Beste UB-ers.
sinds een paar dagen is mijn i-net speed nu helemaal naar de *tuuut*. haal amper nog 2-5K.
aangezien ik de helpdesk van A2F niet kan bereiken -> reden hieronder
{
mijn bericht van 6/04/2004 11:40
-----------------------------------------
6/04/2004 7:59:16 Onze helpdesk zal gesloten zijn op vrijdag 6/04 en maandag 12/04.
6/04/2004 7:57:52 Ons hoofdkantoor zal gesloten zijn van 6/04 t.e.m. 12/04
vrijdag 6/04 ?? klotp niet echt hee, zal wel 9/04 zijn
maar jullie helpdeks is nu al gesloten??? ik heb om 11.28 gebeld, krijg ik het antwoordapparaat te horen, om 11.38 terug gebeld, nog altijd hetzelfde.
speedtests via UB geven nog altijd 15k down en 52 k up
wanneer gaat dit nu eidnelijk opgelost geraken? want moeten we nu NOG een week extra wachten op resultaten omdat jullie eht nodig vinden van gesloten te zijn terwijl er ZON problemen zich voordoen bij een groot deel vd A2F users???
dit vind ik alles behalve professioneel aangepakt.
graag u antwoord hierop.
mvg StDem
antwoord van A2F
----------------------
geachte,
Wegens dringende werkzaamheden zijn de kantoren gesloten, de kantoren zijn niet bereikbaar omdat telefoneren met een boor in je oor nogal moeilijk is. De tickets e.d. worden wél opgevolgd, ok voor ons loopt de werkweek voort.
We zijn de problemen uiteraard zélf ook beu, we kunnen op dit moment niet anders dan de acties van scarlet af te wachten.
We hopen écht dat het allemaal zo snel mogeijk opgelost is,
met vriendelijke groeten,
A2F
}
heb ik eens naar belgacom zelf gebeld aangezien zij degenen zijn die het ADSL signaal plaatsen. Ikzelf heb een budgetline van belgacom -> dus geen telefonie enkel wordt de lijn gehuurd om het ADSL signaal erop te zetten en te laten verlopen.
Nu, wat heeft die vriendelijke man (Dirk) gedaan, is een lijntest gedaan en wat zie die me: dat er idd een probleem lag bij d verdeling in de centrale van het signaal en dat mijn probleem met ADSL qua snelheid bij belgacom ligt momenteel (snelheden aan 2-5k). Morgen ochtend gaat er iemand langskomen om de lijn te bekijken en uit te testen.
Dit is nu ook een mooi voorbeeld van hoe firmas met hun klanten omgaan. BGC gaat testen en ziet dat er fouten zijn en kijkt meteen om iemand langs te sturen om dit te corrigeren. A2F en Scarlet draaien rond de pot en houden hun klanten in het ongewisse.
mochten er nog mensen zijn met +- hetzelfde probleem als ik, misschien kan het goed zijn om eens naar BGC te bellen om alles te laten testen en meten.
mvg Uni
ADSL2FIT <-> Belgacom
- Styno
- Elite Poster
Uni,
bij mij is er een paar maanden geleden reeds iemand van BGC langs geweest. Er was toen een probleem met de sync van mijn lijn. Dit is toen opgelost geweest.
Ondanks de limieten die Scarlet nu ingevoerd heeft gaat de a2f snelheid nog steeds dagelijks achteruit. Je zou toch denken dat als die limiet een oplossing zou bieden, dat we dit dan zouden merken bij a2f.
Waar ik een paar maanden geleden nog aan 160 zat, zitten we nu met 10 max. 15. Een mooi voorbeeld uit de praktijk: messenger inloggen kan wel eens 5 minuten duren als hij er al doorgeraakt. Ik durf zelfs niet spreken van de performantie die online-games behalen.
Ergo: ik vrees ergens dat die BGC actie niet veel gaat opleveren. Langs de andere kant gaan er geruchten dat er 8MBitters zijn van a2f die hun snelheid wel halen.
Fingers crossed en hout vasthouden zeker?
Styno
bij mij is er een paar maanden geleden reeds iemand van BGC langs geweest. Er was toen een probleem met de sync van mijn lijn. Dit is toen opgelost geweest.
Ondanks de limieten die Scarlet nu ingevoerd heeft gaat de a2f snelheid nog steeds dagelijks achteruit. Je zou toch denken dat als die limiet een oplossing zou bieden, dat we dit dan zouden merken bij a2f.
Waar ik een paar maanden geleden nog aan 160 zat, zitten we nu met 10 max. 15. Een mooi voorbeeld uit de praktijk: messenger inloggen kan wel eens 5 minuten duren als hij er al doorgeraakt. Ik durf zelfs niet spreken van de performantie die online-games behalen.
Ergo: ik vrees ergens dat die BGC actie niet veel gaat opleveren. Langs de andere kant gaan er geruchten dat er 8MBitters zijn van a2f die hun snelheid wel halen.
Fingers crossed en hout vasthouden zeker?
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Das altijd het antwoord dat je krijgt we moeten afwachten wat Scarlet gaat doen ............
Altijd maar afwachten en hoe lang gaat het dan duren plak er eens een datum op dan lachen ze eens op de helpdesk
Bah ik heb er echt genoeg van die praktijken.
Naar mijn inziens komt het gewoon nimeer goed met Webvisie
Ik vind het ook erg dat mensen hun lijn laten testen waar waarschijnlijk niets aan de hand mee is en het hun nog geld gaat kosten !?!?
Volgens mij als wij klanten niets doen dan alleen maar hier op UB liggen posten dan kunnen we nog maanden w8. Het enigste wat ik nu kan doen is verschillende instanties (Test aankoop, Ombudsdienst, etc) op de hoogte brengen van dit probleem.

Naar mijn inziens komt het gewoon nimeer goed met Webvisie

Ik vind het ook erg dat mensen hun lijn laten testen waar waarschijnlijk niets aan de hand mee is en het hun nog geld gaat kosten !?!?
Volgens mij als wij klanten niets doen dan alleen maar hier op UB liggen posten dan kunnen we nog maanden w8. Het enigste wat ik nu kan doen is verschillende instanties (Test aankoop, Ombudsdienst, etc) op de hoogte brengen van dit probleem.
Laatst gewijzigd door Tae 07 apr 2004, 11:51, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
in mijn geval is het zo dat BGC zelf gezegd heeft dat aan mijn lijn idd iets fout is, en dat de fout bij BGC zelf ligt en dat die interventie kostenloos is. dus we zullen zien als er morgen iemand langskomt als hij iets kan vinden, wie weet gaat me snelheid dan wel omhaag van 5 naar 20 k
;)
mvg Uni

mvg Uni
Het is te hopen voor u maar ik geloof er ni veel van 
Ps wat ik wel kan aanraden is het download programma Reget delux downloaden daar gaan mijn snelheden echt aanzienlijk naar boven (probeer het eens wie weet dat het lukt voor u)
Zou iemand dat mij kunnen verklaren?????

Ps wat ik wel kan aanraden is het download programma Reget delux downloaden daar gaan mijn snelheden echt aanzienlijk naar boven (probeer het eens wie weet dat het lukt voor u)

Zou iemand dat mij kunnen verklaren?????
- Bijlagen
-
- adsl.JPG
- (138.71 KiB) 151 keer gedownload
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Bij een overbelast netwerk gaat TCP/IP vechten voor bandwidth, en met meerdere threads doe je dat efficienter dan met 1 tot op een zeker niveau. Globaal gezien zal de snelheid echter nog verder in elkaar zakken.Sub Zero schreef:Het rare aan A2F is...
- spacekiek
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Belgacom heeft ook eens een lijntest bij mij ter plaatse uitgevoerd en alles was ok! 'k Zou er uw hoop niet teveel insteken eerlijk gezegd ...
*Off topic*
Btw, kan iemand eens kijken of mijn Noise Margin en attenuation goed zijn plz ? Hier klikken
*Off topic*
Btw, kan iemand eens kijken of mijn Noise Margin en attenuation goed zijn plz ? Hier klikken
ik zou ADSL2FIT een groot procces aan hun been laten hangen, EERST moet je het netwerk testen en NIET wanneer mensen al hebben betaald, en zeker als je weet dat scarlet de bastaard uithangt en ADSL2FIT nog een beetje meer zit te kloten.
Er wordt beter een petitie opgestart dat SKYNET zijn limieten verhoogd + uploadsnelheid 512 kb/s , voila
Er wordt beter een petitie opgestart dat SKYNET zijn limieten verhoogd + uploadsnelheid 512 kb/s , voila

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 24 keer
Dan zou er tegen volgend jaar niemand meer bij a2f zijnAnonymous schreef: Er wordt beter een petitie opgestart dat SKYNET zijn limieten verhoogd + uploadsnelheid 512 kb/s , voila

- metal
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
idd, als skynet zijn limiet verhoogt naar bv 20-25 gig ben ik direct weg bij a2f. die helpen u teminste verder aan de telefoon en de helpdesk is vriendelijker en is GRATIS (belangrijk punt).
tja.. ik ben de laatste tijd aant denken aan versatel..
Das pas 'echt' internet zonder grenzen;
Geen limieten (behalve technologisch, aka 512kbit+256kbit, dus kunt ni meer dan dat 24/7 transferren), de snelheid die beloofd wordt, en geen brol met riaa & mpaa
A2F sluit u af bij het minste, zoda ge bang wordt om een of ander programma te gebruiken om iets te downlaoden omda er ook illigale content op het netwerk rondslingert, welja, internet zonder grenzen...
Das pas 'echt' internet zonder grenzen;
Geen limieten (behalve technologisch, aka 512kbit+256kbit, dus kunt ni meer dan dat 24/7 transferren), de snelheid die beloofd wordt, en geen brol met riaa & mpaa
A2F sluit u af bij het minste, zoda ge bang wordt om een of ander programma te gebruiken om iets te downlaoden omda er ook illigale content op het netwerk rondslingert, welja, internet zonder grenzen...
Network Engineer @ WirelessBelgie
Niet vergeten dat Versatel een FUP heeft én dat ook zij durven afsluiten bij klachten.
Mijn ouders hebben waarschuwing gekregen vanwege sharing op KaZaa .. 2 dagen geen inet !!
Grtz,
Sasuke
Mijn ouders hebben waarschuwing gekregen vanwege sharing op KaZaa .. 2 dagen geen inet !!
Grtz,
Sasuke