Dommel of alternatief?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
apostasia
Starter Plus
Starter Plus

Wij hebben een huis in Leuven waar we al een paar jaar een cityconnect+ verbinding delen samen met 4 andere huurders. Geen noemenswaardige problemen behalve dat de Siemens router tilt slaagt bij gebruik uTorrent e.d. Nu gaan we verhuizen en proberen we uit te vissen of we het bij Dommel (dan wel net of speedconnect) houden, of dat er voordeliger aternatieven zijn. Probleem is dat de vergelijkingssites die ik gevonden heb met geen woord reppen over nieuwsgroepen (met binaries). En dat is toch, samen met de prijs, 1 van DE redenen waarom we in de eerste plaats voor Dommel gekozen hebben. Ook op de sites van de providers zelf vind ik niks.

Vandaar de vraag: zijn er alternatieven voor Net/Speedconnect die ook binaire nieuwsgroepen aanbieden?
remus
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Volgens mij is het enkel Dommel nog die binaries aanbieden.
Je kan kijken naar een andere provider en zelf een usenet abonnement nemen.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als ik lees dat iemand al 4 maanden wacht op zijn aansluiting bij Dommel (http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=32579) dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn.

Dommels cityconnect is een deftig product als het werkt, al de rest is mijns inziens eigenlijk te duur voor wat het is.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
tom35
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 23 keer

Hoi,

Waarom moeten binaries per definitie aangeboden worden door de provider.
Er zijn denk ik betere koop alternatieven en neem via een usenetprovider een binaries abbo.
Als dommel morgen zegt dat ze ermee stoppen kan je hen niets maken, die usenetproviders leven van de binaries, maw die stoppen niet zomaar.
Ik weet niet of je een oplossing zoekt inclusief telefoon of niet, maar kijk toch ook eens naar scarlet.
Ze hebben denk ik een beter aanbod dan Dommel.
Ik ben ook jaren klant geweest bij dommel maar met ik hier allemaal lees was ik niet langer zinnens om 1 jaar op voorhand te betalen en heb dan beslist over te stappen.
Succes nog.

tom
apostasia
Starter Plus
Starter Plus

bedankt voor de tips ivm usenet abbonementen, nooit aan gedacht eigenlijk :bang: maar blijkbaar we redelijk goedkoop
Dat in combinatie met scarlet of edpnet zal wel volstaan en idd goedkoper dan Dommel. En als ik de reacties op internet nalees zijn hun klantendiensten even, euh, goed werkende. Hopen dat er niks foutgaat dus.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik zou voor Edpnet gaan als je een hoger profiel kan krijgen (30/6), anders naar Scarlet (goedkoper zonder vaste lijn/raw copper).
Sele
Starter
Starter

hoe weet je eigenlijk wel profiel je kan krijgen?en hoe ver je van die box zit waar het internet vandaan komt?heb wel intresse in edpnet,zit nu met dommel maar gaan verhuizen,weet zelfs niet of daar mogelijk is om raw copper te gebruiken want denk dat daar nu telenet is,of als er telenet mogelijk is kan je dan ook raw copper lijn gebruiken?
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Kijk eens naar de stickies in het 'overstappen' forum.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”