MV: kaap van 100.000 (was: 75000) overschreden
-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik kreeg net een mail van MV waarin nog eens werd verwezen naar het uur gratis bellen onder MV leden als er 100.000 leden zijn tegen 30 juni. Ondertussen hebben ze de kaap van 75000 overschreden en volgens hun berekening zouden ze eind mei (aan dit tempo) de 100.000 leden halen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Misschien is het tegendeel wel waar, door lancering GC kreeg MV veel onrechtstreekse reclame. Anderzijds gaven ze ook vele sim kaarten weg oa in campagne met kbc
[
Post made via mobile device ]
[

Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Als ze de 100 000 bereiken mag je elke dag een uur bellen met een andere viking dus zo slecht vind ik dat niet zenne!silencer schreef:Dan zul je een beter aanbod ook wel kunnen vergeten (eens men groot is).
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 05 nov 2005, 23:51
- Locatie: Leuven (016)
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
dus ... sinds de lancering van GC heeft MV (teller stond toen ong op 67500) al zo'n 7500 nieuwe klanten en GC is nog niet eens aan de 5000?
Dus van die 5000 limiet van Proximus geloof ik niet veel...
Dus van die 5000 limiet van Proximus geloof ik niet veel...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Ik denk dat er een aantal factoren hebben meegespeeld de voorbije weken sinds de plotse overhaaste lancering van GenerationConnect door Proximus. Zowel voor MV als voor Proximus.xenne schreef:Misschien is het tegendeel wel waar, door lancering GC kreeg MV veel onrechtstreekse reclame. Anderzijds gaven ze ook vele sim kaarten weg oa in campagne met kbc
- Het aanbod van Proximus is 5 euro duurder in vergelijking met MV. In tijden dat alles in een razendsnel tempo de lucht in vliegt en het ene prijsrecord na het andere sneuvelt, lijkt deze meerkost per herlaadbeurt niet onbelangrijk.
- Proximus met het beste netwerk die dit land te bieden heeft. Maar is dit voldoende om mensen over te halen hiervoor 5 euro meer te laten betalen?
- Veel mensen hangen ook vast aan een abonnementsformule bij één van de drie operatoren.
- De media die de op een bepaald moment de focus heeft gelegd op MV en vooral op de kostprijs.
- De mobiele datamarkt in dit land staat nog in de kinderschoenen. Aandeel van de slimme telefoons is nog onvoldoende doorgedrongen tot de brede laag van de bevolking. Jongeren, it, mensen die de technologie volgen.... gebruiken mobiel internet maar de huisvrouw van achter de hoek nog niet. Heeft in het beste geval al een slimme telefoon cadeau gekregen met Kerst. Maar gebruikt waarschijnlijk nog haar oude Nokia om te bellen en sms-en. (euh niets tegen Nokia hoor ...)
- De activeringsproblemen die snel opdoken en wekenlang bleven duren bij Proximus. Iets wat in de perceptie van de mensen niet verwacht wordt van de grootste kwaliteitsoperator van dit land.
- Toegankelijkheid en kort op de bal spelende rol van MV binnen de sociale media (Twitter, Facebook, ...)
We moeten eerlijk zijn en de officiële cijfers van Proximus afwachten. Maar als je in een maand tijd van in het niets bijna 5000 (of misschien meer) klanten kan warm maken voor een product waar er minimaal reclame voor gemaakt is binnen de brede maatschappij, dan kan je wel spreken van een groot (tot gigantisch) succes voor Proximus.
Dit toch wel in een markt waar een andere speler (MV) met veel minder middelen gestaag verder bouwt aan zijn groei om ergens in het voorjaar aan honderdduizend klanten te zitten.
-
- Plus Member
- Berichten: 217
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 17:08
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 14 keer
Dat er klanten bijkomen bij MV , dat klopt.
Maar de vraag is , hoe bepalen ze wie klant is of niet.
Stel ik vraag een sim aan, ik test een maand en dan stop ik ermee.
Ben ik dan klant voor 1 maand ? Klant voor 6 maand ?
Dit beinvloed hun teller natuurlijk.
Mvg
Maar de vraag is , hoe bepalen ze wie klant is of niet.
Stel ik vraag een sim aan, ik test een maand en dan stop ik ermee.
Ben ik dan klant voor 1 maand ? Klant voor 6 maand ?
Dit beinvloed hun teller natuurlijk.
Mvg
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je bent klant zolang je SIM geldig is, met andere woorden zolang je nog gesprekken kan ontvangen, toch ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Als die klant effectief weg is, dus een portering heeft gedaan, dan zal die wel direct van de statistiek afgetrokken worden. En de andere klanten kunnen inderdaad nog een jaar lang gebeld worden dus dat blijven ook klanten he :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
zo te zien zal het doel wel gehaald worden
nog 9650 te gaan op dit moment en daar hebben ze nog 3maand voor
nog 9650 te gaan op dit moment en daar hebben ze nog 3maand voor

-
- Elite Poster
- Berichten: 7538
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
update: +97000
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb net een mail gehad over een event in Oostende om de 100.000 te vieren.
Er staat nu wel dat het één uur per dag gratis bellen naar andere MV'ers geldig zou zijn voor 1 jaar, terwijl het vroeger was aangekondigd als permanent.
Nu ja, één jaar is zo goed als permanent in de telecom-sector, maar toch
Er staat nu wel dat het één uur per dag gratis bellen naar andere MV'ers geldig zou zijn voor 1 jaar, terwijl het vroeger was aangekondigd als permanent.
Nu ja, één jaar is zo goed als permanent in de telecom-sector, maar toch

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Hello Vikings,
Harr harr hoerra! We hebben de kaap van 100.000 (honderdduizend!!) Vikings bereikt!
Je weet wat dit betekent: elke dag 1 uur gratis bellen naar andere Mobile Vikings. Plus: een feestje op het strand van Oostende, op 2 juni!
1 uur gratis bellen
Zoals beloofd mag je voortaan 1 uur per dag gratis bellen naar andere Mobile Vikings
Geldig van 1/6/2012 tot 31/5/2013.
Voor iedere Mobile Viking met een actieve bundel (sms en internet) op 1/6/2012, of als je herlaadt vanaf 1/6/2012.
Dit uur (60 minuten) gratis bellen begint om 00.01 u. en eindigt op 24.00 u.
https://mobilevikings.com/nl/faq/#1hourfree
Harr harr hoerra! We hebben de kaap van 100.000 (honderdduizend!!) Vikings bereikt!
Je weet wat dit betekent: elke dag 1 uur gratis bellen naar andere Mobile Vikings. Plus: een feestje op het strand van Oostende, op 2 juni!
1 uur gratis bellen
Zoals beloofd mag je voortaan 1 uur per dag gratis bellen naar andere Mobile Vikings
Geldig van 1/6/2012 tot 31/5/2013.
Voor iedere Mobile Viking met een actieve bundel (sms en internet) op 1/6/2012, of als je herlaadt vanaf 1/6/2012.
Dit uur (60 minuten) gratis bellen begint om 00.01 u. en eindigt op 24.00 u.
https://mobilevikings.com/nl/faq/#1hourfree
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Da's toch evident? Anders kan je voor 15 euro per jaar het ganse jaar, elke maand 1800 minuten bellen naar andere Mobile Vikings.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
inderdaad logisch dat dit net zoals de andere voordelen één maand geldig is. let wel op, als je telefoontje begint voor middernacht beginnen ze aan te rekenen vanaf 00H00. dus voor middernacht inhaken en later terugbellen is de boodschap. persoonlijk ken ik eigenlijk te weinig vikings om hier veel voordeel mee te doen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Plus Member
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
Het idee achter MV is altijd geweest om de gebruiker zo weinig mogelijk te laten betalen
. Natuurlijk is dit opnieuw een héél goede reden om je vriendin of je familie mee te overtuigen Viking te worden.

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja... ik durf niemand meer overtuigen, daarvoor laat het product het mijn inziens iets te vaak afweten... dat data soms eens niet werkt kan ik nog mee leven, maar niet kunnen bellen/smsen en ook niet bereikbaar zijn zou ooit wel eens slecht kunnen aflopen... heb zo in een zeer netelige positie gezeten deze week, het kriebelt echt voor naar GC te gaan, maar uiteindelijk is het prijsverschil nog te groot gezien de grace period bij MV. idee achter MV blijft natuurlijk super, maar misschien moeten ze toch wat meer investeren in het produkt en wat minder in allerlei bijkomstigheden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Misschien is dit 'product' hun huidige plafond en investeren ze in andere zaken om toch telkens met iets nieuws op de proppen te kunnen komen. Of anders: ze hebben de kwaliteit van hun basisproduct niet zelf in de hand en doen voor de rest wat ze kunnen om onder de aandacht te blijven.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Als ik de nieuwsbrief goed lees moet je 1x na 1j een bundel aankopen en daarna zou het bellen gratis moeten zijn (tot mei 2012), al zijn ze daar wel vaag in.Lord Utopia schreef:Da's toch evident? Anders kan je voor 15 euro per jaar het ganse jaar, elke maand 1800 minuten bellen naar andere Mobile Vikings.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik weet niet of ze het niet in de hand hebben... ik heb zelf nooit bij Base gezeten, dus ik kan niet vergelijken... maar als ik de mensen mag geloven ligt MV toch veel vaker plat dan Base... ? maandag was er een nationale panne bij MV, op hetzelfde moment echter geen problemen bij Base?Joe de Mannen schreef:Of anders: ze hebben de kwaliteit van hun basisproduct niet zelf in de hand en doen voor de rest wat ze kunnen om onder de aandacht te blijven.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1613
- Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Klopt niet, het 1u/dag gratis bellen is vergelijkbaar met de gratis berichtjes. Je krijgt deze enkel bij een herlaadbeurt en ze zijn 1 maand geldig.silencer schreef:Als ik de nieuwsbrief goed lees moet je 1x na 1j een bundel aankopen en daarna zou het bellen gratis moeten zijn (tot mei 2012), al zijn ze daar wel vaag in.
De volledige uitleg staat hier.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
is wel 10 euro duurder he, .. natuurlijk remt dat hen niet af, .. het is crisis, mensen zoeken goedkope alternatieven, en het kwaliteit verhaal blijft mensen niet langer plezieren.wied schreef:lijken dus niet erg afgeremd door generation connect van proximus...
ik weet niet in welk land jij woont, maar ik heb er toch geen last van ondervonden.xenne schreef:ik weet niet of ze het niet in de hand hebben... ik heb zelf nooit bij Base gezeten, dus ik kan niet vergelijken... maar als ik de mensen mag geloven ligt MV toch veel vaker plat dan Base... ? maandag was er een nationale panne bij MV, op hetzelfde moment echter geen problemen bij Base?Joe de Mannen schreef:Of anders: ze hebben de kwaliteit van hun basisproduct niet zelf in de hand en doen voor de rest wat ze kunnen om onder de aandacht te blijven.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
ik ben van vlaanderen, was tussen 21H00 en 22H00, data werkte nog, maar sms/bellen was onmogelijk (verzenden/ontvangen)Ofloo schreef:ik weet niet in welk land jij woont, maar ik heb er toch geen last van ondervonden.
zie
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
We're experiencing some general problems. We're on it and trying to fix it asap! Sorry for the inconvenience ^TT
Wil niet zeggen dat het nationaal is, da's voor interpretatie vatbaar, .. en ge moet u niet focussen op elk probleemke dat ze posten, .. dat wil gewoon zeggen dat ze open zijn, met hun communicatie, .. men had ook kunnen zeggen wanneer je dit probleem melde, .. er scheelt misschien iets aan uw telefoon, .. kijk dit en dit eens na. en als ik het goed versta was het binnen het uur opgelost? dan is er toch geen probleem? Meeste mensen zullen het geen eens gemerkt hebben.
Een netwerk dat geen problemen heeft bestaat gewoon niet dus maak u geen illusies.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
tsja.... die avond heeft mobile vikings zeker 100x gepost dat er algemeen probleem was... ik heb er een uur last van gehad, maar het kan vroeger begonnen zijn. geen probleem volgens u? tsja, dan hanteren wij toch anderen normen
dat data af en plat ligt daar kan ik nog mee leven, maar dat smsen en bellen het regelmatig laat afweten kan ik mij niet permitteren. perfect netwerk zal idd niet bestaan, maar ik heb dergelijke uitval vroeger toch niet ervaren bij proximus & mobistar. en base heeft van de panne blijkbaar geen last gehad? probleem is wel gemeld op hun status pagina, da's wel positief..
http://status.mobilevikings.com/

http://status.mobilevikings.com/
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 508
- Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
MV is misschien wel opener naar hun klanten toe dan Proximus en Mobistar, maar dit is geen excuus voor de vele problemen die ze hebben. Ik heb liever een provider die veel minder open is, maar die de problemen die ze hebben op de lange termijn oplost. Dit is niet het geval bij MV. -->Geen woorden maar daden!Ofloo schreef: en ge moet u niet focussen op elk probleemke dat ze posten, .. dat wil gewoon zeggen dat ze open zijn, met hun communicatie, ..
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is mogelijk. Mobile Vikings werkt met een derde partij en niet direct op BASE. Daarom dat BASE en Jim Mobile nog perfect kunnen werken terwijl MV er wel uit kan liggen.xenne schreef:ik weet niet of ze het niet in de hand hebben... ik heb zelf nooit bij Base gezeten, dus ik kan niet vergelijken... maar als ik de mensen mag geloven ligt MV toch veel vaker plat dan Base... ? maandag was er een nationale panne bij MV, op hetzelfde moment echter geen problemen bij Base?
Dat is het juist. De klantendienst mag dan wel goed zijn, maar als het netwerk er om de haverklap uitligt, heb je daar ook niets aan. Daarom dat ik Generation Connect ben. In heel die tijd dat ik bij Proximus ben, heb ik nog nooit een onderbreking ondervonden. Bij MV mocht ik bvb iedere morgend mijn gsm herstarten omdat er geen verbinding meer was met het netwerk. Dan zwijg ik nog van de brakke dekking van MV.Jordy1990 schreef:MV is misschien wel opener naar hun klanten toe dan Proximus en Mobistar, maar dit is geen excuus voor de vele problemen die ze hebben. Ik heb liever een provider die veel minder open is, maar die de problemen die ze hebben op de lange termijn oplost. Dit is niet het geval bij MV. -->Geen woorden maar daden!Ofloo schreef: en ge moet u niet focussen op elk probleemke dat ze posten, .. dat wil gewoon zeggen dat ze open zijn, met hun communicatie, ..
- Petrikske
- Elite Poster
- Berichten: 1371
- Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Om eerlijk te zijn houd ik m'n hart vast als dat gratis bellen van start gaat bij MV, het enkele akkefietje van korte onderbrekingen
neem ik er nu bij, het is immers goedkoop.
En ze communiceren ook vaak met hun klanten, dat is bij sommige firma's wel anders.
neem ik er nu bij, het is immers goedkoop.
En ze communiceren ook vaak met hun klanten, dat is bij sommige firma's wel anders.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik heb op al de tijd dat ik MV ben, ondertussen 2.5 jaar ofzo, mijn telefoon hooguit 2 keer moeten herstarten.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...