iPhone4 batterij probleem..

Plaats reactie
g3x123
Starter
Starter
Contacteer:

Hey,

vriend van mij kocht onlangs een iPhone4 die niet meer opstartte..
ik stak mijn batterij erin om eens te proberen,
Ook verwisselde ik de kapotte iPhone met mijn iPhone en startte hem per ongeluk op via redsn0w (tethered)
Sinds de batterijswitch of mijn iPhone tethered opstarten doet hij ENORM rare dingen... :/
als ik hem laat opladen wanneer hij aan staat reboot hij om de 3 minuten ongeveer,
als ik hem laat opladen wanneer hij uitstaat laadt hij gewoon op,
het batterijpercentage veranderd niet als hij aanstaat, vb hij is opgeladen tot 95% blijft hij op 95% staan tot wanneer hij echt plat is en valt hij uit.
Wanneer ik hem opnieuw opstart komt het juiste percentage van dat moment er wel op.. maar nogmaals blijft hij gewoon staan dan tot wanneer hij plat is of ik hem terug herstart... :S

Ik probeerde reeds een nieuwe batterij erin te steken,
heb hem tot nu toe al enkele keren volledig laten leeglopen en volledig laten opladen (een ganse nacht),
maar niks helpt..
heb ook al enkele keren geprobeerd om hem te herstellen via iTunes, niks helpt.
Ook heb ik hem al proberen jailbreaken en terug te herstellen, tethered opstarten, DFU mode aan en uitzetten, ................

iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? :(

Thanks!
Kevin
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Probeer eens de officiële firmware er terug op te zetten.

Download iOS 5.xx - open iTunes - shift-click op check for updates - selecteer de firmware - restore..

Geen idee of die informatie nog klopt maar zo restorede ik mijn ipod touch toch in 2007 :P sindsdien heb ik geen Apple apparaten meer.
Laatst gewijzigd door FunkStar 17 feb 2012, 07:59, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
g3x123
Starter
Starter
Contacteer:

Jah heb hem al gerestored..
al manueel (alt + herstel en firmware selecteren),
en gewoon orriginele firmware van apple zelf laten downloaden en laten installeren via itunes..
maar helpt ook niet =(
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

g3x123 schreef: Ook verwisselde ik de kapotte iPhone met mijn iPhone en startte hem per ongeluk op via redsn0w (tethered)
Sinds de batterijswitch of mijn iPhone tethered opstarten doet hij ENORM rare dingen... :/
Je kan proberen om hem terug op te starten via redsn0w en dan terug (correct) af te sluiten?

Ofwel heb je de batterij niet correct aangesloten (slechte contactjes), misschien via deze link eens controleren

edit:
Zorg er voor dat alle metalen-naar-metalen contact punten schoon gemaakt zijn. Door vettige vingers kan de verbinding storing geven
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”