voicemail activeren

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Berd
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 jan 2011, 12:04

Hoe kan ik mijn voicemail terug activeren?

Vroeger ging dit makkelijk in e-services maar nu vind ik het gewoon niet meer terug met de nieuwe e-services van Proximus.

Als ik vroeger gewoon naar 1230 of 1231 had gebeld werd mijn voicemail ook terug actief.
Als ik nu 1 van deze nrs bel krijg ik de boodschap dat mijn voicemail nog niet actief is.

Klantendienst bellen enigste optie? Of weet er iemand de knop in e-services staan?

Bedankt :wink:
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Belgacom Phone Manager ? http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=295235#p295265
Bel 0800 1 1987 (of 1987 vanaf je eigen toestel)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Hallo Berd,

Indien je wenst om je voicemail terug te activeren neem je best telefonisch contact op met de klantendienst.Mijn collega's kunnen deze dan terug toevoegen op jouw profiel zodat de voicemail terug geactiveerd kan worden.
Nadien dient u deze wel terug persoonlijk in te stellen via het nummer 1231.

Met vriendelijke groeten
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”