De mensen van Geraardsbergen en Ninove hebben een jaar de tijd gehad om na te denken over een veilige verstoring van de Ronde, en ik hoop dat er ook enkele renners hun ongenoegen zullen laten blijken, ondanks de commerciële druk. Ze kunnen immers geen echte Ronde winnen dit jaar, enkel een VIPtent rondje.
Nogal passend dat Johan Museeuw reclameboegbeeld speelde van dit Flanders Classics afkooksel - zijn dopingbedrog kwam de faam van de Ronde ook niet ten goede. Dat ze maar eens een paar cameras op de tenten gericht om te tonen wie deze valse Ronde durft sponsoren.
Hopelijk wordt het een massasprint.
De Ronde van de schande
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Zullen we zondagavond afwachten vooraleer we dit nieuwe A criterium afschieten?
Misschien wordt het wel een spektakelstuk.
Hoop in ieder geval dat er vlaming wint.
Misschien wordt het wel een spektakelstuk.
Hoop in ieder geval dat er vlaming wint.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Eigenlijk is het nieuwe parcour nog zwaarder,maar ik weet niet zo of dat ook betekend dat er meer spectakel zal zijn (nog zwaarder kan ook betekenen dat de renners helemaal niet aanvallen,maar gewoon de afstand zijn werk laten doen).In ieder geval ben ik tegen deze nieuwe omloop,gewoon omdat het een geld kwestie is,men is bezig met het parcour te centralizeren,zodat er rondjes moeten gedraaid worden,deze die de renners meerdere malen willen zien gaan dan de volgende jaren entree moeten betalen.Ik heb WVH daarover bezig gehoord op tv,waar hij een koers zoals de Ronde Van Vlaanderen vergeleek.........met een Cross.(Daar word toch ook entree betaald meneer).
- Teebee
- Elite Poster
280m afgesloten op een lengte van 255km, idd, een muggescheet breed die viptent.iceke schreef:Scheet in een fles, de koers is er voor iedereen. Liever nen hamburger en bier in een bekerke dan cateringfood en slechte cava... Eens goe gaan eten doe ik wel op restaurant.
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik had op voorhand geen mening over de nieuwe ronde, het klonkt allemaal veel belovend. Ik heb het vandaag gevolgd op tv, maar dit nieuwe parcours heeft mij niet kunnen overtuigen. Ik kreeg heimwee naar het vorige.
Natuurlijk is 1 editie niet voldoende om een oordeel te vellen. Volgend jaar hebben de ploegleiders en renners al een beetje ervaring met het nieuwe parcours.
Natuurlijk is 1 editie niet voldoende om een oordeel te vellen. Volgend jaar hebben de ploegleiders en renners al een beetje ervaring met het nieuwe parcours.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Heb enkel naar de laatste 40km. gekeken... wel knap afgemaakt van Boonen.
Zou het kunnen dat de mensen binnen afzienbare tijd entree zullen moeten gaan betalen om op de
'spectaculaire' gedeeltes van het parcours te mogen post vatten?
De renners 3x zien passeren op dezelfde gevaarlijke stroken hm... ruikt naar extra inkomsten......
Zou het kunnen dat de mensen binnen afzienbare tijd entree zullen moeten gaan betalen om op de
'spectaculaire' gedeeltes van het parcours te mogen post vatten?
De renners 3x zien passeren op dezelfde gevaarlijke stroken hm... ruikt naar extra inkomsten......
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik vermoed ook dat het niet gratis zal blijven. Ze hebben nu al een goede aanzet gegeven door publieksdorpen in te richten. Eerst de mensen wat gewoon laten worden en dan laten betalen.
De media heeft de laatste weken ook een groot charmeoffensief gehouden voor de nieuwe ronde.
De media heeft de laatste weken ook een groot charmeoffensief gehouden voor de nieuwe ronde.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Inderdaad,WVH heeft dat ook zelf al toegegeven,het zal zeker betalend worden,maar ik onthou vooral ook de comm. van Michel Wuyts,die beweerd dat de aanvalsdrift van de renners volgende edities ferm zal getemperd worden,gewoon omdat de Ronde veel te zwaar geworden is,men heeft nu duidelijk gezien dat renners die in de aanval gingen een 50 km v.h. einde de tol duur betaald hebben,voor de volgende edities is het dus niet ondenkbaar dat zowat iedereen samenblijft tot de paar laatste beklimmingen(en de wedstrijd saai word).
Ik hoop dat ze dan vlug hun vergissing inzien,en terug het oude parcour nemen (niet betalend).
Ik hoop dat ze dan vlug hun vergissing inzien,en terug het oude parcour nemen (niet betalend).
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Iemand moet VT4 en VVijfTV betalen hé ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
J.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik was ter plaatse op de kwaremont, de patersberg en de finish (oudenaarde) met DUS voor het vip-vervoer, dopingtesten, vrt ploegen etc te vervoeren. Eén grote ramp is die organisatie daar...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Wacht is effe... Had jij geen polsblessure ? Is da wel veilig als chauffeur ?krisken schreef:Ik was ter plaatse op de kwaremont, de patersberg en de finish (oudenaarde) met DUS voor het vip-vervoer, dopingtesten, vrt ploegen etc te vervoeren. Eén grote ramp is die organisatie daar...
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Zo heb ik de laatste Formule 1 wedstrijd moeten volgen via VT4, wat een ramp ohlala...frodo schreef:En gaan we in de toekomst naar vt4 moeten kijken. En we gaan deze aanval op de kwaremont onderbreken door reclame.
Volgende keer maar via de slimme telefoon naar BBC 5 Live luisteren dan,
http://www.bbc.co.uk/programmes/b007m6lj
- Teebee
- Elite Poster
off topic:
BBC's live TV Grands Prix
15 April: China
13 May: Spain
27 May: Monaco
24 June: Europe
8 July: Britain
2 September: Belgium
23 September: Singapore
14 October: Korea
4 November: Abu Dhabi
25 November: Brazil
De volgende kan je live volgen op BBC![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
BBC's live TV Grands Prix
15 April: China
13 May: Spain
27 May: Monaco
24 June: Europe
8 July: Britain
2 September: Belgium
23 September: Singapore
14 October: Korea
4 November: Abu Dhabi
25 November: Brazil
De volgende kan je live volgen op BBC
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)