ben qua nieuwe content edm maar is dat de meerkost waard? En vooral, hoeveel reclame zenden die uit? Want als het 5 minuten serie/film afgewisseld met 10 minuten reclame is hoeft het voor mij ook niet :) Ik lees ook her en der dat de kwaliteit de laatste jaren gedaald is en op het platte commerciële afgaat (WWF op een scifi-channel, WTF? :eek: )

Jullie ervaringen?
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Ik kijk regelmatig naar Syfy en ben er tevreden van.
Reclame is er wel maar is maar zeer beperkt.
Meestal duren de reclameblokken niet langer dan een minuut of 2 , 3 max.
En de programmas worden ook niet zoals op de andere zenders elke 10 minuten onderbroken.
Het is een van mijn fav zenders samen met 13th street.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”