Hallo iedereen,
al sinds 15u30 heb ik geen verbinding meer met het proximus netwerk. Ik heb reeds verschillende keren mijn smartphone heropgestart, maar helaas. Heeft er nog iemand problemen? Bestaat er eigenlijk geen site (van belgacom/proximus) die mogelijke storingen toont?
Proximus down? (regio Brussel)
-
- Starter Plus
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 11 nov 2010, 22:29
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Simkaart uitgehaald, nog steeds hetzelfde. Hij aanvaard de pincode en geeft geen foutmelding dat de kaart niet goed inzit/corrupt is. Als ik manueel naar netwerken zoek dan vind ik Proximus, Base en Mobistar.
Twee vraagjes:
-Kan het zijn dat sommige klanten problemen ervaren vs. iedereen?
-Ik heb nog een hele oude simkaart (5-6 jaar oud), kan het zijn dat proximus opeens beslist om deze de deactiveren? (Ze heeft altijd goed gewerkt)
Ik heb geen vaste lijn, dus ik kan nu ook niet meer bellen naar de support (morgen).
Mijn telefoon is Samsung Omnia 7.
UPDATE:
Ik herinnerde me dat ik nog een ander toestel liggen heb, maar ooik met dat toestelletje heb ik geen bereik. Als, ik probeer te bellen krijg ik 3 toontjes, dan disconnect.
Twee vraagjes:
-Kan het zijn dat sommige klanten problemen ervaren vs. iedereen?
-Ik heb nog een hele oude simkaart (5-6 jaar oud), kan het zijn dat proximus opeens beslist om deze de deactiveren? (Ze heeft altijd goed gewerkt)
Ik heb geen vaste lijn, dus ik kan nu ook niet meer bellen naar de support (morgen).
Mijn telefoon is Samsung Omnia 7.
UPDATE:
Ik herinnerde me dat ik nog een ander toestel liggen heb, maar ooik met dat toestelletje heb ik geen bereik. Als, ik probeer te bellen krijg ik 3 toontjes, dan disconnect.
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5797
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Heb onlangs men simkaart moeten wisselen die al +10 jaar in dienst was, hetgeen ik voorhad was dat ik niet altijd service had en dat de kwaliteit van men service achter uit ging. Na die vervangen niks problemen meer gekend. Misschien eens langs een belgacomwinkel gaan en deze laten omwisselen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Starter Plus
- Berichten: 39
- Lid geworden op: 11 nov 2010, 22:29
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
Goed nieuws! Met een nieuwe sim kaart en na 2,5u activatie wachttijd heb ik opnieuw verbinding.
De persoon in het Proximus center kon mij niet vertellen of het kaartje defect of geblokkeerd was.
Allen bedankt!
Hier mag een slotje op.
De persoon in het Proximus center kon mij niet vertellen of het kaartje defect of geblokkeerd was.
Allen bedankt!
Hier mag een slotje op.