HD streaming

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Hallo,


Ik ga morgen met een paar vrienden bij mij thuis naar de superbowl kijken. Nu zijn we van plan om dat op BBC te doen. Maar dat is noch in HD, noch met deftige commentaar (britse commentaar is nooit echt goed bij nfl).
Nu had ik het idee om gewoon via de website van de NFL (via de game pass) de HD-streaming te gebruiken. Nu weet ik eigenlijk niet goed of dat wel zo verstandig is? Kan mijn vdsl2-lijn dat wel aan?

Ik sta op het 30/6 profiel en ga ondertussen ook een SD tv-opname aan het doen zijn. Dan zou ik wel niet gebruik maken van mijn wifi, maar bekabeld internet. Is dit haalbaar met mijn lijn of niet? (sorry als ik een domme vraag stel)


Alvast bedankt voor de antwoorden.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

HD zal nooit meer zijn dan +/- 10 Mbit/s, hoor. Dus geen probleem, lijkt me. Vraag is of de website het allemaal zal kunnen bijhouden aangezien er toch wel duizenden mensen tegelijkertijd zullen willen kijken, denk ik dan.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Het is een betalende dienst en enkel beschikbaar buiten de US. Dus ik denk niet dat er zo explosief veel gebruikers gaan zijn.
niceguy
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mar 2010, 10:18
Bedankt: 4 keer

Op BBC One HD is de Superbowl wel in HD. Commentaar is overigens van Al Michaels en Cris Collinsworth van NBC.
Heb je een satellietschotel is Fox Sports HD (FTA op 30 West - Hispasat) een alternatief, ook hier is een Engels audiokanaal voorzien.

Wat het streamen via de NFL Game Pass betreft, is dit ook perfect mogelijk met jouw profiel. Ik heb een Season Pass bij NHL Gamecenter en kan alle games van de National Hockey League live of on demand in HD streamen. (Ik zit dan aan +/- 3000 Kbps). Ik vermoed dat dit bij NFL op dezelfde manier werkt.

Deze stream loopt over WiFi naar een Panasonic 46 inch plasma, en geeft een perfect beeld.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Bedankt voor de reacties!


Ik heb eigenlijk simpelweg belgacom-tv zonder enig extra zender. Dus ik heb geen BBC One HD. Gisteren heb ik toch al de game pass 'aangekocht'. Het is inderdaad 3000Kbps. Daarna onmiddellijk beelden van eerdere playoff-wedstrijden bekeken en getest op men 42" plasma en ik moet zeggen dat het aangenaam kijken was.
punk
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ik kan je vertellen dat het perfect gelukt is om het 4u30min te streamen. Plus ik ben een gelukkig man want de Giants hebben gewonnen :D
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”