carrefour mobile promo

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Nieuwste promo 1 euro voor 100 MB (1 maand geldig)
http://www.carrefour.eu/mobile/promo_0112.cfm
sh1ngo
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 apr 2010, 14:24

interessant...
Als ik de berekening doe kom ik goedkoper uit bij carrefour mobile dan bij MV.
Maar het verschil is niet groot genoeg om me te doen bekeren :)
Afbeelding
freggy
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 sep 2011, 14:22
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 19 keer

Die 100 MB per maand is wel eenmalig. Je kan niet verschillende bundels van 100 MB in dezelfde maand kopen. Na 100 MB val je terug op het tarief van 0,25/MB. Bovendien is het aanbod voor bestande klanten slechts geldig tot juni, voor nieuwe klanten tot maart volgend jaar. Lijkt me dus enkel tijdelijk nuttig voor iemand die echt niet veel meer dan die 100 MB per maand gebruikt.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Flauwe promo: met AldiTalk betaal je 4€ voor 400MB waarbij je een databundel 'slechts' 1x/dag mag activeren. Een databundel blijft 30 dagen geldig. Je krijgt normaliter een smsje wanneer je op het einde van je databundel (qua dagen) komt.
Zolang ik niet meer dan 1,2GB/mnd verstook, blijf ik dan ook bij AldiTalk. Mocht dat meer worden, dan stap ik wellicht over naar MobileVikings.

Mocht je minder dan 500MB per drie maand verstoken, dan is ColruytMobile nog iets goedkoper (ik dacht 10€ waar je met AldiTalk op 12€ zou uitkomen).
Computer(k)nul
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

heb hier thuis (3-hoog in antwerpen) enkele maanden aldi getest vooraleer een simkaartje te kopen van colruyt/mobistar. Voor internet lijken beiden enigszins vergelijkbaar, voor voip daarentegen geeft colruyt/mobistar meer onderbrekingen dan aldi/base. Heb nu een simkaartje van proximus om te testen...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”