NPVR - 30 dagen beschikbaar
Sinds enkele dagen hebben wij problemen om Npvr programma's te bekijken waarbij tevens staat 'nog x-aantal dagen beschikbaar'. De programma's waarbij dit bericht niet staat kunnen wij zonder enig probleem bekijken. Heeft hier nog iemand problemen mee?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Belgacom is hiervan op de hoogte en er zou een nieuwe server in dienst komen (binnen een paar maanden) en dan zouden die problemen moeten verdwenen zijn.
Ondertussen raden ze aan van zoveel als mogelijk in PVR op te nemen.
mvg
Ondertussen raden ze aan van zoveel als mogelijk in PVR op te nemen.
mvg
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ergens in oktober vorig jaar hebben ze 2 extra servers toegevoegd en sinds dan heb ik geen probleem meer ondervonden met de netwerkopnames, daarvoor was het een dagelijkse frustratie van opnames die soms niet wilden starten (vooral tijdens de tv spitsuren) of die op hol sloegen bij het doorspoelen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
jawel, eerst het opgenomen program selecteren, dan komt er op het scherm 'eventjes geduld'. dan uit PVR opname gaan en ofwel gewoon tv kijken of een ander program selecteren welke PVR werd opgenomen. Na enige tijd begint dan plots het eerste opgenomen programma te spelen. probleem is dan wel dat er niet kan worden gepauzeerd, voor of teruggespoeld en stopknop werkt ook niet.
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste meubel,
Kan u mij uw login of vaste lijnnummer via privé bericht sturen? Dan kijk ik het even na.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Kan u mij uw login of vaste lijnnummer via privé bericht sturen? Dan kijk ik het even na.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Ik vermoed dat het probleem zich voordoet wanneer het percentage van de decoder onder de 70% zakt. Vandaag staat hij boven de 70% en een programma bekeken waar er x-aantal dagen bijstond - dit zonder enig probleem.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hmm...... ik zie niet in wat het één met het andere te maken heeft, meubel.......
programma's die x dagen beschikbaar blijven worden vanaf de server van belgacom gestreamed, heeft niets te maken met harde schijf v decoder
programma's die x dagen beschikbaar blijven worden vanaf de server van belgacom gestreamed, heeft niets te maken met harde schijf v decoder
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Member
- Bedankt: 11 keer
Reboot van decoder lost probleem meestal op.
Indien je modem in routed mode staat laat je dit best terug aanpassen naar bridged mode. nPVR opname speelt dan niet goed af (zwart beeld).
Bij mij is dit het geval maar de nPVR opname start wel als ik enkele seconden verder spoel.
Indien je modem in routed mode staat laat je dit best terug aanpassen naar bridged mode. nPVR opname speelt dan niet goed af (zwart beeld).
Bij mij is dit het geval maar de nPVR opname start wel als ik enkele seconden verder spoel.