samenkoop.be telecom

Nieuws omtrent telecom
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Bovenstaande mail, zat vandaag in mijn mailbox.
Weet iemand soms iets meer over deze actie?
Hallo,

In navolging van de succesvolle campagne rond energie, lanceert Samenkoop nu een grote groepsaankoop telecom.
Hierdoor zal u jaarlijks meer dan 200 Euro kunnen besparen op uw factuur voor internet, telefonie en digitale televisie. Deelnemen is volledig vrijblijvend: u vult uw gegevens in en wacht op het winnend bod voor u beslist om over te schakelen.
Meer informatie vindt u op http://www.samenkoop.be

De inschrijfperiode loopt nog tot einde maart, daarna krijgt u een concreet voorstel toegestuurd.
Bezoek onze website samenkoop.be om deel te nemen aan deze actie. Hoe meer deelnemers hoe lager het abonnement.

Groeten,
Het Samenkoop Team
http://www.samenkoop.be/index.html
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Ik ben benieuwd hoe ze technische specificaties zoals 'minimum 12Mbps down' gaan waarmaken. Er is geen enkele provider die dat gaat garanderen...
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Het gaat wel over de abo specs en niet over gegarandeerde snelheden.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Zou mij verwonderen dat een provider voor hun speciale prijzen gaat maken... maar ok, ik gun hun het voordeel van de twijfel.
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Ik zie heel veel mogelijke complicaties :P Maar goed, toch ingeschreven. Ik ben toch ook wel benieuwd waarmee ze uiteindelijk afkomen.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Als je problemen hebt wie moet je dan contacteren? "Samenkoop" of de "provider"? Want je schrijft u in bij "samenkoop" en niet rechtstreeks bij de provider. Of zie ik dat verkeerd?
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Samenkoop ronselt nu zoveel mogelijk geïnteresseerden, gaat dan vermoedelijk navraag doen bij allerlei isp's om een prijs "goedkoper" dan geadverteerd te bekomen voor wie meedoet. Iedereen krijgt dan bericht met het het goedkoopste voorstel en mogelijkheid om erop in te tekenen.

Er staat ook ergens "telefonische support" dus voor problemen moet je net zoals altijd bij de isp zijn.
Ik denk niet dat je achterover zal vallen van een fenomenaal voorstel, maar wie niet waagt blijft maagd natuurlijk ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TiTanium schreef:Want je schrijft u in bij "samenkoop" en niet rechtstreeks bij de provider. Of zie ik dat verkeerd?
Inschrijven als potentiele kandidaat doe je bij "samenkoop"... je uiteindelijke contract zal gewoon met de "provider" zijn (en vanaf dan doet "samenkoop" op zich ook niets meer).
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Over deze site is hier al een post geweest:
hypemanj schreef:Ik heb gezien dat er een groepsaankoop georganiseerd wordt voor internet, digitale tv en telefonie (of een combinatie van). Kan interessant zijn ...
Ze beweren het volledige pakket voor minder dan 50 euro / maand te kunnen aanbieden, geen extra kosten voor installatie, materiaal, etc.
Maar deze post werd door het moderatieteam verwijderd wegens spam.
Bij nazicht bleek de poster de eigenaar te zijn van de website, en dit was dus verdoken reklame, wat volgende Forumregels verboden is (gebruiker prijst hier zijn eigen site aan).

De site in kwestie bevat geen informatie m.b.t. de initiatiefnemer. Gebruiken is dus op eigen risico ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

Dat bericht toen was inderdaad spam.

Nu is er, in tegenstelling tot toen, wel wat informatie m.b.t. de initiatiefnemer: het BTW nummer en het adres.
Het betreft een geldig BTW-nummer volgens de Europese BTW-informatie (VIES) website:

Afbeelding

En bovenstaande adresgegevens stemmen overeen met de gegevens van DNS.be m.b.t. de betrokken website:

Afbeelding

Niet dat ik er aan denk om mijn gegevens achter te laten op de betrokken website ...
Misschien eerst een offerte aanvragen? 8)
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Wel laf om eerst zo omslachtig reclame te maken. Had ie rechtuit geweest met z'n initiatief had het vast veel meer ruchtbaarheid gekregen.
Nu lijkt het gewoon alsof hij iets te verbergen heeft.

Is zo'n btw nummer wel nodig voor een (particuliere) groepsaankoop? Zoniet kan je ook daar vragen bij hebben aangezien het btw nummer duidelijk aangevraagd is voor het doel van de website.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

staat nog meer dat het totaal en enkel niet commercieel is hoor :roll:
The eternal and true pessimist :D
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Een BTW nummer boezemt vertrouwen in.

Bij scarlet krijg je als klant een maand gratis als je een andere klant aanbrengt, ze hebben dus weldegelijk marge om een groepsaankoop te stimuleren. De vraag is of ze het willen.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Of hoeveel maanden de organisator krijgt of commissie er daar blijft plakken :-D

Ik blijf skeptisch mits ik de echte altruisten in heel mijn leven op 1 hand kan tellen spijtig genoeg :angel:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

a3ke schreef:Of hoeveel maanden de organisator krijgt of commissie er daar blijft plakken :-D
Als jij door dat initiatief kan besparen lijkt me dat geen issue... en anders ben je natuurlijk vrij om een gelijkaardig initiatief te starten (en zelf poen te scheppen).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

het staat iedereen vrij dit te organiseren

al moet men dan wel compleet eerlijk zijn in zijn doen , motivering en persoonlijk gewin

in geval van samenkopen.be is dit uiterst discutabel , en al zeker als de eigenaar van eerder het forum al kwam volspammen alsook meerdere andere ben ik persoonlijk vrij zeker dat hij er voordeel uit haalt

nogmaals , het is hem gegund , maar dan moet hij er voor uitkomen dat hij er winstaan heeft (en dat doet hij al zeker niet openbaar)

samenkopen.net werkt zo waar je als organisator direct aangeeft of het een actie met winst voor eigen is ; commercieel ; of niet )
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

second that!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Joe de Mannen schreef:Een BTW nummer boezemt vertrouwen in.

Bij scarlet krijg je als klant een maand gratis als je een andere klant aanbrengt, ze hebben dus weldegelijk marge om een groepsaankoop te stimuleren. De vraag is of ze het willen.

J.
ik denk dat als je als groep van 1000 zegt doe er zoveel af wij komen bij u dat een provider dit wel doet, .. al is het maar om die 1000 van uw aanbod te laten proeven, .. en het zomaar laten passeren zal ook niet gebeuren, wijs eens 1000 klanten de deur ineens, wil ik wel eens zien.

edit: nu dat terzijde ik denk niet dat je in groep telefonie tv enz kan kopen, .. niet iedereen kijkt hetzelfde en niet iedereen belt op dezelfde manier. Er is een waaier profielen, om zomaar te zeggen dat is goed voor iedereen, .. Energie daar in tegen is een ander verhaal, ..
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

a3ke schreef:nogmaals , het is hem gegund , maar dan moet hij er voor uitkomen dat hij er winstaan heeft (en dat doet hij al zeker niet openbaar)
Onlangs was er in de provincie Antwerpen een gelijkaardig initiatief voor electriciteit en gas... ook daar gaf de organisator niet aan dat hij er ook beter van zou worden. Ik zie ook niet in waarom dat moet, niemand werkt namelijk voor niets (en voor hoeveel dan wel maakt in dit geval niet uit omdat jij een vaste prijs hebt).

Ik begrijp al deze heisa dus niet... mits dat je niet 100% weet wat de website met je gegevens gaat doen (privacy issue dus).
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Ik vind het eerder verdacht dat iemand zo omslachtig zijn initiatief aan de man brengt. Snap ook niet waarom hij hier een btw nummer voor nodig heeft.
Het aantal bestaande klanten zal de vreugde wel drukken : laat ons zeggen 400 tn, 400 bgc en nog eens 200 hier en daar.
Dus deftige voorstellen van bgc of tn verwacht ik niet en op scarlet na mag je bij de rest een schotelantenne plaatsen. :nono:
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Je kan blijkbaar ook kiezen een pakket zonder TV. Dan zijn er veel meer ISP's die in aanmerking komen.
Maar pakketten met GSM ontreken :roll:

Toch stel ik mij vragen bij dit initiatief samenkopen telecom.
Voor Gas, elektriciteit... is dit veel gemakkelijker. Gas en elektriciteit zijn universele diensten...
Voor telecommunicatie is het veel persoonlijker: je hebt als gebruiker een specifiek profiel.
bv. je belt veel na 17u naar GSM's of naar Frankrijk, dowload veel of weinig...
Trivial
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

Jelle pauwels is een van de zaakvoerders van het vroegere E-LEVEN, de meeste weten wel wat daarmee gebeurd is.
E-leven betaalde geen enkele belgacom factuur en werd uiteindelijk met een schuld van om en bij de 500.000 euro aan belgacom failliet verklaard.
Hij was medebestuurder met Luc vandaele en ging nadien (samen met vandaele) gewoon verder onder de naam FBN.
Als je de jaarrekeningen van FBN bekijkt zal duidelijk worden hoe "stabiel" ze ook nu weer zijn.
Persoonlijk zou ik nooit het risico willen nemen om met deze mensen in zee te gaan.

my2cents
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ofloo schreef: ik denk dat als je als groep van 1000 zegt doe er zoveel af wij komen bij u dat een provider dit wel doet, .. al is het maar om die 1000 van uw aanbod te laten proeven, .. en het zomaar laten passeren zal ook niet gebeuren, wijs eens 1000 klanten de deur ineens, wil ik wel eens zien.
Zo werkt dat niet ....
Je kan in een onderhandeling alléén goede prijzen krijgen van een leverancier, als je als aankoper het absolute mandaat hebt om het contract toe te kennen.
Gewoon vrijblijvend prijzen vragen, zonder dat je enige macht hebt om de business te geven, zal niet veel brengen.

In gelijkaardige initiatieven van groepsaankopen (dakisolatie, mazout, enz ...), zijn de deelnemers gebonden om aan te kopen bij de winnende leverancier.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Voor gas&elec ben je niet gebonden om aan te kopen, dat is een dienst. En ik denk dat't bij telecom ook zo zal zijn.

Het eerste jaar heb je mooie prijzen, 2de jaar gaan ze de lucht in. Tenzij je dan ook weer wisselt (zoals wij gedaan hebben).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

rowan schreef:Voor telecommunicatie is het veel persoonlijker: je hebt als gebruiker een specifiek profiel.
Aangezien je geen verbintenis aangaat met Samenkoop kan je nog altijd beslissen of het voorgestelde profiel voldoet aan jou vereisten. Trouwens het is best mogelijk dat men verschillende profielen zal aanbieden (low, mid, high), of althans zal proberen een profiel samen te stellen met het grootste potentieel.
philippe_d schreef:In gelijkaardige initiatieven van groepsaankopen (dakisolatie, mazout, enz ...), zijn de deelnemers gebonden om aan te kopen bij de winnende leverancier.
Dit is niet correct... de groepsaankoop van energie (electriciteit/gas) in de provincie Antwerpen (2e keer al ondertussen) was eveneens geheel vrijblijvend. De organisator biedt dus blijkbaar de provider enkel en alléén een potentiele groep klanten aan... wat op zich reeds zeer waardevol is (zo kan men direct die groep gaan targetten).
Trivial schreef:Persoonlijk zou ik nooit het risico willen nemen om met deze mensen in zee te gaan.
Je gaat ook niet met die mensen in zee... het enige contract dat je ooit zal tekenen is dit met je toekomstige provider. Het blijft me dus verbazen hoe wantrouwig men hier is tegen het initiatief... en nogmaals, het enige wantrouwen wat je zou moeten hebben is wat er zal gebeuren met je gegevens (privacy).
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

r2504 : en toch begrijp ik de tegenstanders. Tot nu toe is er niks duidelijks. Ik zie nergens dat ik een contract heb met samenkoop.be, maar ik zie ook nergens dat ik een contract heb met de desbetreffende ISP. Het is letterlijk koffiedik kijken...

Wat je zegt over de provincie antwerpen ivm stookolie klopt, maar bij privé-initiatieven is het weldegelijk zoals Philippe het omschrijft.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

krisken schreef:r2504 : en toch begrijp ik de tegenstanders. Tot nu toe is er niks duidelijks. Ik zie nergens dat ik een contract heb met samenkoop.be, maar ik zie ook nergens dat ik een contract heb met de desbetreffende ISP. Het is letterlijk koffiedik kijken...
Ik denk dat je dan toch eens hun FAQ moet lezen op http://samenkoop.be/vragen.html

In de eerste vraag staat duidelijk dat...

- het vrijblijvend is
- je eerst het voorstel zal ontvangen
- dan pas beslist
- dan je gegevens worden overgemaakt aan de provider
- dan alles in handen is van je nieuwe provider

Buiten het feit dat er geen "wie zijn wij" tussen de vragen staat zie ik echt het probleem niet in. Zelfs de vraag rond privacy die ik had is beantwoord (zie laatste vraag).
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Overeenkomst bereikt voor internet en digitale TV
Beste,

we hebben een overeenkomst bereikt met een bekende operator voor de groepsaankoop Internet en Digitale Televisie. Om legale redenen kan deze pas over een paar dagen officieel gecommuniceerd worden. Wij danken u voor uw geduld.
Weet niet hoelang deze boodschap reeds online staat.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

is ook gewoon reseller scam op commissie ;) altijd al gezegd en gedacht :p
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

a3ke schreef:is ook gewoon reseller scam op commissie ;)
Zolang jij ook een deel van de koek krijgt lijkt me dat geen probleem.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

als alles transparant was dan zou ik daarmee akkoord gaan

helaas is dat niet zo en meent men enkel extra korting voor de klant te bekomen .
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

philippe_d schreef:
In gelijkaardige initiatieven van groepsaankopen (dakisolatie, mazout, enz ...), zijn de deelnemers gebonden om aan te kopen bij de winnende leverancier.
Is niet correct, bij initiatieven omtrent groepsaankopen, kan je je gegevens na laten en komt er op een vooraf vast gelegde dag een veiling waar de verschillende leveranciers kunnen bieden. Dit bod krijg je dan in je mailbox en je bent niet verplicht om in te tekenen.

Zelf al tweemaal ingeschreven voor zo'n veiling en het is vrijblijvend of je na de veiling op het bod ingaat ja of neen.

Het is inderdaad wel zo, dat enkel het voordeligste bod (van 1 leverancier) wordt weerhouden en dat je enkel hier op in kan gaan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

a3ke schreef:als alles transparant was dan zou ik daarmee akkoord gaan
En waarom zou dit volledig transparant moeten gebeuren... als jij elders iets koopt weet je toch ook niet hoeveel je verkoper aan winst in z'n zak steekt. Het enige wat belangrijk is, is dat je op voorhand duidelijk de regels kent en vrij bent hierop in te gaan... en dat was hier perfect het geval (of de comissie nu 75-25, 50-50 of 25-75 zal zijn maakt helemaal niets uit en daar heb je zelfs geen zaken me).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

die site uit zich dubbel en dik als korting voor de klant etc

no way is da transparant mits in zo'n zaken NIEMAND zich gaat inzetten voor niets gewoon omdat die al die wildvreemde mensen zo graag ziet

andere samenkopen geven DIRECT TRANSPARANT aan in een actie of de actie commercieel is of niet (maw enige winst naar de organisator of niet)

op de site waarover dit topic dus gaat is dat niet en tegelijk wel gewoon reseller op commissie

helemaal niet transparant dus als je dan de indruk geeft enkel unieke kortingen voor de klanten te willen bekomen

die unieke kortingen blijven toch maar maanden staan , om uiteraard , klanten te ronselen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

a3ke schreef:die site uit zich dubbel en dik als korting voor de klant etc
Is dat bij samen aankopen voor electriciteit dan anders ? Op de site staat trouwens dat het een bedrijf is... die werken nog altijd niet gratis.
a3ke schreef:no way is da transparant mits in zo'n zaken NIEMAND zich gaat inzetten voor niets gewoon omdat die al die wildvreemde mensen zo graag ziet
Aangezien niemand het gratis doet... wat is dan je punt ? Zelfs als gemeentes dergelijke initiatieven nemen vind ik dat persoonlijk veel erger, daar spreekt men helemaal niet wie de kosten draagt (dat de belastingbetaler dit is zal je hopelijk ook wel beseffen).
a3ke schreef:andere samenkopen geven DIRECT TRANSPARANT aan in een actie of de actie commercieel is of niet (maw enige winst naar de organisator of niet)
Nogmaals, of je nu 75, 50 of 25% van de winst krijgt maakt toch niet uit... jij beslist of het interessant voor je is (en denk je dat dit easy money is, start zelf dergelijk initiatief !). Bij de samen aankopen voor electriciteit heb ik trouwens geen andere bewoordingen gezien dan hier.
a3ke schreef:die unieke kortingen blijven toch maar maanden staan , om uiteraard , klanten te ronselen
Wederom... is dit anders met samen aankopen van electriciteit ?

Ik begrijp echt je haat niet tegen dit initiatief (het lijkt me zelfs iets persoonlijks ?)... dan kan je zowat tegen ieder initiatief op de korrel nemen (om te beginnen met de leveranciers zelf). Wat mij betreft is de discussie hierbij over trouwens... beide ons idee erover is duidelijk.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

niks persoonlijk tegen dat initiatief en inderdaad meningen verschillen

maar jezelf anders voorstellen dan dat de werkelijkheid is lijkt mij altijd "fout" te zijn , zoals hier het geval is
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

a3ke schreef:maar jezelf anders voorstellen dan dat de werkelijkheid is lijkt mij altijd "fout" te zijn , zoals hier het geval is
Dan heb jij volgens mij nooit "Over ons" gelezen op de website.
natasja.goeyvaerts
Forumtroll
Forumtroll
Bedankt: 18 keer

Modbreak:
Niet toegelaten acties: CAPS flooding (het overbodig gebruiken van hoofdletters wat wordt ervaren als schreeuwen in gesproken taal)
DATZIJN ALLEMAAL VAN DIE FABELTJES ?? NET ZOALS DE GROEPS AANKOOP ELITE PELLETS VAN GBS ZUIDSCHOTE PEDRO DEZE DOET NETR ZELFDE KIJK NAARC EENS OP GROEPSAANKOOP ELITE PELLETS WESTVL GEPLAATST STEFFEN PATRICK
Laatst gewijzigd door TiTanium 10 aug 2012, 16:12, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Niet toegelaten acties: CAPS flooding (het overbodig gebruiken van hoofdletters wat wordt ervaren als schreeuwen in gesproken taal)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

natasja.goeyvaerts schreef:Modbreak:
Niet toegelaten acties: CAPS flooding (het overbodig gebruiken van hoofdletters wat wordt ervaren als schreeuwen in gesproken taal)
Ik heb de indruk dat je CapsLock vast zit. Keyboard kapot?

Voor de rest heb ik geen idee waar je posting over gaat tenzij het de bedoeling is dat ik een en ander ga opzoeken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
SamuelDebruyn
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 38 keer
Contacteer:

HE NATASJA ZALIGE POST GE HEBT DA HEEL GOE GEDAAN MOEST PEDRO DA ZIEN ZOU EM CONTENT ZIJN GRTJS SAM
Laatst gewijzigd door philippe_d 12 aug 2012, 17:35, in totaal 3 gewijzigd.
Reden: post hersteld :)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”