Hoe lang duurt het normaal voor Scarletmobile een nummerportering van pakweg mobile vikings in orde krijgt?
Wij zijn al wachtende partij sinds 4/01 ...
scarletmobile
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 17 dec 2011, 21:48
- Bedankt: 2 keer
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Bel hun eens?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 529
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 37 keer
Of je kan ook chatten met de klantendienst: http://www.scarlet.be/nl/klantenzone/#chat
Bij mij duurde het een keer 2 werkdagen, een keertje 5 werkdagen.
Bij mij duurde het een keer 2 werkdagen, een keertje 5 werkdagen.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Pack: Proximus Familus
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 17 dec 2011, 21:48
- Bedankt: 2 keer
Ze kennen me al vrij goed op de chat dienst.
Heb hen al dagelijks gepolst langs dat kanaal.
Naar hun zeggen ging het automatisch proces van nummerportering niet oged, waardoor ze gisteren het manuele proces via proximus en kpn rond in gang hebben gezet. t.t.z. intern door geschoven van ene helpdesk medewerkere naar collega maar deze is er gisteren niet door geraakt en vandaag niet aanwezig waardoor het pas morgen gaat vertekken naar proximus om dan nog een dag of 2 te moeten wachten op antwoord van kpn die het nog moet doorsturen naar mobile vikings enz.....
hoera zoals da we zeggen
Heb hen al dagelijks gepolst langs dat kanaal.
Naar hun zeggen ging het automatisch proces van nummerportering niet oged, waardoor ze gisteren het manuele proces via proximus en kpn rond in gang hebben gezet. t.t.z. intern door geschoven van ene helpdesk medewerkere naar collega maar deze is er gisteren niet door geraakt en vandaag niet aanwezig waardoor het pas morgen gaat vertekken naar proximus om dan nog een dag of 2 te moeten wachten op antwoord van kpn die het nog moet doorsturen naar mobile vikings enz.....
hoera zoals da we zeggen
-
- Starter
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 17 dec 2011, 21:48
- Bedankt: 2 keer
nog altijd aan het wachten ...