lol ok ;) diene topic over die visie is gewist ? tof:p

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

erg ;)
Laatst gewijzigd door saxgod op 10 apr 2004, 01:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Network Engineer @ WirelessBelgie
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

<A2F> ik zou graag hebben dat die thread onmiddellijk afgesloten wordt
<A2F> het gaat hier over MIJN visie op de dingen

&

(NuKeM--) als iemand hier zegt dat hij homo is en nen andere die hier was post da op het forum waarna diene homo vraagt of het weg mag, dan doen we da weg... A2F heeft ook gevraagd of het weg mocht.. dus vind ik dat we da moeten doen.. niet omdat hij A2F is, mar gewoon omdat hij het vraagt
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Inderdaad , maar goed ook dat deze gesloten is.

Als Paul het vraagt dit te doen dan is het maar normaal dat men dit doet!

Het is tenslotte zijn PERSOONLIJKE visie! PERSOONLIJKE visie van iemand is nog altijd niet het uiteindelijke besluit van een bedrijf ;).
Waarom zou die thread er dan moeten blijven?
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

;) whisper whisper stuff.dot whisper whisper
Laatst gewijzigd door saxgod op 10 apr 2004, 01:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Ach, als iemands naam in de onderwerp regel staat en deze verzoekt dit te wissen is dat een kwestie van normaal fatsoen.
Op usenet wordt het opnemen van de naam in de subjectregel als zeer agressief ervaren.
Verder lijkt het citeren van irc op het posten van peroonlijke mail: not done.
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

vscomp schreef:Het is tenslotte zijn PERSOONLIJKE visie! PERSOONLIJKE visie van iemand is nog altijd niet het uiteindelijke besluit van een bedrijf ;).
Waarom zou die thread er dan moeten blijven?

Ok, maar dan had 'm moeten zwijgen, ook in een public irc channel, wat imo juist hetzelfde is als een post hier opt forum.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Lukse schreef:
vscomp schreef:Het is tenslotte zijn PERSOONLIJKE visie! PERSOONLIJKE visie van iemand is nog altijd niet het uiteindelijke besluit van een bedrijf ;).
Waarom zou die thread er dan moeten blijven?

Ok, maar dan had 'm moeten zwijgen, ook in een public irc channel, wat imo juist hetzelfde is als een post hier opt forum.


Freedom of speech?
Waarom zou hij moeten zwijgen?
Als ik vind dat Bush een lul is dan zal ik dat ook zeggen, zelfs als tante nonneke daar niet tegen kan
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

IK vraag mij af moesten anderen dit vragen of dit ook zou zijn gebeurd
Ik krijg den indruk dat den top van A2F hier eigelijk redelijk inspraak heeft
Als hij vind dat dit moest verdwijnen moest hij maar zijn mond gehouden hebben op irc dan kon dit nooit zijn gebeurd
Men weet dat irc een openbaar gebeuren is en zeker met die problemen nu Ieder woord kan gebruikt of misbruikt worden
Een goeie raad voor de crew pas u op voor zo'n toestanden anders zal iedereen denken dat een forum is dat beetje beheerd wordt door A2F
Sandman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 346
Lid geworden op: 21 jun 2003, 10:29
Locatie: Genk

ik heb de indruk dat er veel mensen nog nooit van nettiquette hebben gehoord.

Ook een aantal andere mensen vonden het posten hiervan getuigen van een redelijk laag niveau, en dan niet alleeen omdat het anoniem gepost werd.


Het is niet omdat iets niet expliciet niet verboden is, dat het daarom goed is. Voorbeeldje hierbij: Als ik train met mijn motocrossmachine, en er valt iemand voor me op training op een meter of 20 afstand en ik rij radicaal over hem heen... Mag dat? JA (mx is hard ;) Is dat nu mooi mocht ik dat doen? of zou ik beter ff remmen en er op zn minst langsdoorrijden of nog beter ff kijken of ie nog beweegt en ni te hard aan het schreeuwen is??? ;)
Lion
Pro Member
Pro Member
Berichten: 428
Lid geworden op: 30 jan 2004, 13:42
Locatie: Gent

sorry sandman da 's geen vergelijk
laag niveau misschien ja maar handelt ASL2FIT ook altijd volgens de regels
groot vraagteken hoor
den top van ADSL2FIT zijn ver van heilige personen hoor het zijn gewoon zakenmensen die zoveel mogelijk willen verdienen zoals iedereen
dus die moeten tegen een stootje kunnen en zeker als ze zelf stom zjn geweest op irc met zo'n uitspraken
voor mij einde discussie en mag dit worden gesloten want dit zal nooit tot oplossing van de problemen leiden enkel meer en meer zal er een groep pro a2f zijn en een contra
ervaring heeft mij geleerd dat goeie vrienden zo vijanden kunnen worden
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Ik vind het heel erg dat die thread verwijderd is.
De reden :
als iemand van de bazen van Webvisie op een publiek forum zijn visie komt geven en
-de vraag stelt wat wij willen
-dat hij het hele A2F concept heeft bekeken en de nodige berekeningen heeft gemaakt
-dat unlimited NIET kan en dat we onszelf moeten bedanken daarvoor
-dat er grenzen zijn aan alles
-dat hij wikt en weegt
-dat de 16 jarigen te danken zijn aan het "alles kan"
-dat als het aan hem lag er effectief limieten komen met unlimited karakter
-dat deze limiet 50 gb zou bedragen en wat erover is valt extra te betalen
a rato van 1€ per 5 GB
-dat in de datatraffiek enkel de download zou verrekend worden
-dat we dit te danken hebben aan de "lurkers" en de "snotters"
-dat hij niet wil opdraaien voor bepaalde dingen
-dat de goeden met de slechten gaan boeten door de schuld van die "lurkers" en de "snotters"
-dat hij met pijn moet zeggen dat ze moeten bijsturen of eronderdoor gaan
-...

als er al enige vorm van directe communicatie is is het op irc. Als die dan via een log gepost wordt en zo de info verder verspreid wordt is het ook niet goed.
Waarom mogen de mensen niet weten wat 50% van de bazen van Webvisie in zijn hoofd heeft en wat hij wil verdedigen en doordrukken als hij dit publiekelijk op een irc channel verklaart?

Met alle respect voor sommige mensen van de crew die veel tijd en arbeid in het forum stoppen maar is de afstand tussen Webvisie en UB niet heel klein aan het worden? Als Webvisie vraagt om iets te verwijderen gebeurt het, als er bevestiging van een ip adres gevraagd wordt ivm met een post gebeurt het.

En idd, het zal ook zijn voordelen al gehad hebben dat er contacten waren maar naar mijn insziens wordt UB gewoon gebruikt. Natuurlijk is het leuk als jullie daar een server bij webvisie gaan kunnen zetten en dat jullie zo geld gaan uitsparen maar wat is de werkelijke kostprijs?
Jullie hebben de eer en het genoegen om nieuwtjes aan te kondigen maar waarom volgt er nooit een officiële reactie van Webvisie zelf? NIKS maar dan ook NIKS wordt erkend door webvisie dat het officieel is wat jullie schrijven. Zelfs geen "bedankt voor het verwoorden van onze mening/standpunten/problemen"-reply op de verslagen die jullie leveren.
Het is nog altijd in eerste instantie aan webvisie zelf om te communiceren met zijn klanten. Wat van jullie extra zou komen zou aardig meegenomen zijn maar tot nu toe moeten jullie alle info leveren. Maar als iemand ook eens info levert door een irc log te posten kan het plotseling niet meer. Had die persoon gewoon een verhaal geschreven zou het ongeloofwaardig geweest zijn, de irc log gaf er juist geloofwaardigheid aan.

Steeds meer krijg ik de indruk dat dhr Broothaers openlijk mag zeggen wat hij wil maar dat kritiek voor hem moeilijk te verdragen is. Er is op irc nu al heel veel gezegd maar met heel weinig diepgang. De ene keer is het de schuld van de gebruikers, de andere keer van scarlet, de andere keer van belgacom maar nooit van hun.
Dat ZIJ nu eens in eigen boezem kijken en een goed lezen welk product ze de klanten aanprijzen.
ter herinnering :

Stel je voor: een internetaansluiting waar je een onbeperkt aantal gebruikers op mag aansluiten, ongelimiteerd data over mag versturen en zelfs eigen servers op mag draaien!
Onmogelijk?
Nee hoor! ADSL2FIT heeft het allemaal en aan onklopbare prijzen!

Geen limieten: sluit zoveel gebruikers aan als u zelf wilt, draai eigen servers, download er op los. Geen enkele provider liet u ooit zó vrij!
ADSL2FIT = écht internet zonder grenzen!

Met de “onbeperktheid” ervan willen we eindelijk komaf maken met het gedoe rond beperkingen en allerhande extra tariferingen die opgelegd worden door derde partijen en die noodgedwongen ook aan de klant moeten doorgerekend worden.

Het enige wat ik vraag is om deze tekst eens OBJECTIEF te lezen en er even bij stil te staan vooraleer een reply te geven.

Denk eens na over volgende dingen :
-is er ooit enig (officieel) bewijs geleverd dat het de klanten hun schuld is?
-is er op de status page nu ook maar iets te lezen over de problemen die gaande zijn?
-is er ooit een officiële statement gemaakt van webvisie waarin scarlet toegeeft dat het hun schuld is?
-in welke posts op die forum geeft webvisie zelf zijn mening?
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Wat kan ik nog meer zeggen...
thx inter...
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Eerlijkheidshalve moet ook ik toegeven dat ik inters standpunt volledig begrijp en mezelf daarin terugvind.

Over die post op IRC had ik reeds m'n mening gegeven, en had het aan mij gelegen had ik 'm al gedelete nog voor er replies waren. Maar de UB is een parlementaire monarchie kan je zo zeggen. Een beetje trekjes naar een replubliek, maar soit, daar gaat het hier niet om.

Nee, officiële berichtgeving van webvisie uit had al enorm veel misverstanden kunnen oplossen. Maar blijkbaar is de info die wij steeds krijgen onofficieel en mocht/mag deze niet van hen komen. Wanneer zij deze info aan ons geven dekken ze zichzelf inderdaad. Maar dat maakt de info op zich niet minder waar, het zorgt er enkel voor dat slechts een select publiek het komt te weten. Welk select publiek, wel ... de mensen met een slechte verbinding, want enkel zij wenden zich tot usergroups e.d.

De mensen met een goede verbindin (ja, dit zijn er heel wat) hebben geen nood aan userbase, en waarschijnlijk ook niet aan die info.

Ik had het liever anders gezien maar zo is het nu eenmaal.

Tot slot benadruk ik nog even dat ik inter's post een mooie opsomming vind van hoe ik graag "onze" provider had gezien .. ik steun dit van harte.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Ergens heeft Inter wel een punt, het klopt niet dat we hier al maanden zitten surfen aan 23 kbyte/s en dat we zelf niks van uitleg krijgen ... als het niet gaat dan gaat het niet, dan moeten ze maar eerlijk zijn tegenover hun klanten en de mogelijkheid bieden om ofwel minder te betalen ofwel om eruit te stappen. Ik vraag me eigenlijk af of ze niet op de grens van het ontwettige bezig zijn.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Welke zichzelf respecterende isp geeft trouwens support via irc / fora ? Ik vind dat het onproffesioneel overkomt en tevens zorgt het enkel voor meer onduidelijkheid onder de klanten ...
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik heb bljikbaar de chat waarover hier gesproken wordt gemist of wel mis ik hier gewoon de point. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn van wat meer toelichting te geven (PM als ge het liever hier niet doet).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

The_Borg schreef:Ik heb bljikbaar de chat waarover hier gesproken wordt gemist of wel mis ik hier gewoon de point. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn van wat meer toelichting te geven (PM als ge het liever hier niet doet).


hier kan je hem vinden :
http://interceptor.homestead.com/Persoonlijke_toekomstvisie_A2F.html
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

inter schreef:http://interceptor.homestead.com/Persoonlijke_toekomstvisie_A2F.html


Ai, ai, ik voorzie problemen ...


Enneh, netetiquette of niet : het internet is een publiekelijk medium, en als je niet wilt dat wat je vertelt ge-quote wordt, dan moet je misschien maar zwijgen.
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Niet meer flauw doen, ik heb em terug geplaatst ...
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

waarom is die nu teruggeplaatst?

Ze zeggen het zelf " als dienen homo vraagt het te verwijderen doen we het" maar als Paul het vraagt niet ? Zet dan da van dienen homo ook terug ;)
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

inter schreef:Met alle respect voor sommige mensen van de crew die veel tijd en arbeid in het forum stoppen maar is de afstand tussen Webvisie en UB niet heel klein aan het worden? Als Webvisie vraagt om iets te verwijderen gebeurt het, als er bevestiging van een ip adres gevraagd wordt ivm met een post gebeurt het.



totally off topic maar misschien wel heel belangrijk
dat van dat ip adres is een inbreuk op de Belgische grondwet
wist dat je als forum uitbater in België zelfs helemaal geen ip adres van je gebruikers mag loggen? laat staan het vrijgeven

als dat gebeurt kan die gebruiker je aanklagen voor schending van de privacy
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:Niet meer flauw doen, ik heb em terug geplaatst ...


Explain plz :wink:
Wie doet er hier flauw ?
De UB bezoekers (iemand in het bijzonder ?), A2F (algemeen gekend als "Paul B." :-) ) of nog iemand anders ?
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

vscomp schreef:waarom is die nu teruggeplaatst?

Ze zeggen het zelf " als dienen homo vraagt het te verwijderen doen we het" maar als Paul het vraagt niet ? Zet dan da van dienen homo ook terug ;)

Wel er is over gestemd geweest... en de 'Ja, zet hem maar terug' stem heeft overtuigend gewonnen (spijtig genoeg). Ik leg mij daar dus bij neer :(
NuKeM
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

PowerSoft schreef:totally off topic maar misschien wel heel belangrijk
dat van dat ip adres is een inbreuk op de Belgische grondwet
wist dat je als forum uitbater in België zelfs helemaal geen ip adres van je gebruikers mag loggen? laat staan het vrijgeven

Sorry, maar een ip wordt in België nog altijd als iets anoniems gezien.
Trouwens, dan zouden ALLE webservers van de hele wereld moeten worden afgesloten, die houden namelijk allemaal netjes bij welke urls zijn opgevraagd door welk IP-adres om hoe laat. Vaak nog met referrers.
Daarom heb je ook een officiële aanklacht nodig om een gebruiker achter een ip te weten te kunnen komen. Het ip op zicht is absoluut geen inbreuk.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

meon schreef:Sorry, maar een ip wordt in België nog altijd als iets anoniems gezien.
Trouwens, dan zouden ALLE webservers van de hele wereld moeten worden afgesloten, die houden namelijk allemaal netjes bij welke urls zijn opgevraagd door welk IP-adres om hoe laat. Vaak nog met referrers.
Daarom heb je ook een officiële aanklacht nodig om een gebruiker achter een ip te weten te kunnen komen. Het ip op zicht is absoluut geen inbreuk.


alle webservers van de hele wereld, ik had het op België, en niet op webservers maar op een site met geregistreerde gebruikers(een forum dus), je mag het ip adres niet koppelen aan een persoon (met een nick in dit geval) en neen je mag het ip adres,dat je niet mag loggen, ook niet vrijgeven als daar iemand om vraagt, kijk de wetgeving maar even na, er is trouwens vrij recent nog zo een uitspraak geweest van het gerecht (als ik ze terug vind zal ik ze posten)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

PowerSoft schreef:alle webservers van de hele wereld, ik had het op België, en niet op webservers maar op een site met geregistreerde gebruikers(een forum dus), je mag het ip adres niet koppelen aan een persoon (met een nick in dit geval) en neen je mag het ip adres,dat je niet mag loggen, ook niet vrijgeven als daar iemand om vraagt, kijk de wetgeving maar even na, er is trouwens vrij recent nog zo een uitspraak geweest van het gerecht (als ik ze terug vind zal ik ze posten)

http://www.privacy.fgov.be/nieuw%2029-8 ... sgegev.htm <- waar lees jij iets over IP-adressen? Het gaat om de gegevens die je invult bij het registreren:
Naast de vrijwillig door de gebruiker verstrekte inlichtingen in het kader van antwoorden op een
formulier, kunnen de op een onzichtbare wijze door de gebruikers verstrekte inlichtingen
(inlichtingen inzake de bezochte pagina's, de taalvoorkeur, het e-mail adres, enz.) worden
verzameld door middel van een identificator zoals de cookie of het IP-adres van de gebruiker
(indien het permanent (10)) is. De wet is van toepassing op het aldus bepaalde profiel van de
gebruiker zonder dat het volgens de wet noodzakelijk is dat de verantwoordelijke voor de
verwerking beschikt over de naam of het adres van de gebruiker.
Het is in ieder geval mogelijk om via de provider bijkomende inlichtingen betreffende de gebruiker
te verkrijgen (en bijvoorbeeld zijn telefoonnummer, naam of adres terug te vinden).
In dergelijke gevallen betreft het persoonsgegevens die de door de wet voorziene bescherming
genieten.

Bij het registreren heb je ook te kennen gegeven dat je het eens bent met de voorwaarden (de link vind je onderaan op elke pagina).
Daar staat in:
Automatische verzamelde gebruikersgegevens
Userbase kan gegevens verzamelen van niet-persoonlijke aard, zoals browsertype of IP adres, het besturingsprogramma dat u gebruikt of de domeinnaam van de website langs waar u naar de UB website gekomen bent of waarlangs u die verlaat. IP nummers worden door de Userbase website vergaard met als doel authenticiteit en de integriteit van de berichten te verhogen door te vermijden dat iemand berichten post in andermans naam. Deze gegevens zijn niet publiek toegankelijk en worden enkel voor statistisch materiaal geregistreerd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

inter schreef:
The_Borg schreef:Ik heb bljikbaar de chat waarover hier gesproken wordt gemist of wel mis ik hier gewoon de point. Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn van wat meer toelichting te geven (PM als ge het liever hier niet doet).


hier kan je hem vinden :
http://interceptor.homestead.com/Persoonlijke_toekomstvisie_A2F.html


Oh, was ook niet mee... enfin, effe gelezen.

Wat een GELUL is dat allemaal... die van Webvisie zouden beter hun mond houden. In die ganse log staat nu eens niks, maar dan ook niks zinnigs in. Is dat een bende naieve kinderen die niet wisten wat unlimited teweeg zou brengen, of wat moet ik me daar bij voorstellen ?

Men idee over dat "bedrijf" is nu toch wel echt laag... maar enfin, 15 jaar geleden was het ook al een klucht, begrijp eigenlijk niet dat zoiets nog bestaat.
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Hoe het 15 jaar geleden was weet k niet, maar ik weet wel dat webvisie een goed bedrijf is althans het potentieel heeft een goed bedrijf te worden , alleen hebben ze heel wat tegenslagen te verwerken :( .
Laatst gewijzigd door vscomp op 10 apr 2004, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

15kb/s vindt ik niet deftig..
Network Engineer @ WirelessBelgie
gast

Dat ze een probleem hebben is duidelijk... Wel stel ik me vragen over de manier van naar buiten brengen!

In elk geval zou ik maatregelen nemen voordat alles uit mekaar valt. Liever een deel tevreden klanten waarmee je uit de kosten komt dan heel veel ontevreden klanten...

Ik heb de helpdesk (uiteraard kan een helpdesk hier niets op antwoorden maar toen wist ik nog niet dat je moest chatten over dit soort dingen) al eens gebeld met de vraag "wat heb je nodig om wel te bieden wat ik nodig heb?" en "het mag meer kosten" maar je moet dingen kunnen quatificeren: zowel de afspraken als de prijs. Met vage antwoorden kan ik niets!
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

[23.05.12] <04@Sasuke-> a2f .. dus dan ligt het probleem dan toch bij a2f-grootverbruikers ?
[23.05.15] <00+A2F> ik sta achter mijn woorden hier
[23.05.18] <00+A2F> ao.
[23.05.25] <00+A2F> ja en nee sas
[23.05.29] <00+A2F> je weet meer
[23.05.35] <00+A2F> dus herbekijk ff alles

Van zo'n tussendoorkes krijg ik het dus op mijn zenuwen he. Ze zeggen zelf open te zijn, maar blijkbaar laten ze sommige mensen wel meer weten dan anderen.

Uit dit hele gesprek is weer niks vruchtbaars voort gekomen. Als mijn downloadspeed van de enen dag op de andere gekelderd wordt, dan zeg ik eerlijk: Dit kan niet aan een grootverbruiker liggen, anders zou ik die problemen al langer gehad hebben.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

Het mag hier is ophouden met al dat GEZAAG.

# Die log gaat over de persoonlijke visie van paul b. en ik vind dat iedereen die die WIL lezen, em MAG lezen
# Webvisie heeft naar hun klanten toe nog geen actie ondernomen om ons op de hoogte te brengen van de problemen (als we paul mogen geloven dat het werkelijke probleem de grootverbruikers zijn, en niet de enorme uitleg die via de ub crew ons is verschaft)
# Er word telkens hetzelfde gezegd, bla bla ik surf tege 10k bla bla ben het beu, DOE IETS ipv ONZE tijd hier te verdoen met ellelange discussies over telkens hetzelfde onderwerp
# @ PowerSoft : Dit forum is bevolkt door redelijk veel volwassenen, die je niet zomaar lulkraak wat kan wijsmaken over de grondwettelijke basisrechten van de mens inzage privacy. Lees de link die meon u gaf ne keer.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

The_Borg schreef:[23.05.12] <04@Sasuke-> a2f .. dus dan ligt het probleem dan toch bij a2f-grootverbruikers ?
[23.05.15] <00+A2F> ik sta achter mijn woorden hier
[23.05.18] <00+A2F> ao.
[23.05.25] <00+A2F> ja en nee sas
[23.05.29] <00+A2F> je weet meer
[23.05.35] <00+A2F> dus herbekijk ff alles

Van zo'n tussendoorkes krijg ik het dus op mijn zenuwen he. Ze zeggen zelf open te zijn, maar blijkbaar laten ze sommige mensen wel meer weten dan anderen.

Uit dit hele gesprek is weer niks vruchtbaars voort gekomen. Als mijn downloadspeed van de enen dag op de andere gekelderd wordt, dan zeg ik eerlijk: Dit kan niet aan een grootverbruiker liggen, anders zou ik die problemen al langer gehad hebben.


The_Borg,

Ik weet niet enkel "meer" dankzij hun info hoor. Mijn jarenlange contacten met de grote ISP's in België én mijn (beperkte) kennis van ATM netwerken en (goede) kennis van netwerken in het algemeen geven mij misschien ook een kleine voorsprong.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
gast

slecht geslapen?

De discussie was redelijk constructief tot nu toe...
("gezaag" is trouwens een interpretatie)

En dan "doe er wat aan": suggesties?
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

En zeggen dat veel miserie vermeden kon worden. Een goed anderhalf jaar geleden is er discussie ontstaan, zeker op pub.telenet.be, over de "kwaliteiten" van webvisie. Dergelijke miserie was voorspeld, maar volgens de believers zagen we het veel te zwartgallig in.
Blijkbaar zijn er toch nog veel mensen die in sprookjes geloven !
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

PHO schreef:En zeggen dat veel miserie vermeden kon worden.


Denk je... vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die geloven dat bij A2F er geen vuiltje aan de lucht is :!: Ik heb vanaf dag 1 voorspeld wat er ging gebeuren met A2F, maar volgens andere moest het allemaal maar kunnen.
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

r2504 schreef:
PHO schreef:En zeggen dat veel miserie vermeden kon worden.


Denk je... vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die geloven dat bij A2F er geen vuiltje aan de lucht is :!: Ik heb vanaf dag 1 voorspeld wat er ging gebeuren met A2F, maar volgens andere moest het allemaal maar kunnen.


Het spijtige van dit alles is dat vele mensen niet op voorhand weten hoe het gaat met de service van een provider, je moet ook beseffen dat bij elke ISP er wel klachten zijn. r2504 je moet ook wel toegeven dat de laatste maanden alles wel in een stroomversnelling gekomen is. Meer en meer mensen doen hun mond open over de problemen bij A2F. Ik hoop enkel dat ze het gezond verstand hebben bij Webvisie om eens alles op een rij te zetten en proberen om de zaak recht te trekken ... Ik vrees ervoor maar soit. Verder zouden ze wel eens een deftige communicatie mogen doen naar de klanten. Zo staat er nog steeds niks op de site ivm de problemen van dit weekend. Zielig tot en met. :roll:
Gebruikersavatar
PHO
Pro Member
Pro Member
Berichten: 373
Lid geworden op: 09 nov 2003, 12:13

r2504 schreef:
PHO schreef:En zeggen dat veel miserie vermeden kon worden.


Denk je... vandaag de dag zijn er nog steeds mensen die geloven dat bij A2F er geen vuiltje aan de lucht is :!: Ik heb vanaf dag 1 voorspeld wat er ging gebeuren met A2F, maar volgens andere moest het allemaal maar kunnen.
Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoelde dat veel miserie vermeden kon worden voor de klant door eens te luisteren naar gefundeerde argumentaties (zoals van jou of ik, en nog zoveel anderen). Zij die vroeger bij bijv skynet zaten en wel een deftige verbinding hadden en overstapten naar A2F zitten nu in de miserie door die lage snelheden. Dit had vermeden kunnen worden door bij Skynet te blijven.
m.a.w. gewoon je gezond verstand gebruiken, en niet zomaar alles geloven wat een marketingboy van een firma je probeert wijs te maken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

PHO schreef:m.a.w. gewoon je gezond verstand gebruiken, en niet zomaar alles geloven wat een marketingboy van een firma je probeert wijs te maken.


Zeker als je veel meer krijgt voor minder geld... is altijd verdacht.
vroenkiewoenkie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 feb 2004, 14:41
Locatie: Antwerpen

minder voor meer geld, daar gaan we dus nu allemaal voor:

"oh, Belgacom, neemt mijn geld ende verrijkt uzelven"
:wink:

greets

vroenkie

btw, producten uit bv. den aldi komen uit krak dezelfde fabrieken als "merkartikelen"
Light in the absence of eyes illuminates nothing
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”