TV in 'hotelmode' ?

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer
Provider

Bij familie van mij hebben ze een 15 jaar oude TV in de keuken. Ze willen de preselecties herprogrammeren maar dat lukt niet.
De menu's die op beeld komen geven niet de mogelijkheid. Alleen de fijnafstemming kan ik veranderen.

Ik heb al de handleiding opgezocht. Daarin zijn de menu's anders, meer uitgebreid. Ik vermoed dat het bij hen een hotel-TV is. Of dat het toestel in hotelmode staat.

Het is nochtans een gewone Philips, gekocht en geïnstalleerd door Vandenborre. Maar over een toestel van 15 jaar oud zullen we daar niet veel moeten vragen denk ik.

Weet iemand hoe ik die beperkte mode kan uitschakelen ?
Type: Philips 21PT5321/01
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer
Provider

Staat er in de handleiding een manier om hem volledig te resetten? Televisies in winkels als vandenborre staan vaak op "toonzaal"-modus, zelfs als de installateur het thuis komt plaatsen kiezen ze vaak uit gewoonte "toonzaal" of "winkel" bij de eerste opstart. Bij een volledige reset ziet de tv het opnieuw als de eerste opstart, wat zorgt dat je de keuze terug krijgt. Zo was het alleszins bij de tv van mijn ouders, maar wij hadden zelf uit rapte het verkeerde gekozen :-)
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer
Provider

Opzoeken op het internet ... voor een Samsung TV heb ik dat ooit ook zo gevonden: http://weyland.be/wrdprss/index.php/201 ... msung-tvs/
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
simon1205
Plus Member
Plus Member
Twitter: VanveerdeghemS
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 9 keer
Provider

1.) zoek chassis op van je tv
2.)zoek service manual van je chassis

Er bestaan beter site's dan onderstaande, maar dit was de eerste die ik gevonden heb voor u

Code: Selecteer alles

http://freeservicemanuals.info/nl/servicemanuals/download/Philips/gr2.4.pdf
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”