Pagina 1 van 1

Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:15
door solid-killer
hoi,

Ik wou even de ervaringen horen over de chat support van scarlet.
Ik probeer al 2 dagen om binnen te raken rond 16u, maar ik ben momenteel al terug meer dan een uur aan het wachten.

daarom dit topic: post hier je wachttijden van de scarlet chat support.

16u 15 wachtrij tot 17u20

wachttijd +/- 1 u

grts

Solid

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:23
door Joe de Mannen
Overdag meestal 10min tot een kwartier.
J.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 feb 2012, 19:31
door Devilzown
16:00 komt iedereen thuis he, das altijd een piekmoment.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 feb 2012, 19:50
door honda4life
Op Fb was er te lezen dat er problemen regio Antwerpen waren, dat verklaart vandaag denk ik wel :wink:

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 feb 2012, 20:48
door f0xbe
Ik had al meerdere keren geprobeerd en soms tot 2u toe gewacht zonder antwoord. Sindsdien bel ik gewoon meteen..

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 feb 2012, 20:51
door LaserJet
Chat is niet te vertrouwen feitelijk. Heb daar ook al lang mketen wachten.

Vokr de zekerheid meerdere chatvensters opendoen voor moest de 1e er niet door komen om een of andere reden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 08 feb 2012, 10:51
door driesve
Wachttijd technische vragen
Afbeelding
Wachttijd administratie
Afbeelding

Maw, er is dus steeds redelijk druk en vermoedelijk heeft de chat ook lagere prioriteit dan telefoongeprekken.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 08 feb 2012, 11:12
door Joe de Mannen
Dan van die prioriteit weet ik toch niet zeker, ik merk dat de meerdere chatvensters gelijk open hebben en behandelen. Daarom moet je steeds zolang wachten op een antwoord in de chat en krijg je af en toe een antwoord van een ander venster...

J.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 08 feb 2012, 12:25
door f0xbe
driesve schreef:Wachttijd technische vragen
Wachttijd administratie

Maw, er is dus steeds redelijk druk en vermoedelijk heeft de chat ook lagere prioriteit dan telefoongeprekken.
Ik heb een keer gebeld toen het schema aangaf "kortste wachttijden" en heb toch nog 20 minuten mogen wachten :roll:

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 08 feb 2012, 17:31
door TiTanium
Je bent niet alleen op deze wereld ;-)

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 08 feb 2012, 17:41
door solid-killer
driesve schreef:Wachttijd technische vragen
Afbeelding
Wachttijd administratie
Afbeelding

Maw, er is dus steeds redelijk druk en vermoedelijk heeft de chat ook lagere prioriteit dan telefoongeprekken.

de chat is open van 8u tot 21u volgens de site dus dat tabelletje klopt niet echt

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 08 feb 2012, 18:37
door honda4life
Dat is ook maar zeer recent gecommuniceerd dat de chat langer open is.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 13 feb 2012, 14:05
door DeeBee
Wat ben je met een chat support als je internet uitligt? Inderdaad, niets.
De technische dienst bellen is ook al een ramp. Als je binnen de 10 min. iemand aan de lijn krijgt mag je al blij zijn. Bovendien heb ik reeds meermaals de ervaring dat na meer dan 10 min aan de lijn hangen, de lijn gewoon onderbroken wordt. Ik heb het vermoeden dat dit een intern truckje is van de callcenter manager om zijn wachttijden "onder controle" te houden.
Ik heb het gevoel dat Scarlet ook hier op vlak van wachttijden de mist ingaat.
Laatste maal te keuze mogelijkheid gebruikt om ze zelf te laten terugbellen. Hebben ze gedaan, maar wel 2 dagen later. Maw het is goedkoop en de rest moet je er maar bij nemen. En tot op heden doe ik dat ook. Weet, dat het bij de grote jongens ook niet altijd je dat is hé.
P.S. een tijd geleden ontving ik een mail met de mogelijkheid om aan een tevredenheidsenquete deel te nemen. Met al mijn ervaringen de mogelijkheid bij uitstek om alles nog eens op een rijtje te zetten. Ware het niet dat ook dit spul het niet deed. Invullen, dat lukte nog wel, de antwoorden verzenden, weer helemaal niet. Ze zullen het bij Scarlet waarschijnlijk nooit leren...
Verwachtingen creeeren, dat kunnen ze, de verwachtingen invullen, dat is een paar andere mouwen...
Blijven oefenen Scarlet, en zeker niet bij grote broer belgacom in opleiding gaan!

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 13 feb 2012, 17:37
door thepretorian
Van de vele keren dat ik gebruik heb gemaakt van de chat heb ik gemiddeld een uurtje moeten wachten. Telefoon is nog erger... daar smijten ze gewoon de lijn dicht na een tijdje. Momenteel zit ik meer dan 30min aan de telefoon te wachten... ter gelijk ook bij de chat voor zo'n 20 tal min.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 24 feb 2012, 13:20
door amedeeus
Vandaag 30 minuten gewacht, vorige week vrijdag 42minuten gewacht, nederlander aan de lijn gehad die zijn fulltime job is om mensen af te schepen...

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 25 feb 2012, 15:36
door Koban
Goed mogelijk, ik denk niet dat scarlet intussen nog belgische contactcenters heeft.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 25 feb 2012, 16:21
door krisken
Wat heeft de snelheid van Scarlet te maken met het feit of ze eigen datacentra hebben of niet?
Scarlet is volledig opgegaan in Belgacom. Het datacenter te Vilvoorde (Medialaan) is inderdaad verkocht.

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 maa 2012, 19:10
door Koban
Contactcenters, geen datacenters.

Topic gaat over de wachttijden van de scarlet chat support, niet over snelheid of dergelijke hé.
Misschien dat ik verkeerd ben, maar ik heb altijd al de indruk gehad dat wanneer men de support (1st line dan) naar contactcenters in het buitenland verhuist er niet veel positieve gevolgen zijn voor de support naar de klant toe.
Het zou misschien wel mogelijk kunnen zijn, maar de praktijk is anders ... (just my 2c ofc)

Re: Wachttijden Scarlet Chat support

Geplaatst: 07 maa 2012, 19:17
door TiTanium
Dit kan natuurlijk de wachttijd verhogen, echter als ze nog voldoende klanten hebben moeten ze dit toch proberen op te vangen om hun wachttijd te beperken. Maar ze zijn nog niet de ergste ;)