TV gids

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Nog iemand troubles met de TV gids? Het algemene gidsoverzicht is goed maar de laatste weken bevatten de details informatie over totaal andere programma's.
vb. morgen (woensdag) vraag ik de info op over een film op Ned3 : zender ok, titel ok maar de de info die ik krijg gaat over de smurfen ???
Ik beschik over het recentste digicordertype. Spanning al eens uit/aan gedaan doch zelfde probleem...
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

MadCompie,
kun je me via PB je klantengegevens doorsturen? Dan onderzoek ik het graag verder.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Over welke film op NED3 heb je het dan... welk uur ? Ik zie enkel om 13:20 en 13:30 De Smurfen staan.

Ik begrijp trouwens niet wat Charlotte met klantgegevens gaat doen... EPG data is voor iedereen identiek, dus ofwel zit er voor niemand een fout in, ofwel voor iedereen.
MadCompie
Plus Member
Plus Member

Het probleem is opgelost, bedankt Telenet voor de snelle & vooral goede service!
Maandagavond mailtje naar TN, dinsdagmiddag deze post en een beetje later op de middag belde iemand van TN mij op met een te volgen herstelprocedure.
De persoon kon mij niet op afstand helpen daar mijn digicorder in stand-by modus stond.
Er werd voorgesteld om via de menu "toepassingen opnieuw installeren" eens uit te voeren en als het niet lukte mocht ik altijd terugbellen
met mijn digicorder on-line.
Dat laatste was niet nodig, want toen ik 's avonds thuiskwam deed ik die installatie en na de reboot, enkele minuten later, was alles opgelost en werkt alles weer piekfijn!
U ziet, er mogen ook eens positieve berichten in dit forum verschijnen hé :wink:
Ik durf hier zelfs bij te vermelden dat ik in mijn twee jaar als TN klant steeds een goede service gekregen heb, dit vergeleken met ADSL van achtereenvolgens Belgacom, Tiscali en Mobistar!
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Om niet onnodig een nieuw topic te openen, en zonder deze te storen :-) zal ik hier mijn vraag posten. Onrechtstreeks is het ook over de tv gids maar dan het Prime magazine. Ik heb Prime sport en ontvang geen Prime magazine. Is dat normaal of is dat een vergetelheid van Telenet?
MadCompie
Plus Member
Plus Member

Oei, van Prime ken ik niets. Ik denk dat u hiervoor best eens naar de helpdesk belt...
trikke2705 schreef:Om niet onnodig een nieuw topic te openen, en zonder deze te storen :-) zal ik hier mijn vraag posten. Onrechtstreeks is het ook over de tv gids maar dan het Prime magazine. Ik heb Prime sport en ontvang geen Prime magazine. Is dat normaal of is dat een vergetelheid van Telenet?
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Telenet
ISP Official
ISP Official
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

trikke2705,

Kun jij me een PB met je klantengegevens sturen? Dan kijk ik graag na of het correct geregistreerd staat.
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

Je krijgt het magazine ook gewoon aan normaal. Ik heb ook enkel sport en krijg het ook elke maand dus ...
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb mijn klantgegevens door gegeven in een PB, het zal nu wel ok zijn hopelijk.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”