Pagina 1 van 1

Dommel krijgt 45 opzeggingen op 5 dagen

Geplaatst: 09 maa 2012, 13:23
door ldw
Dit wordt beweert door iemand die zich voordoet als een ex-medewerker...
(bron: een reactie van 14/02/2012 op het artikel "Het gedrocht dat Dommel Schedom NV heet" http://hyperbart.tweakblogs.net/blog/52 ... -heet.html).
Dit is nog altijd zo waar ze werken in Walshoutem.
Heb er tot gisteren gewerkt, van een opleiding heb ik niks gezien.
Ik moest er die tickets doen maar enkel de dringende.
Daarna zetten ze mij aan de telefoon en ik kon geen technische vraag beantwoorden, dit was niet het werk dat mij beloofd was. Enfin, kreeg veel boze tel. van klanten en ik snapte die mensen wel. Maar je moest ze afschepen werd mij gezegd.
Ik kan niet onvriendelijk zijn tegen de klanten de klantendienst is er om mensen te helpen.
Als ik iedereen mag aanraden wordt NOOIT klant bij hun, want je zult meer problemen hebben dan bij een ander provider.
In die week heb ik ongeveer 45 opzeggingen verwerkt dat zegt veel.

Ik heb er maar 5 dagen gewerkt, maar in die 5 dagen heb ik daar vanal gezien wat voor mij niet door de beugel kan.

Re: Dommel krijgt 45 opzeggingen op 5 dagen

Geplaatst: 09 maa 2012, 13:34
door PumbaaH
Ik heb geen idee of er iets van aan is..... maar langs de andere kant, het forum en eigen ervaringen..... lijkt het ergens wel zo dat de klantendienst er zo werkt met het afschepen van klanten.

Iemand nog iets gehoord over speecconnect intussen? Zijn de overschakelaars van adsl naar vdsl intussen al geholpen? Iemand intussen al concrete antwoorden gekregen ipv afgewimpeld te worden met activatie datums die niet kloppen?

Re: Dommel krijgt 45 opzeggingen op 5 dagen

Geplaatst: 09 maa 2012, 20:32
door dragonflo
ik ben toch al 5 jaar klant op 2 verschillende locaties en nooit problemen gehad. ik heb er deze week nog naar gebeld en een duidelijk en goed antwoord gekregen, maar die persoon klonk nogal gehaast en precies onder stres.

Re: Dommel krijgt 45 opzeggingen op 5 dagen

Geplaatst: 09 maa 2012, 20:41
door TiTanium
Gehaast en stress indiceert toch dat hij veel telefoons krijgt met ontevrede klanten of te veel telefoons per tijdseenheid. Die misschien zelf niet zo beleefd zijn aan de telefoon en meestal spijtig genoeg de "operator van dienst" de bonen "fret". Ik kan alleen maar begrip voor die mensen opbrengen dat zij alles te verduren krijgen en toch trachten beleefd te blijven. Ik denk zelfs niet dat er nog iets of wat geupdate is op de site van dommel. Kan zijn dat ik mis ben. Maar hun VDSL2 oplossing is toch gevoelig duurder dan de andere kleine isp's. 49€ als ik het mij goed herinner.

Re: Dommel krijgt 45 opzeggingen op 5 dagen

Geplaatst: 09 maa 2012, 22:19
door krisken
http://lianka.schedom-europe.net/produc ... urfen.html
Dommel vdsl2, 25mbit down, 3.5mbit up, 500gb/maand