ADSL2FIT <-> Belgacom
Geplaatst: 07 apr 2004, 10:39
Beste UB-ers.
sinds een paar dagen is mijn i-net speed nu helemaal naar de *tuuut*. haal amper nog 2-5K.
aangezien ik de helpdesk van A2F niet kan bereiken -> reden hieronder
{
mijn bericht van 6/04/2004 11:40
-----------------------------------------
6/04/2004 7:59:16 Onze helpdesk zal gesloten zijn op vrijdag 6/04 en maandag 12/04.
6/04/2004 7:57:52 Ons hoofdkantoor zal gesloten zijn van 6/04 t.e.m. 12/04
vrijdag 6/04 ?? klotp niet echt hee, zal wel 9/04 zijn
maar jullie helpdeks is nu al gesloten??? ik heb om 11.28 gebeld, krijg ik het antwoordapparaat te horen, om 11.38 terug gebeld, nog altijd hetzelfde.
speedtests via UB geven nog altijd 15k down en 52 k up
wanneer gaat dit nu eidnelijk opgelost geraken? want moeten we nu NOG een week extra wachten op resultaten omdat jullie eht nodig vinden van gesloten te zijn terwijl er ZON problemen zich voordoen bij een groot deel vd A2F users???
dit vind ik alles behalve professioneel aangepakt.
graag u antwoord hierop.
mvg StDem
antwoord van A2F
----------------------
geachte,
Wegens dringende werkzaamheden zijn de kantoren gesloten, de kantoren zijn niet bereikbaar omdat telefoneren met een boor in je oor nogal moeilijk is. De tickets e.d. worden wél opgevolgd, ok voor ons loopt de werkweek voort.
We zijn de problemen uiteraard zélf ook beu, we kunnen op dit moment niet anders dan de acties van scarlet af te wachten.
We hopen écht dat het allemaal zo snel mogeijk opgelost is,
met vriendelijke groeten,
A2F
}
heb ik eens naar belgacom zelf gebeld aangezien zij degenen zijn die het ADSL signaal plaatsen. Ikzelf heb een budgetline van belgacom -> dus geen telefonie enkel wordt de lijn gehuurd om het ADSL signaal erop te zetten en te laten verlopen.
Nu, wat heeft die vriendelijke man (Dirk) gedaan, is een lijntest gedaan en wat zie die me: dat er idd een probleem lag bij d verdeling in de centrale van het signaal en dat mijn probleem met ADSL qua snelheid bij belgacom ligt momenteel (snelheden aan 2-5k). Morgen ochtend gaat er iemand langskomen om de lijn te bekijken en uit te testen.
Dit is nu ook een mooi voorbeeld van hoe firmas met hun klanten omgaan. BGC gaat testen en ziet dat er fouten zijn en kijkt meteen om iemand langs te sturen om dit te corrigeren. A2F en Scarlet draaien rond de pot en houden hun klanten in het ongewisse.
mochten er nog mensen zijn met +- hetzelfde probleem als ik, misschien kan het goed zijn om eens naar BGC te bellen om alles te laten testen en meten.
mvg Uni
sinds een paar dagen is mijn i-net speed nu helemaal naar de *tuuut*. haal amper nog 2-5K.
aangezien ik de helpdesk van A2F niet kan bereiken -> reden hieronder
{
mijn bericht van 6/04/2004 11:40
-----------------------------------------
6/04/2004 7:59:16 Onze helpdesk zal gesloten zijn op vrijdag 6/04 en maandag 12/04.
6/04/2004 7:57:52 Ons hoofdkantoor zal gesloten zijn van 6/04 t.e.m. 12/04
vrijdag 6/04 ?? klotp niet echt hee, zal wel 9/04 zijn
maar jullie helpdeks is nu al gesloten??? ik heb om 11.28 gebeld, krijg ik het antwoordapparaat te horen, om 11.38 terug gebeld, nog altijd hetzelfde.
speedtests via UB geven nog altijd 15k down en 52 k up
wanneer gaat dit nu eidnelijk opgelost geraken? want moeten we nu NOG een week extra wachten op resultaten omdat jullie eht nodig vinden van gesloten te zijn terwijl er ZON problemen zich voordoen bij een groot deel vd A2F users???
dit vind ik alles behalve professioneel aangepakt.
graag u antwoord hierop.
mvg StDem
antwoord van A2F
----------------------
geachte,
Wegens dringende werkzaamheden zijn de kantoren gesloten, de kantoren zijn niet bereikbaar omdat telefoneren met een boor in je oor nogal moeilijk is. De tickets e.d. worden wél opgevolgd, ok voor ons loopt de werkweek voort.
We zijn de problemen uiteraard zélf ook beu, we kunnen op dit moment niet anders dan de acties van scarlet af te wachten.
We hopen écht dat het allemaal zo snel mogeijk opgelost is,
met vriendelijke groeten,
A2F
}
heb ik eens naar belgacom zelf gebeld aangezien zij degenen zijn die het ADSL signaal plaatsen. Ikzelf heb een budgetline van belgacom -> dus geen telefonie enkel wordt de lijn gehuurd om het ADSL signaal erop te zetten en te laten verlopen.
Nu, wat heeft die vriendelijke man (Dirk) gedaan, is een lijntest gedaan en wat zie die me: dat er idd een probleem lag bij d verdeling in de centrale van het signaal en dat mijn probleem met ADSL qua snelheid bij belgacom ligt momenteel (snelheden aan 2-5k). Morgen ochtend gaat er iemand langskomen om de lijn te bekijken en uit te testen.
Dit is nu ook een mooi voorbeeld van hoe firmas met hun klanten omgaan. BGC gaat testen en ziet dat er fouten zijn en kijkt meteen om iemand langs te sturen om dit te corrigeren. A2F en Scarlet draaien rond de pot en houden hun klanten in het ongewisse.
mochten er nog mensen zijn met +- hetzelfde probleem als ik, misschien kan het goed zijn om eens naar BGC te bellen om alles te laten testen en meten.
mvg Uni