Paul Broothaers' visie op de toekomst van Adsl2Fit ...

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
gastje1
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2004, 20:03

sorry hoor, maar hoe hij nu bezig is kan echt niet meer hoor. ik ben ook is een keer op irc geweest maar twijfelde of ik dit hier wel zou posten. dit noem ik ten eerst al geen breedband meer en ten 2de zijn het grote bedriegers. nu jullie mening aub

[mod="mod"]In de log geeft de gebruiker A2F, zijnde Paul Broothaers, enkel en alleen zijn persoonlijke visie weer.
Tevens willen de Mods van Userbase aan de lezers laten weten dat ze niet akkoord zijn met het opzet van deze post, maar desalniettemin deze post laten staan omdat ze niet de indruk van censuur willen geven.[/mod]
Bijlagen
a2f log.txt
(31.26 KiB) 264 keer gedownload
UC

Het blijft gewoon veel zever en weinig actie... :evil:

Maar thx voor de kopij van de conversatie, ik ga deze gebruiken om mijn contract op te zeggen, als dit geen schuldbekentenis is dan weet ik het ook niet...

Greetz
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Gastje1,

Ik vermoed dat jij niet de toestemming hebt gevraagd aan a2f om dit te posten hé ? Soit, je hebt het gedaan en we gaan het ook niet deleten zonder grondige reden.

We weten allemaal dat jij ook aanwezig was op die log, dus om het dan anoniem te posten is wel een beetje laag hé ?

Anyway, wel opletten dat dit het was hoe HIJ (P. Broothaers) het zag, niet hoe zij als ISP (Webvisie) het zien. En ook waren dit geen concrete afspraken.

Voor de rest ben ik ook niet helemaal blij met wat er gezegd was, maar totaal onverwacht vond ik het dan ook weer niet.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

Sasuke schreef:Gastje1,

Ik vermoed dat jij niet de toestemming hebt gevraagd aan a2f om dit te posten hé ? Soit, je hebt het gedaan en we gaan het ook niet deleten zonder grondige reden.

We weten allemaal dat jij ook aanwezig was op die log, dus om het dan anoniem te posten is wel een beetje laag hé ?

Anyway, wel opletten dat dit het was hoe HIJ (P. Broothaers) het zag, niet hoe zij als ISP (Webvisie) het zien. En ook waren dit geen concrete afspraken.

Voor de rest ben ik ook niet helemaal blij met wat er gezegd was, maar totaal onverwacht vond ik het dan ook weer niet.

Grtz,

Sasuke


-toestemming is niet nodig, irc is public
-na de "kuis" waarvan sprake is EN de oproep om via dit forum problemen via pm door te geven kan ik wel begrijpen dat iemand anoniem reageert.
-er staat wel degelijk dat het Paul zijn idee was in thread

en neen, de post is niet van mij :)
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

hiervoor heb je geen toestemming nodig om te te kunnen/mogen posten.

irc is een vrij kanaal en al wat gezegd is kan/mag gelogd worden.
als A2F nu al zou zeggen wat wel en niet gepost mag worden gaan we toch regelrecht op een dictatuur af man, is het dat dat je zou willen? ik denk niet dat er veel users zijn die daarmee tevreden zouden zijn.

afin, nu hebben we er nog een conversatie bij, maar veel lost het toch niet op, gewoon wat gezaag rond de limiet al of niet, maar voor de rest nie veel nieuws onder de zon.
je moet als ISP op VOORHAND weten dat als je UNLIMITED abos aanbiedt je ZOWIESO zware users aantrekt. OF als je deze wil controleren op een of andere manier moet je een heel goed systeem hebben om dit te doen, maar dit zou volgens mij nog altijd inbeuken op het provacy recht om te doen en laten (unlimited) wat men wil volgens het contract.

daar heb je dan weer de discussie van legaal niet legaal, maar nogmaals, hoe zouden ze dit gaan controleren zondder zelf een aantal regels te gaan breken?

ik zie eerlijk gezegd niet veel hoop meer op beterschap en denk dat ik, als ik een kans zie, mijn contract op gerechterlijke wijze ga opzeggen. en terug stap naar mijn vorige ISP telenet, waar ik ook op 4 mbit zat en altijd gebruik maakte vh nachtsurfen en nachtelijk downloaden. en pratisch nooit gedisconnect geraakte en 99% uptime volgens het contract had (snelheid, SERVICE vd HELPDESK, CORRECTE info op de website, ...)

heb er al heeeeeel veel spijt van gehad aangezien ik nu ook een jaar vast zit aan BGC om de telefoonlijn te betalen.

volgens mij is het gewoon faulse advertising geweest en een hoop boerenbedrog.
dit is MIJN visie op de zaak (zoals ook A2F zo elegant zou zeggen)

mvg Uni
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

voila, ze wisten van int begin dat ze grote gebruikers gignen aantrekken en ze wisten ook volgens mij dat dit problemen zou geven. maarja volgende week in de krant da nen provider zen boeke heeft mogen dicht doen omwillen van oplichterij.

Das mijn menig.

Groetjes haatelijke a2f gebruiker
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

ik snap het toch niet hoor ... in het buitenland hanteren ze vrijwel toch ook geen limieten ?! Ok, mss weleenswaar geen 4Mbit, maar dat hebben we nu toch ook niet echt bij A2F ...

Over die 50GB limiet die daar geopperd werd op IRC: dat is bull en daarmee tekenen ze meteen hun eigen doodvonnis! Ik betaal nu zowel voor telenet & A2F omdat ge op dat laatste gewoon niet kunt rekenen, dus ongeveer 80€ aan internet/maand!!! Als ze daar zo'n miserig limietje gaan invoeren van 50GB, kan ik evengoed extra blokken bij Telenet kopen en veel aan nachtsurfen doen, dan kom ik er ook makkelijk aan !!!

Tenslotte ben ik nog niet zo overtuigd dat het invoeren van limieten vrijwel alle problemen zal oplossen! Ze blijven immers afhankelijk van Scarlet en deze kunnen nog steeds dwars blijven liggen ...
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

gastje1 schreef:Tevens willen de Mods van Userbase aan de lezers laten weten dat ze niet akkoord zijn met het opzet van deze post, maar desalniettemin deze post laten staan omdat ze niet de indruk van censuur willen geven.[/mod]


Persoonlijk zie ik niet in wat er verkeerd aan deze post zou kunnen geweest zijn.
Welke opzet zien jullie dan?
Ik zie enkel een log waarin Paul zijn visie op de toekomst vertelde. Waarom zou niet iedereen die mogen weten?
Persoonlijk vind ik dat het hier vermelden van toekomstvisies wel degelijk moeten kunnen, zeker als ze van 1 van de 2 bazen van webvisie komen.
Reeds meermaals klaagde ik het gebrek aan officiële communicatie aan. Als er dan info op dit forum verschijnt (waar Webvisie zelf al naar verwees in TT's) zijn de mods niet akkoord met het opzet ...
'k snap het ergens niet
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Inter,

Die irc post kan ook opgevat zijn als een gesprekje met de aanwezigen. Als jij met een wat vrienden in het café aan't babbelen bent met de baas van een andere firma ga je toch ook niet de volgende dag dit op internet zetten hé ?

grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

dan moet die baas opletten wat hij zegt, zeker als hij het volgende doet :
[22.49.33] <00+A2F> mijn vraag is..;
[22.49.38] <00+AnD-> ja...
[22.49.41] <00+Debruineo> gij hebt is een vraag :p
[22.49.44] [Nob] sets mode: +vv intercept kula
[22.49.44] <00+intercept> 12• 11Thanks for the +v 12•
[22.49.46] <00+A2F> wat willen jullie nu eigenlijk?

hij vraagt dus naar klanten hun mening
op het forum zijn meer klanten te vinden dan op irc dus kunnen die dan ook zeggen wat ze willen als ze deze log lezen

in feite zou de poster van deze log moeten newsposter worden ! hij brengt het laatste nieuws van webvisie op het forum :)
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Round and round it goes ...

Je kan deze post vanuit verschillende richtingen bekijken, daarom dat er ook niks word weggelaten. Enkel hebben we onze MOD priviliges gebruikt om extra duidelijkheid te scheppen over de oorsprong van de post. Dat ik deze post een beetje "laag" vind, is persoonlijk :)

Grtz,

Sasuke
Laatst gewijzigd door Sasuke op 09 apr 2004, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

de klanten van a2f snakken naar deze informatie, maar door het posten van dit gesprek zou het wel eens kunnen dat meneer Broothaers volgende keer misschien iets minder gaat open zijn op het internet?

Enfin wat ik wil zeggen is dat je soms niet te open mag zijn met informatie ook, sommige mensen hebben nu eenmaal verbloemde informatie nodig en niet de harde feiten

(dit is mijn persoonlijke mening)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

inter schreef:dan moet die baas opletten wat hij zegt, zeker als hij het volgende doet :
[22.49.33] <00+A2F> mijn vraag is..;
[22.49.38] <00+AnD-> ja...
[22.49.41] <00+Debruineo> gij hebt is een vraag :p
[22.49.44] [Nob] sets mode: +vv intercept kula
[22.49.44] <00+intercept> 12• 11Thanks for the +v 12•
[22.49.46] <00+A2F> wat willen jullie nu eigenlijk?

hij vraagt dus naar klanten hun mening
op het forum zijn meer klanten te vinden dan op irc dus kunnen die dan ook zeggen wat ze willen als ze deze log lezen

in feite zou de poster van deze log moeten newsposter worden ! hij brengt het laatste nieuws van webvisie op het forum :)

Volgens mij bedoelde hij dat niet als een directe vraag, maar eerder als opmerking. (ja ook al zei hij 'mijn vraag is..').
Ook moet je het in de context zien van wat eraan vooraf ging.
En waarom zou hij niet even op irc een vraag mogen stellen aan de aanwezigen, daar is toch niets mis mee?
Maar kom, Paul is daarjuist al komen zeggen dat het de laatste keer is dat hij nog wat komt vertellen op het public irc kanaal :( Bedankt Gastje!
NuKeM
Davy_117
Plus Member
Plus Member
Berichten: 153
Lid geworden op: 08 feb 2004, 02:28
Locatie: Antwerpen

Is ook wel belachelijk,ik bedoel maar,dat hij dan tenminste op dit forum iets komt zeggen,ipv nu op zijn tenen getrapt te zijn en niet meer op public irc kanaal te kome.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Davy_117 schreef:Is ook wel belachelijk,ik bedoel maar,dat hij dan tenminste op dit forum iets komt zeggen,ipv nu op zijn tenen getrapt te zijn en niet meer op public irc kanaal te kome.

Het is niet dat hij niet meer komt, hij zal gewoon 2 keer nadenken voor hij nog eens een babbel begint met ons over dit soort dingen neem ik aan.. en ik geef hem geen ongelijk!
Dat irc kanaal is publiek toegankelijk, maar dat wil nog niet zeggen dat je de inhoud daarvan zomaar moet gaan rondstrooien..
De wachtzaal en vele gangen van een ziekenhuis zijn ook publiek toegankelijk, stel dat ik daar lekker alle gesprekken ga opnemen en die daarna op de radio laat horen... ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel!
NuKeM
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 mar 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

stel jezelf eens in zijn schoenen, en vraag je misschien eens af hoe jij je zou voelen als ze dit met jou deden

het is voor hem ook niet makkelijk om deze zaken toe te geven ofzo, hij komt er tenminste voor uit dat het niet meer mogelijk is

en zoals hij zelf ook zegt, hiervoor zal hij wellicht nog vele nachten slaap laten, en iedere grootverbruiker draagt hier een beetje verantwoordelijkheid voor (zonder iemand te willen aanvallen)
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

slecht voorbeeld nukem,

in een ziekenhuis gaat het enkel over patient - dokter en vertrouwelijke info tss beiden. hier gaat het em over ALLE A2F gebruikers die geaffecteerd zijn door deze problemen. het gaat ook op voor de users die "geen of weinig" problemen ondervinden, omdat die dan ook 2 keer gaan nadenken vooraleer nog iemand A2F aan te raden.

er moet gewoon vanwege Scarlet en A2F nu een duidelijke respons komen van wanneer de problemen nu eindelijk gaan opgelost zijn. zolang dit er niet komt gaan er blijven speculaties komen en kan/gaat ieder gesprek tss A2F-Scarlet-Users telkens op verschillende manieren opgevat worden.

mvg Uni
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Gastje1,

Volgens mij was dit een gesprek met de mensen op het IRC kanaal, hoe zou jij het vinden indien men dit bij jou deed? Inderdaad je zou het ook niet weten te appreciëren. Wel ik denk dat Paul nu net hetzelfde denkt.
Wat zal het resultaat zijn? : Paul zal zwijgen over dit soort zaken. Allemaal dankzij mensen die het toch maar niet kunnen laten het aan de grote klok te hangen, alseerst is dit het standpunt van enkel Paul , niet van de andere Webvisie medewerkers.

Alsook waarom zijn het grote bedriegers? Ik zou eens een andere ISP directeur willen ontmoeten die hetzelfde verteld als Paul , zij vertellen het zoals het is. Wat u wellicht tegensteekt is het feit dat er limieten komen als het van Paul afhangt.

Misschien ookeens positief uit de hoek komen : UPLOADVERBRUIK wil hij niet laten meetellen. Al een zeer goed punt.
Alsook 50 GIG limiet , met de optie om bij te kunnen kopen is zeer veel voor de lage prijs die wij betalen.

Dit is echter mijn mening,

Stijn
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

PowerSoft schreef:iedere grootverbruiker draagt hier een beetje verantwoordelijkheid voor (zonder iemand te willen aanvallen)


toch voel ik me aangevallen hoor, lees onderstaande copy vanop hun site, ik neem waar ik voor betaal dus hoeft niemand me iets te verwijten of verantwoordelijk te stellen !
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

unicomplex schreef:slecht voorbeeld nukem,

in een ziekenhuis gaat het enkel over patient - dokter en vertrouwelijke info tss beiden.

Ja? In de wachtzaal en de gangen ook? Als ik iets kan horen op een publieke plaats wil dat zeggen dat om het even wie het kon horen, dus mag iedereen het weten, dus mag ik het op de radio laten horen... om maar even de waarschijnlijke gedachtengang van de topicstarter te volgen

Het gaat hier gewoon over etiquette, net etiquette.

Eigenlijk had ik deze post in eerste instantie willen wegvegen, maar dat heb ik niet gedaan omdat we dan kritiek zouden krijgen (hé inter ;) ).

De informatie achter de post is zelf ook al niet zo denderend. Paul wil een limiet... ja... so... Webvisie is niet van Paul alleen, dus er staat nog niets vast, dus de moeite nog niet om te gaan posten hier, de mensen weer lastig te vallen met onzekerheden en weer een hele hoop blabla te krijgen rond iets dat nog lang niet vast staat. Trouwens iedereen weet toch al dat een limiet een spijtige mogelijkheid is (ook al doen ze alles om het te vermijden).
NuKeM
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

in het ziekenhuis gaat het erom tss patient-dokter en dat is vertrouwelijk wat jij uiteraard niet mag rondvertellen aangezien je dan kan vervolgd worden voor schending van die rechten.

hier is het in de general interest van ALLE A2F gebruikers.
in u voorbeeld hoeven andere patienten die vertrouwelijke info niet te weten omdat ze er niets mee te maken hebben, en als ze het toch horen dan is men wel zo slim genoeg om mondje dichte t ehouden,
hier heeft ELKE A2F user ermee te maken en dus vind ik dat elke A2F user het recht heeft om te weten wat er omgaat bij bepaalde gesprekken tss P.B. <-> users.

ik zie in die gesprekken nergens vertrouwelijke info staan of info die andere users niet mogen weten. noch zie ik nergens staan dat dit als vertrouwelijk moet opgenomen worden en niet mag verder verteld worden. als je de net etiquette op de letter volgt dan mag volgens mij dit zeker doorgegeven worden aan andere A2F gebruikers. zoals ik al eerder zei, elk gaat er zijn conclusie uit gaat trekken, en degenen die er een mening over hebben gaan die hier op het forum wel posten.

ik wil hier niemand mee tegen de schenen schoppen. Nu als je hier nog altijd anders over denkt, dan denk ik dat we eerder op een andere gedachtengang zitten :)

mvg uni
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

Omg dudez, daar gaat het HIER toch helemaal niet om
start een nieuwe topic over publieke herpublicaties etc etc, probeert iemand dit in de doofpot te steken fzo door totaal off topic te gaan ?

het gaat hier over Paul ZIJN visie, die voorstelt dat er een limiet komt van (30 tot) 50GB en 5 gb erbij aan een prijs van €1.

Ik ben echt wel te vinden voor dit voorstel, ALS dit betekend dat ik ook daadwerkelijk 91% van de tijd 4mbit ga halen (wat dus niet het geval zal zijn, aangezien van de ondergedimensioneerde VPs, maar ok, 91% van de tijd 2mbit is ook al goed voor te beginnen).

Het enige probleem wat ik heb is ..

Gaat dit wel iets oplossen ?
Ik bedoel .. hoeveel mensen downloaden 'NU' meer dan 50gig per maand met A2F ?

Zullen er niet veel zijn...

Gaan die 'enkelingen' die meer dan 50 gig per maand doen ECHT iets uitmaken op de snelheid ?

En daarom twijfel ik als ik die verandering van het contract zou gebruiken om mijn contract op te zeggen, of zou ik 'toch' maar het voordeel van de twijfel aan A2F geven om te hopen dat het vanaf dan terug beter zal gaan ?

Ik heb spijt dat ik 3 jaar geleden van skynet naar telenet gegaan ben. Had ik dat niet gedaan had ik kans gemaakt op VDSL (whats the name) :p

Maargoed .. ik zit hier nu te 'leechen' aan 20kb/s

Iets dat ik met telenet op 15 minuutjes binnen had doe ik nu 8 uur over..
Maar natuurlijk zat ik met telenet op die manier ook wel op een paar uur over de limiet, terwijl ik bij A2F de ganse maand aan 20kb/s kan downloaden zonder mij zorgen te maken over een limiet.

Ik wist ook wel dat A2F snelheidsproblemen zou hebben, zelfs voor ik erbij ging.. maar het is erger dan ik dacht.

Ik kom gerust toe met 50gig, mocht ik erover gaan, ok, wat is die luttele €1 nu ? ik bedoel.. zou je dit niet aan de normale prijzen doen ? €1 voor 1gig ? anders los je zoals er in die log wordt gezegd idd niks op .

En achter de schermen van A2F meedraaien ? mag ik :p ? zoiets zou'k wel es graag willen doen.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

unicomplex schreef:hier is het in de general interest van ALLE A2F gebruikers.
in u voorbeeld hoeven andere patienten die vertrouwelijke info niet te weten omdat ze er niets mee te maken hebben, en als ze het toch horen dan is men wel zo slim genoeg om mondje dichte t ehouden,
hier heeft ELKE A2F user ermee te maken en dus vind ik dat elke A2F user het recht heeft om te weten wat er omgaat bij bepaalde gesprekken tss P.B. <-> users.


Daar heb je wel gelijk in, slecht voorbeeld op dat punt. Maar toch, ik blijf erbij dat het niet netjes is om een log te posten... ook al gaat het over een gesprek tussen mij en sinterklaas over de paashaas. Zoiets vraag je namelijk eerst even.
NuKeM
UC

PowerSoft schreef:stel jezelf eens in zijn schoenen, en vraag je misschien eens af hoe jij je zou voelen als ze dit met jou deden

het is voor hem ook niet makkelijk om deze zaken toe te geven ofzo, hij komt er tenminste voor uit dat het niet meer mogelijk is


Dit is bullshit...

Paul treedt op als spokesman voor A2F op verschillende kanalen (fora, irc, ...). Het is gewoon heel onprofessioneel om over je eigen bedrijf te komen klagen op IRC. Je kan je niet de ene moment als officiële spreekbuis profileren en op een andere moment de 'buddy' uithangen die komt verklaren dat dit ZIJN mening is en niet die van zijn bedrijf....

Als dit log al niet zal helpen om aan te tonen dat A2F in de fout gaat zal het zeker mijn punt steunen dat A2F organisatorisch niet sterk op z'n benen staat en dat het nooit als provider zou mogen meedraaien. Of is het nu echt zo makkelijk als: 'ik heb vandaag zin om provider te worden, dan doe ik het toch gewoon...'

Anyway, zoals iedereen ben ik het stevig beu en bereid ik m'n zaak voor om, via de steunpunten van Unizo, het contract aan te vechten en om via dezelfde organisatie voor te stellen dat aan het aanbieden van internet in de toekomst zware voorwaarden worden gesteld.
Ik denk hierbij aan: het nagaan van de haalbaarheid van de plannen in functie van de infrastructuur, minimumvereisten aan knowhow, verplichting om bij technische problemen de klanten op de hoogte te brengen, extern en onafhankelijk (en vooral officieel) controleorgaan dat in gevallen als de deze duidelijkheid kan brengen (reseller steekt schuld op provider en omgekeerd...), en ga zo maar door...

En dit allemaal om te voorkomen dat parasieten-ondernemingen als de deze niet meer van de grond kunnen komen en dus vooral om de consument te beschermen tegen de pakjes met lucht van A2F...

Ik begrijp niet dat er niet eerder via legale weg tegen A2F gereageerd werd... maar het is wel eens tijd denk ik. Op zich kan ik ermee leven dat A2F niet kan leveren, maar om het dan nog niet (officieel) toe te geven en de klanten te verhinderen over te schakelen op een andere provider vind ik beneden alle peil.
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

taktisch gezien beter geweest om ff te vragen, kan nooit geen kwaad.

maar toch vind ik dat er geen info in de log staat die niet zomaar mag doorgegeven worden.

bij deze, zaak dokter-patient gesloten :)

mvg Uni
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

ok ik ga die onzin over da public gedoe ni eens lezen

nu terug on topic...

gaat limiet van 50 gig echt iets uitmaken aan snelheid ?
het netwerk blijft ondergedimensioneerd...

hoeveel % van A2F doet nu +50 gig per maand ?
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Idd, het kwaad is geschied, we kunnen het nu beter hebben over Paul zijn idee.
NuKeM
inter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 331
Lid geworden op: 06 nov 2003, 08:50

NuKeM schreef:Idd, het kwaad is geschied, we kunnen het nu beter hebben over Paul zijn idee.


ik ben radicaal tegen
komen ze pas nu (na al die maanden) tot de constatie dat unlimited niet gaat na wat rekenwerk? Ondertussen gaat de reclame wel mooi verder en hopen ze op vele nieuwe abo's. (kassa kassa, leve de brave, zwijgende, niet klagende, niet zwaarverbruikende, mooi pratende, alles aanvaardende, ..., massa)

Willen jullie dan echt afstappen van de abonnementsvoorwaarden die ze jullie gegeven hebben en waar ze nog steeds publiciteit rond geven?
Denk je dat er ook maar enige garantie komt ivm stabiliteit? DAAR wordt geen woord over gezegd !
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

WV mag zijn voorwaarde zonder problemen aanpassen, de klanten die daar niet met akkoord gaan kunnen hun abo dan zonder problemen opzeggen tot x dagen na de wijziging, _zonder_ opzegvergoeding.


voor mij mag die limiet er komen, als ze hoog genoeg is, ik heb a2f toch vooral voor de upload.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

vscomp schreef:Gastje1,

Volgens mij was dit een gesprek met de mensen op het IRC kanaal, hoe zou jij het vinden indien men dit bij jou deed? Inderdaad je zou het ook niet weten te appreciëren. Wel ik denk dat Paul nu net hetzelfde denkt.
Wat zal het resultaat zijn? : Paul zal zwijgen over dit soort zaken. Allemaal dankzij mensen die het toch maar niet kunnen laten het aan de grote klok te hangen, alseerst is dit het standpunt van enkel Paul , niet van de andere Webvisie medewerkers.

Alsook waarom zijn het grote bedriegers? Ik zou eens een andere ISP directeur willen ontmoeten die hetzelfde verteld als Paul , zij vertellen het zoals het is. Wat u wellicht tegensteekt is het feit dat er limieten komen als het van Paul afhangt.

Misschien ookeens positief uit de hoek komen : UPLOADVERBRUIK wil hij niet laten meetellen. Al een zeer goed punt.
Alsook 50 GIG limiet , met de optie om bij te kunnen kopen is zeer veel voor de lage prijs die wij betalen.

Dit is echter mijn mening,

Stijn


euhm daar heb ik mijn mening dan weer over. dat iemand die nogal hoog staat bij a2f begint te praten over limieten terwijl die der nooit kwamen vind ik al iets dat niet zou kunne. En als het aan mij zou liggen zou ik direct terug naar skynet gaan. daar haalde teminste uw snelheid. ge belt naar de helpdesk en hetgene wa ge vraagt is direct gebeurt en dat is zo niet bij a2f. heb al genoeg gehad dat ik op een TT 2 weken op moest wachten en op mails gewoon nooit geen antwoord op gekregen had. en met die 50 gig limiet heeft mischien iedereen 10 KB/sec meer. WOW dat is dan toch de volle 25KB/sec. woohoo nu ben ik blij :roll:
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

NuKeM schreef:Maar kom, Paul is daarjuist al komen zeggen dat het de laatste keer is dat hij nog wat komt vertellen op het public irc kanaal :( Bedankt Gastje!


Het begint wel eens tijd te worden dat de klanten via de 'normale' kanalen op de hoogte worden gehouden. Moet ik nu 24/24 een irc kanaal in't oog gaan houden om info te krijgen van mijn provider?

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Bedankt Gastje ,

Dankzij jou hebben wij nu minder info , gewoon belachelijk dat je de boel verpest hebt en informatie vannop het IRC kannaal niet bij de beperkte groep mensen welke op dat moment aanwezig waren kan blijven.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

euhm vscomp ik vind da hem gelijk heeft. der zijn veeeel mensen die op deze info zaten te wachten. hij moet maar is leren om zijn info op hun site te zetten. en niet voor onder 20 man te houden. daar zijn wij iets mee maar de rest niet he
C-Phest
Premium Member
Premium Member
Berichten: 621
Lid geworden op: 08 dec 2003, 17:40
Locatie: Leuven

Ik ben het hier vooral FOKKING moe aan't worden dat er altijd maar gezegd wordt dat A2F goedkoop is!!!!

Ik betaal 60 EURO per maand en ik krijg momenteel 30 gig of zo binnen getrokken door 24/7 te downloaden. Dat is OPLICHTERIJ. Als ge de service ni kunt leveren da ge aanbiedt stopt er dan mee. Als ik het in mijne kop krijg om 24/7 dezelfde linux iso te downloaden dan is da mijn zaak en ben ik ook een grootgebruiker.

Awel STOPT MET BLEITEN ik mag da, het staat in mijn contract!

En wat betreft dat illegaal downloaden he ... awel ik heb nu is geprobeerd om ne dvdr te downloaden van een newsgroup en ik krijg er welgeteld 70% van binnen op een week, en dan is de retention time verstreken en vliegt de post van de server. Ik KAN dus ni eens meer illegaal downloaden. Bol het dus maar af met 'de illegale downloaders verzieken de snelheid van de rest'

Andere providers geven er gene zak om wa ge download, zolang ge ni over uwe limiet gaat. En als ge dat dan toch doet en ge betaalt bij zijn ze ook content.

Wilde weten wa goedkoop is? Versatel ADSL. Daar kunde voor 30 euro per maand tot 160GB (dus reëel 120 GB) downloaden.

Blijft van die limieten af en beperkt de snelheid!!! Als er limieten komen moet ik het nimeer hebben.

Ik beschouw deze post dan ook zoals em is, een persoonlijke mening van iemand die toevallig ook baas van Webvisie is. Meer ni.

De zever moet nu maar is gedaan zijn. Komt er verandering of ni? Zo neen, bye bye Webvisie, welcome Versatel! Enkel jammer dat ik dan geen servers meer kan draaien, maar dat is een noodzakelijk kwaad om van fokking 10 KByte/s af te raken
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Ik denk dat merendeels van de normale gebruikers tevreden zijn met een 50 gig limiet , dit is ruimschoots voldoende voor de prijs die je betaald als ze dannook een betere normale 4 of 8 mbits waardige snelheid kunnen garranderen dan is 50 gig perfect! En ik wil geen versatelsnelheden voor ongelimiteerd te kunnen behouden. Natuurlijk zijn de grootverbruikers hier niet blij mee maarja je kan nooit voor iedereen goed doen natuurlijk :).
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vscomp schreef:Bedankt Gastje ,

Dankzij jou hebben wij nu minder info , gewoon belachelijk dat je de boel verpest hebt en informatie vannop het IRC kannaal niet bij de beperkte groep mensen welke op dat moment aanwezig waren kan blijven.


Sorry zenne, maar dit is je reinste BS.
Hoe kun je nu iemand ("Gastje") verantwoordelijk maken voor de werkwijze - en het veranderen daarvan - van een ander ("A2F") ?
Het is niet omdat jij bv. tijd hebt om het irc kanaal constant te "monitoren" dat iemand anders dat ook heeft, en is het dan niet fantastisch voor die anderen dat zij hun informatie krijgen van iemand die zo vrij is een communicatie, de zienswijze van een betrokken persoon, volledig (blijkbaar zonder de minste censuur) te posten ?
Of leef jij volgens het principe 'alles voor mij en niks voor een ander' ?

Ik vind het trouwens eigenaardig, maar daarom niet minder goed, dat de misnoegde A2F-abonnees pas nu roepen voor informatie via een officiëel kanaal... en niet via een forum/irc kanaal/postduif of whatever.
If you can't beat them, confuse them.
vscomp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 okt 2003, 17:03

Neen daar heeft het niets met te maken,

Deze info was bedoelt voor de mensen die aanwezig waren op IRC niet voor het gehele forum;
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

CueBoy schreef:Ik vind het trouwens eigenaardig, maar daarom niet minder goed, dat de misnoegde A2F-abonnees pas nu roepen voor informatie via een officiëel kanaal... en niet via een forum/irc kanaal/postduif of whatever.

Mmmhh hier is toch van het begin reactie op geweest.
Eerst was er niets en toen de troubletickets en toen UB en toen irc... we gaan de goede weg op ;)

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Ik ben 2fit al lang kotsbeu. Je haalt er maar amper 20k en ze doen of hun neus bloed. Zelfs sommige Content Downloads in Xbox Live failen constant! Als ze toch niet van plan zijn om er ECHT iets te doen moeten ze het maar vlakaf zeggen. Maar ons al wekenlang aan het lijntje houden (ja aan het lijntje houden, niet meer en niet minder) kan NIET.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

vscomp schreef:Deze info was bedoelt voor de mensen die aanwezig waren op IRC niet voor het gehele forum;


En waarom denk je dat zo'n figuur als Paul B. een theorie komt toetsen op een irc kanaal ?
Toch niet omdat de aanwezigen op dat kanaal zoo speciaal zijn, mag ik veronderstellen ? :-)
If you can't beat them, confuse them.
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”