a3ke schreef:die site uit zich dubbel en dik als korting voor de klant etc
Is dat bij samen aankopen voor electriciteit dan anders ? Op de site staat trouwens dat het een bedrijf is... die werken nog altijd niet gratis.
a3ke schreef:no way is da transparant mits in zo'n zaken NIEMAND zich gaat inzetten voor niets gewoon omdat die al die wildvreemde mensen zo graag ziet
Aangezien niemand het gratis doet... wat is dan je punt ? Zelfs als gemeentes dergelijke initiatieven nemen vind ik dat persoonlijk veel erger, daar spreekt men helemaal niet wie de kosten draagt (dat de belastingbetaler dit is zal je hopelijk ook wel beseffen).
a3ke schreef:andere samenkopen geven DIRECT TRANSPARANT aan in een actie of de actie commercieel is of niet (maw enige winst naar de organisator of niet)
Nogmaals, of je nu 75, 50 of 25% van de winst krijgt maakt toch niet uit... jij beslist of het interessant voor je is (en denk je dat dit easy money is, start zelf dergelijk initiatief !). Bij de samen aankopen voor electriciteit heb ik trouwens geen andere bewoordingen gezien dan hier.
a3ke schreef:die unieke kortingen blijven toch maar maanden staan , om uiteraard , klanten te ronselen
Wederom... is dit anders met samen aankopen van electriciteit ?
Ik begrijp echt je haat niet tegen dit initiatief (het lijkt me zelfs iets persoonlijks ?)... dan kan je zowat tegen ieder initiatief op de korrel nemen (om te beginnen met de leveranciers zelf). Wat mij betreft is de discussie hierbij over trouwens... beide ons idee erover is duidelijk.