FiberNet XL naar een Shake

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
flamandu
Starter
Starter

Hallo,

Ik heb een FiberNet XL abonnement en een paar dagen geleden heb ik een HDTV gekocht. Nu is het mogelijk om van een fibernet XL abonnement naar een shake te gaan ? Ik wil eigenlijk digitale tv en fibernet XL hebben als een geheel in een shake. Kan ik gebruik maken van de solden nu ?
Wat zou de beste oplossing om dit te doen ?

Heel erg bedankt voor alles.
Afbeelding
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Dit kan inderdaad en je kan ook gebruik maken van de solden, dus de verlaagde prijs op de shake en geen activatiekosten.
De moment om een product bij te nemen :lol:

Update:
Misschien iets te snel gereageerd. Heb je telefonie ook of niet?
Indien je geen telefonie hebt krijg je enkel de promo op digitale tv en die bedraagt dan slechts €20 korting activatiekosten.
Everything that has a beginning has an end.
emielion
Forumtroll
Forumtroll
Bedankt: 1 keer

flamandu schreef:Hallo,

Ik heb een FiberNet XL abonnement en een paar dagen geleden heb ik een HDTV gekocht. Nu is het mogelijk om van een fibernet XL abonnement naar een shake te gaan ? Ik wil eigenlijk digitale tv en fibernet XL hebben als een geheel in een shake. Kan ik gebruik maken van de solden nu ?
Wat zou de beste oplossing om dit te doen ?

Heel erg bedankt voor alles.
Onderste link vind je alles.
http://telenet.be/2684/0/1/nl/thuis/sha ... shake.html
flamandu
Starter
Starter

Ik wil geen telefonie, enkel digitale tv bijkopen.

Is de installatie van de digitale digicorder wel makkelijk om zelf de installeren ? Ik kan wel spelen met software, besturingssystemen en alles nog wat maar dit is iets nieuw voor mij.
Afbeelding
emielion
Forumtroll
Forumtroll

Dan zul je 74.95 euro betalen.Duurder dan met telefoon er bij in de solden nu 71.95 euro 1 jaar lang.
http://telenet.be/3242/0/1/nl/thuis/sha ... shake.html
flamandu
Starter
Starter

hmmmm ik heb juist dat shake (71.95 €) proberen te bestellen. Om van die shake te genieten heb ik een kabeltelevisie (= een kabelabonnement) nodig op de installatie adress, dus 15.20 euro/maand meer.

Weer een andere misleidende reclame :x van Telenet.
Afbeelding
emielion
Forumtroll
Forumtroll

Dat is geen misleidende reclame het staat er duidelijk onder bij.
Jij betaalt 15.20 euro per maand kabel.
Ik maar 12.30Euro. Bijna 3 euro minder.
Elke gemeente is verschillend,daarom dat je voor de prijs van de kabel zelf je gemeente postcode moet ingeven.
http://telenet.be/339/0/1/nl/thuis/tele ... ieven.html
Komt door de vorige eigenaar van de kabel,waar Telenet enkele jaren geleden de kabel van overgenomen heeft.
Lang voor Telenet tv aanbood,moest je ook al kabel betalen zoals ik toen aan interkabel hier.
Toen was er ook al verschil van prijs in verschillende gemeentes.
Mensen die geen internet hebben hier en toch tv kijken via de kabel,moeten ook aan Telenet jaarlijks +- 148 euro betalen.
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Je zult sowieso kabelaansluiting moeten betalen als je digitale tv wilt via Telenet. Of je nu in een shake zit of niet.
Als je nu al internet van TN hebt dan is het installeren van een digicoder makkelijk te doen, je zult enkel kabels trekken van je modem & versterker naar je tv. Kabel komt thuis ergens binnen, daar hangen nu een modem en versterker. Het is vandaar dat je een UTP internetkabel zult moeten leggen naar de plaats waar de televisie staat. Indien draadloos gewenst kan je via Powerlines werken, dit kost je eenmalig 75 €.

De aansluiting van je corder zal enerzijds via een inkomende coax kabel zijn die nu in je televisie zit en de UTP kabel anderzijds. Je corder hang je dan aan je televisie.

Hou er inderdaad rekening mee dat bovenop de Shake prijs van Telenet altijd de kabelkosten komen wanneer je het product digitale televisie hebt bij Telenet. Daar is niet onderuit te komen.
flamandu
Starter
Starter

Ik snap niet waarroom wij extra kosten moeten betalen voor tv en voor internet niet. De twee signalen komen op dezelfde coax kabel.
8 euro voor de basis abonnement en 15.2 euro kosten voor..... ? Schandalig eh
Afbeelding
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Alternatieven genoeg waar je mooi kan besparen vergelijk volgens je wensen : http://www.aanbieders.be/internet/packs
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
emielion
Forumtroll
Forumtroll

Je kan ook kiezen voor en schotel antenne.
Dan heb je geen kabel kosten.
Suntall
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Die € 15 is in feite je kabeldistrubutie, hetgeen je nu op jaarbasis betaald maar dan op maandbasis. Indien je enkel vaste telefonie en internet hebt bij Telenet moet je kabel wel actief staan, maar wil dat niet zeggen dat je televisie kunt kijken via de kabel. Daarvoor dien je te betalen wat tot een paar jaar geleden kijk en luistergeld was. De jaarlijkse rekening van +- € 170 die je jaarlijks van Telenet in de bus krijgt hiervoor valt natuurlijk weg. Hoop dat dit het wat duidelijker maakt voor je. :)

De alternatieven eens bekijken inderdaad, alles heeft zijn voor en nadelen.
flamandu
Starter
Starter

Ja, nu is is't duidelijker maar ik ga een abonnement met een schotel antenne nemen.

Bedankt voor alle mogelijke oplossingen hier voorgesteld.
Afbeelding
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Zat even te kijken :
meer dan 400 fantastische tv- en radiozenders
En dan kun je kiezen tussen basic (60 kanalen) of
basic+ (91 kanalen)

Waar zitten die andere 309 dan?

Wel mooie verleidelijke promo die cashback :)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Heronic schreef:Waar zitten die andere 309 dan?
De Free-To-Air (FTA) kanalen die je kan ontvangen via satelliet. Hiervoor heb je geen TV Vlaanderen abonnement nodig. Je moet wel ASTRA1, ASTRA2 en ASTRA3 kunnen ontvangen voor alle kanalen te gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”