MV: Hoe lang blijft surfen gratis ?

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Wat is de max. duur dat je gratis kunt blijven surfen ? (hier intussen bijna 4 maand met MV voor een niet data only kaart)
Hoelang is dit voor een data-only kaart ?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

staan geen vaste termijnen meer op

ik gok op een combinatie van gebruik vs ratio herladingen

ik gebruik ook regelmatig men data op de smartphone , maar nooit in grote volumes , ben er al van begin aan bij (first 1500) en moet zeggen , ik heb nog nooit data geteld gekregen gehad

en eens is bijna 4 maand niet opgeladen

terwijl je al wel leest op het forum en van kenissen dat sommige 2 weken na het aflopen van de "bundel" data aangerekend kregen

Ik denk dus dat je je niet echt op iets kan vastpinnen in hun "grace period" , sterker nog , ze de abuse van de grace period stapsgewijs zullen strenger aanpakken , wat voor mij dan ook een opdoffer betekend eigenlijk wel om eerlijk te zijn
The eternal and true pessimist :D
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Mijn bundel verviel op 7 december. Omdat ik nu voornamelijk thuis zit (te studeren), heb ik bijna steeds WiFi. Ik heb besloten om niet te herladen en om die enkele MB's te betalen. Voorlopig is er nog geen geld verdwenen van mijn krediet, maar het gaat dan ook maar om ongeveer 8 MB.

Voor de rest van het jaar herlaad ik steeds na iedere maand.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

In december verviel mijn bundel om 12u15 (of zoiets), ik ben naar de site van MV om 19u30 gegaan om te herladen, die data werd me aangerekend... Het is nogal willekeurig dus.
Ik moet wel eerlijk zeggen: ik heb maar 1 keer betalend opgeladen, de rest allemaal met Vikingpunten.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

Vroeger toen ik bij Mobile Vikings zat verviel mijn databundel precies wanneer de maand om was.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer
Provider

Dima_2005 schreef:In december verviel mijn bundel om 12u15 (of zoiets), ik ben naar de site van MV om 19u30 gegaan om te herladen, die data werd me aangerekend... Het is nogal willekeurig dus.
Ik moet wel eerlijk zeggen: ik heb maar 1 keer betalend opgeladen, de rest allemaal met Vikingpunten.
Hoeveel belwaarde had je nog (heeft daar mss ook iets mee te maken) ?
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer
Provider

Ik had nog 75€ belwaarde :)
FezzFest
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 16 keer
Provider

Ik heb nog nooit data aangerekend gekregen. Gemiddeld herhaald ik €15 om de maand. Mijn mobiele connectie staat altijd aan (enkel 2G om de batterij van mijn gsm te sparen). Ik gebruik echter niet zoveel data. Als ik aan 500MB per maand kom, is het veel. Nu is het 2 maanden geleden dat ik herladen heb en surf ik nog steeds gratis.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer
Provider

idem.... bytes staat wel op 0 zoals sms na een maand
maar alleen de sms moet ik betalen
surfen is nog gratis...
maar heb het al wel tegengekomen... is niet zo duur trouwens die "bytes" als het betalend is... mooi afgerond per 10kbyte
en niet per megabyte zoals bij sommige telco's ook al heb je gewoon de melding dat 'you have no new mail' :-)
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer
Provider

heb ook de indruk dat het afhangt van hoeveel je gebruikt hebt van de 2GB, en daarna ook van hoeveel je gebruikt in de grace period. moment dat je betalend gaat surfen krijg je nog een sms, en dan gaat het wel snel van de rekening moet ik zeggen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Vind ik wel mooi van MV dat ze je dan toch even verwittigen dat ze gaan tariferen.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”