Wat is de max. duur dat je gratis kunt blijven surfen ? (hier intussen bijna 4 maand met MV voor een niet data only kaart)
Hoelang is dit voor een data-only kaart ?
MV: Hoe lang blijft surfen gratis ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
staan geen vaste termijnen meer op
ik gok op een combinatie van gebruik vs ratio herladingen
ik gebruik ook regelmatig men data op de smartphone , maar nooit in grote volumes , ben er al van begin aan bij (first 1500) en moet zeggen , ik heb nog nooit data geteld gekregen gehad
en eens is bijna 4 maand niet opgeladen
terwijl je al wel leest op het forum en van kenissen dat sommige 2 weken na het aflopen van de "bundel" data aangerekend kregen
Ik denk dus dat je je niet echt op iets kan vastpinnen in hun "grace period" , sterker nog , ze de abuse van de grace period stapsgewijs zullen strenger aanpakken , wat voor mij dan ook een opdoffer betekend eigenlijk wel om eerlijk te zijn
ik gok op een combinatie van gebruik vs ratio herladingen
ik gebruik ook regelmatig men data op de smartphone , maar nooit in grote volumes , ben er al van begin aan bij (first 1500) en moet zeggen , ik heb nog nooit data geteld gekregen gehad
en eens is bijna 4 maand niet opgeladen
terwijl je al wel leest op het forum en van kenissen dat sommige 2 weken na het aflopen van de "bundel" data aangerekend kregen
Ik denk dus dat je je niet echt op iets kan vastpinnen in hun "grace period" , sterker nog , ze de abuse van de grace period stapsgewijs zullen strenger aanpakken , wat voor mij dan ook een opdoffer betekend eigenlijk wel om eerlijk te zijn
The eternal and true pessimist 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Mijn bundel verviel op 7 december. Omdat ik nu voornamelijk thuis zit (te studeren), heb ik bijna steeds WiFi. Ik heb besloten om niet te herladen en om die enkele MB's te betalen. Voorlopig is er nog geen geld verdwenen van mijn krediet, maar het gaat dan ook maar om ongeveer 8 MB.
Voor de rest van het jaar herlaad ik steeds na iedere maand.
Voor de rest van het jaar herlaad ik steeds na iedere maand.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
In december verviel mijn bundel om 12u15 (of zoiets), ik ben naar de site van MV om 19u30 gegaan om te herladen, die data werd me aangerekend... Het is nogal willekeurig dus.
Ik moet wel eerlijk zeggen: ik heb maar 1 keer betalend opgeladen, de rest allemaal met Vikingpunten.
Ik moet wel eerlijk zeggen: ik heb maar 1 keer betalend opgeladen, de rest allemaal met Vikingpunten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Hoeveel belwaarde had je nog (heeft daar mss ook iets mee te maken) ?Dima_2005 schreef:In december verviel mijn bundel om 12u15 (of zoiets), ik ben naar de site van MV om 19u30 gegaan om te herladen, die data werd me aangerekend... Het is nogal willekeurig dus.
- FezzFest
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik heb nog nooit data aangerekend gekregen. Gemiddeld herhaald ik €15 om de maand. Mijn mobiele connectie staat altijd aan (enkel 2G om de batterij van mijn gsm te sparen). Ik gebruik echter niet zoveel data. Als ik aan 500MB per maand kom, is het veel. Nu is het 2 maanden geleden dat ik herladen heb en surf ik nog steeds gratis.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
idem.... bytes staat wel op 0 zoals sms na een maand
maar alleen de sms moet ik betalen
surfen is nog gratis...
maar heb het al wel tegengekomen... is niet zo duur trouwens die "bytes" als het betalend is... mooi afgerond per 10kbyte
en niet per megabyte zoals bij sommige telco's ook al heb je gewoon de melding dat 'you have no new mail'
maar alleen de sms moet ik betalen
surfen is nog gratis...
maar heb het al wel tegengekomen... is niet zo duur trouwens die "bytes" als het betalend is... mooi afgerond per 10kbyte
en niet per megabyte zoals bij sommige telco's ook al heb je gewoon de melding dat 'you have no new mail'

- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
heb ook de indruk dat het afhangt van hoeveel je gebruikt hebt van de 2GB, en daarna ook van hoeveel je gebruikt in de grace period. moment dat je betalend gaat surfen krijg je nog een sms, en dan gaat het wel snel van de rekening moet ik zeggen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect