hoi,
Ik wou even de ervaringen horen over de chat support van scarlet.
Ik probeer al 2 dagen om binnen te raken rond 16u, maar ik ben momenteel al terug meer dan een uur aan het wachten.
daarom dit topic: post hier je wachttijden van de scarlet chat support.
16u 15 wachtrij tot 17u20
wachttijd +/- 1 u
grts
Solid
Wachttijden Scarlet Chat support
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Overdag meestal 10min tot een kwartier.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Op Fb was er te lezen dat er problemen regio Antwerpen waren, dat verklaart vandaag denk ik wel
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Chat is niet te vertrouwen feitelijk. Heb daar ook al lang mketen wachten.
Vokr de zekerheid meerdere chatvensters opendoen voor moest de 1e er niet door komen om een of andere reden.
[ Post made via mobile device ]
Vokr de zekerheid meerdere chatvensters opendoen voor moest de 1e er niet door komen om een of andere reden.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Wachttijd technische vragen
Wachttijd administratie
Maw, er is dus steeds redelijk druk en vermoedelijk heeft de chat ook lagere prioriteit dan telefoongeprekken.
Wachttijd administratie
Maw, er is dus steeds redelijk druk en vermoedelijk heeft de chat ook lagere prioriteit dan telefoongeprekken.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Dan van die prioriteit weet ik toch niet zeker, ik merk dat de meerdere chatvensters gelijk open hebben en behandelen. Daarom moet je steeds zolang wachten op een antwoord in de chat en krijg je af en toe een antwoord van een ander venster...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 5 keer
Ik heb een keer gebeld toen het schema aangaf "kortste wachttijden" en heb toch nog 20 minuten mogen wachtendriesve schreef:Wachttijd technische vragen
Wachttijd administratie
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Je bent niet alleen op deze wereld
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
driesve schreef:Wachttijd technische vragen
Wachttijd administratie
de chat is open van 8u tot 21u volgens de site dus dat tabelletje klopt niet echt
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Dat is ook maar zeer recent gecommuniceerd dat de chat langer open is.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Wat ben je met een chat support als je internet uitligt? Inderdaad, niets.
De technische dienst bellen is ook al een ramp. Als je binnen de 10 min. iemand aan de lijn krijgt mag je al blij zijn. Bovendien heb ik reeds meermaals de ervaring dat na meer dan 10 min aan de lijn hangen, de lijn gewoon onderbroken wordt. Ik heb het vermoeden dat dit een intern truckje is van de callcenter manager om zijn wachttijden "onder controle" te houden.
Ik heb het gevoel dat Scarlet ook hier op vlak van wachttijden de mist ingaat.
Laatste maal te keuze mogelijkheid gebruikt om ze zelf te laten terugbellen. Hebben ze gedaan, maar wel 2 dagen later. Maw het is goedkoop en de rest moet je er maar bij nemen. En tot op heden doe ik dat ook. Weet, dat het bij de grote jongens ook niet altijd je dat is hé.
P.S. een tijd geleden ontving ik een mail met de mogelijkheid om aan een tevredenheidsenquete deel te nemen. Met al mijn ervaringen de mogelijkheid bij uitstek om alles nog eens op een rijtje te zetten. Ware het niet dat ook dit spul het niet deed. Invullen, dat lukte nog wel, de antwoorden verzenden, weer helemaal niet. Ze zullen het bij Scarlet waarschijnlijk nooit leren...
Verwachtingen creeeren, dat kunnen ze, de verwachtingen invullen, dat is een paar andere mouwen...
Blijven oefenen Scarlet, en zeker niet bij grote broer belgacom in opleiding gaan!
De technische dienst bellen is ook al een ramp. Als je binnen de 10 min. iemand aan de lijn krijgt mag je al blij zijn. Bovendien heb ik reeds meermaals de ervaring dat na meer dan 10 min aan de lijn hangen, de lijn gewoon onderbroken wordt. Ik heb het vermoeden dat dit een intern truckje is van de callcenter manager om zijn wachttijden "onder controle" te houden.
Ik heb het gevoel dat Scarlet ook hier op vlak van wachttijden de mist ingaat.
Laatste maal te keuze mogelijkheid gebruikt om ze zelf te laten terugbellen. Hebben ze gedaan, maar wel 2 dagen later. Maw het is goedkoop en de rest moet je er maar bij nemen. En tot op heden doe ik dat ook. Weet, dat het bij de grote jongens ook niet altijd je dat is hé.
P.S. een tijd geleden ontving ik een mail met de mogelijkheid om aan een tevredenheidsenquete deel te nemen. Met al mijn ervaringen de mogelijkheid bij uitstek om alles nog eens op een rijtje te zetten. Ware het niet dat ook dit spul het niet deed. Invullen, dat lukte nog wel, de antwoorden verzenden, weer helemaal niet. Ze zullen het bij Scarlet waarschijnlijk nooit leren...
Verwachtingen creeeren, dat kunnen ze, de verwachtingen invullen, dat is een paar andere mouwen...
Blijven oefenen Scarlet, en zeker niet bij grote broer belgacom in opleiding gaan!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
Van de vele keren dat ik gebruik heb gemaakt van de chat heb ik gemiddeld een uurtje moeten wachten. Telefoon is nog erger... daar smijten ze gewoon de lijn dicht na een tijdje. Momenteel zit ik meer dan 30min aan de telefoon te wachten... ter gelijk ook bij de chat voor zo'n 20 tal min.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Wat heeft de snelheid van Scarlet te maken met het feit of ze eigen datacentra hebben of niet?
Scarlet is volledig opgegaan in Belgacom. Het datacenter te Vilvoorde (Medialaan) is inderdaad verkocht.
Scarlet is volledig opgegaan in Belgacom. Het datacenter te Vilvoorde (Medialaan) is inderdaad verkocht.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Contactcenters, geen datacenters.
Topic gaat over de wachttijden van de scarlet chat support, niet over snelheid of dergelijke hé.
Misschien dat ik verkeerd ben, maar ik heb altijd al de indruk gehad dat wanneer men de support (1st line dan) naar contactcenters in het buitenland verhuist er niet veel positieve gevolgen zijn voor de support naar de klant toe.
Het zou misschien wel mogelijk kunnen zijn, maar de praktijk is anders ... (just my 2c ofc)
Topic gaat over de wachttijden van de scarlet chat support, niet over snelheid of dergelijke hé.
Misschien dat ik verkeerd ben, maar ik heb altijd al de indruk gehad dat wanneer men de support (1st line dan) naar contactcenters in het buitenland verhuist er niet veel positieve gevolgen zijn voor de support naar de klant toe.
Het zou misschien wel mogelijk kunnen zijn, maar de praktijk is anders ... (just my 2c ofc)
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Dit kan natuurlijk de wachttijd verhogen, echter als ze nog voldoende klanten hebben moeten ze dit toch proberen op te vangen om hun wachttijd te beperken. Maar ze zijn nog niet de ergste
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB