(bron: een reactie van 14/02/2012 op het artikel "Het gedrocht dat Dommel Schedom NV heet" http://hyperbart.tweakblogs.net/blog/52 ... -heet.html).
Dit is nog altijd zo waar ze werken in Walshoutem.
Heb er tot gisteren gewerkt, van een opleiding heb ik niks gezien.
Ik moest er die tickets doen maar enkel de dringende.
Daarna zetten ze mij aan de telefoon en ik kon geen technische vraag beantwoorden, dit was niet het werk dat mij beloofd was. Enfin, kreeg veel boze tel. van klanten en ik snapte die mensen wel. Maar je moest ze afschepen werd mij gezegd.
Ik kan niet onvriendelijk zijn tegen de klanten de klantendienst is er om mensen te helpen.
Als ik iedereen mag aanraden wordt NOOIT klant bij hun, want je zult meer problemen hebben dan bij een ander provider.
In die week heb ik ongeveer 45 opzeggingen verwerkt dat zegt veel.
Ik heb er maar 5 dagen gewerkt, maar in die 5 dagen heb ik daar vanal gezien wat voor mij niet door de beugel kan.